Zoiets zei ze wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Had Lex de eieren al niet "dood" verklaard, omdat ze al koud waren?
Bij Meertje in de kastquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:
O, ik dacht dat die eieren bij Alex in het huisje waren gevonden.
Ah... okay.quote:
Ow? vandaar dat ze niet helemaal in rep en roer was.quote:
Maar het was toch geen FILM!!! volgens Mounira zelf? ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, die limousine regelt Mounira vast ook nog wel.
Met dank aan Zeyina.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo doet merel dat, eerst je belachelijk maken, maar nu het een succes word ( voor utopiaanse begrippen) wil zij er wel onderdeel van zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een gemeen wijf die Merel.
Kan ze later zeggen dat ze haar hulp heeft aangeboden en niet omdat ze het zo graag wil.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar dat is niet leuk voor dit toneelstukje.
Lekker lang die eieren laten liggen, dan ruik je de zweetvoeten van Merel ook niet meer.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:21 schreef puzziepie het volgende:
Is Mylene der eerste beauty vlog al te zien eigenlijk?
2 waren er volgens haar doodquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Vies mokkel. Snap haar alliantie met Jessie wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:24 schreef Shambles het volgende:
[..]
Zo doet merel dat, eerst je belachelijk maken, maar nu het een succes word ( voor utopiaanse begrippen) wil zij er wel onderdeel van zijn.
Lijkt mij ook niet,de kip is niet aan het broeden.quote:
Kip blijft er op zitten, komt er niet vanaf eet en drinkt ook bijna niet..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 waren er volgens haar dood
Maar hoe weten ze of de eieren bevrucht zijn of niet?
Tegen het licht houden en dan zie je of het bevrucht is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht drinkt en rookt bijna nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kip blijft er op zitten, komt er niet vanaf eet en drinkt ook bijna niet..
Daar hebben ze les in gehad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een echo laten maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tegen het licht houden en dan zie je of het bevrucht is.
Volgende week weer een geldopdracht of de nummer 1 en als enige bewoner die er 15 maanden zit en staart Brandoff mag iemand eliminerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Verder gebeurd er vandaag ook weer geen flikker. Het kabbelt al dagen door. Zonde dat ze dus de stemmingen niet door hebben laten gaan evengoed.
Hoezo kan je er op wachten? Ik denk dat er niemand meer voor terugkomt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:25 schreef freaky40 het volgende:
Word is dus out. A3 vertrekt maandag. Wat mij betreft een oud bewoner er voor terug die mee gaat strijden...je kunt er op wachten...
Ja, want Merel wil de dierenarts bellen.... en na de verwonderde uitroep van Andrea "dierenarts?" zei ze kippenboer.quote:
Komen B&B gasten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Verder gebeurd er vandaag ook weer geen flikker. Het kabbelt al dagen door. Zonde dat ze dus de stemmingen niet door hebben laten gaan evengoed.
Dat ook niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht drinkt en rookt bijna niet
Vooral mannen een meid noemen slaat helemaal nergens op de hele tijdquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Toch vind ik het irritant dat Jody iedereen 'meid' noemt.
Een enkel keertje voor de gein, okay, maar het is standaard. Beetje raar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vooral mannen een meid noemen slaat helemaal nergens op de hele tijd
ik hoop gert jan....quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo kan je er op wachten? Ik denk dat er niemand meer voor terugkomt.
die eieren moet je toch gewoon iedere dag rapen, net als uit een hokquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, want Merel wil de dierenarts bellen.... en na de verwonderde uitroep van Andrea "dierenarts?" zei ze kippenboer.
Dus, wie weet. Kan nog vanalles gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |