En Andrea vindt dat ze dat niet kan zeggen en dat hij veel doet voor Utopia.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:43 schreef puzziepie het volgende:
Merel :'Jens heeft natuurlijk ook helemaal geen hart voor Utopia
het steekt zo ontzettend dat ze geen vat kan krijgen op Jens, heerlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Andrea vindt dat ze dat niet kan zeggen en dat hij veel doet voor Utopia.
Merel: maar voor Utopia en begint te draaien.
En nu weer het gesprek van Adriaan naar Jens draaien.
Ja, daar zeg je wat "logisch" maar ze kan niet redeneren, iets logisch benaderen en dan ben je gezien bij dit soort materie.. Ze haalt dit nooit want het ligt buiten haar verstandelijk bereik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik het zo beluister kom je met een beetje logica al snel op het juiste antwoord.
Er zijn er al zoveel lief en geduldig bezig geweest met Lex, maar ze pikt het gewoon niet opquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:46 schreef shiitake het volgende:
Ik vond Jessie wel lief en geduldig bezig met Alexandra.
Hij is vaak irritant en vervelend maar bij Alexandra met die vragen valt het inderdaad reuze mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:46 schreef shiitake het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:47 schreef Verida het volgende:
[..]
het steekt zo ontzettend dat ze geen vat kan krijgen op Jens, heerlijk
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat "logisch" maar ze kan niet redeneren, iets logisch benaderen en dan ben je gezien bij dit soort materie.. Ze haalt dit nooit want het ligt buiten haar verstandelijk bereik.
His nam het op haar manier wel op voor Jens , die weet donders goed wat hij allemaal doet , Merel is alleen maar bezig met zichzelf , heeft ze wel eens dankjewel tegen hem gezegd voort al dat klote werk wat hij voor haar heeft gedaan en nog steeds doet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:47 schreef puzziepie het volgende:
Adriaan was al niet leuk ,maar eerst wel een stuk beter te pruimen en te begrijpen.
Dat is het enige dat je in zo'n geval nog kan redden, maar dat kan ze inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en stampen en uit haar hoofd leren ook niet.
en Merel heeft nog die PS als zwaard van Damocles boven haar hoofd hangenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En daarnaast moeten een aantal zwart gemaakt worden, zodat ze met de 3 mee gaan stemmen om hen weg te krijgen.
Echt wel! Ik had mijn geduld al lang verlorenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:46 schreef shiitake het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
His nam het op haar manier wel op voor Jens , die weet donders goed wat hij allemaal doet , Merel is alleen maar bezig met zichzelf , heeft ze wel eens dankjewel tegen hem gezegd voort al dat klote werk wat hij voor haar heeft gedaan en nog steeds doet?
Ik weet retorische vraag
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
en Merel heeft nog die PS als zwaard van Damocles boven haar hoofd hangen
ze knijpt hem als een ouwe dief
limo gaat geloof ik niet doorquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt toch ook een limo? Ze wult graag shinen
Limo gaat niet meer door.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt toch ook een limo? Ze wult graag shinen
Dat deed Gerrit al en Hiske.... en de trainer vond het goed toen ze allemaal plaatjes had uitgedraad. Jessie was nog niet in beeld. Hiske heeft ook een paar testjes gedaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dit is toch wat de leraar had aangeraden?![]()
Ik bewonder het geduld van Jessie.
Jawel. Hij wilde dat zelf niet. Hij mocht niet draaien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:52 schreef Soulraven het volgende:
Nu moet Gerrit ineens helpen? Hij mocht toch niet eens erbij zijn?
Waar bemoeien die wijnhoeren zich meequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska en Merel klagen over hoeveel Adriaan drinkt de laatste dagen.![]()
Andrea: dat maakt niet uit. Ik hoop dat de laatste dagen nog positief voor hem zullen zijn.
Zijn gezonde levensstijl helpt hem gezien de zucht naar drugs en drank niet echt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Andrea: dat maakt niet uit. Ik hoop dat de laatste dagen nog positief voor hem zullen zijn.
O maar dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat deed Gerrit al en Hiske.... en de trainer vond het goed toen ze allemaal plaatjes had uitgedraad. Jessie was nog niet in beeld. Hiske heeft ook een paar testjes gedaan.
Jessie nam ineens in zijn drukke werkzaamheden en zijn druk artiestenbestaan het initiatief en riep Alex bij hem..... en legde uit wat hij ging doen.... Dacht toen ook van.. huh... maar goed, ik zag dit bij meerdere mensen (Jordy o.a.). Toen hij gisteren begon over Brandon dat hij eerst dingen alleen deed en nu mensen vroeg om te helpen, dat dat raar is. Het was gewoon een bondingsproces.
Let maar op.
Wat heeft iemand dan als hij of zij om Utopia geeft?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:47 schreef DKUp het volgende:
Ik ben het wel met Meertje eens dat Jensie niks om Utopia eigenlijk geeft.
Maar bij Meertje zie ik het zelf ook helemaal niet terug.
Meer hoe zet ik Meertje goed in de kaart voor buiten Utopia.
quote:
Zelfde als wat ie bij binnenkomst met A3 deed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat deed Gerrit al en Hiske.... en de trainer vond het goed toen ze allemaal plaatjes had uitgedraad. Jessie was nog niet in beeld. Hiske heeft ook een paar testjes gedaan.
Jessie nam ineens in zijn drukke werkzaamheden en zijn druk artiestenbestaan het initiatief en riep Alex bij hem..... en legde uit wat hij ging doen.... Dacht toen ook van.. huh... maar goed, ik zag dit bij meerdere mensen (Jordy o.a.). Toen hij gisteren begon over Brandon dat hij eerst dingen alleen deed en nu mensen vroeg om te helpen, dat dat raar is. Het was gewoon een bondingsproces.
Let maar op.
Ze heeft dus de juiste instelling voor de Show, dom blond en dikke tieten, het klassieke beeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Cup G maakt nog tv en die kwezel van een Brandoff niet. Voor de rest boeit het me weinig dat ze ontzettend dom is voor een televisieprogramma
Wijnhoeren....quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar bemoeien die wijnhoeren zich mee
Hij heeft heel wat werk voor haar verricht.. en alles wat zij doet is voor Utopia? Yeah rightquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
zucht naar drank.....hij heeft een paar biertjes met zijn maten gedronken nou poeh poeh. Bel de Jellinek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:53 schreef goldback het volgende:
[..]
Zijn gezonde levensstijl helpt hem gezien de zucht naar drugs en drank niet echt.
En lijkt het net of ze wel bezig zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wijnhoeren....![]()
![]()
Die 2 hebben het zo hoog in hun bol dat ze denken over alles en iedereen te kunnen oordelen. Lekker een andere naar beneden halen, zodat zijn bij gebrek aan zwaartekracht *kuch* omhoog komen drijven. Twee hele misselijke wijven. Ze zitten daar niet alleen om de BV te spekken met die kutkistjes, maar zo kunnen ze het hele terrein overzien en anderen afbranden.
Nee, dat heb je mij nergens horen zeggen. Hij doet het voor eigen gewin. Het komt Alex ten goede, dus daar is niets over te zeggen. Hiske en Gerrit zullen vast blij zijn dat ze niet meer hoeven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O maar dat geloof ik wel.
Maar dan nog heeft hij wel veel geduld met Lex en doet het niet om haar te pesten.
Dat lijkt me dan rijkelijk laat nu.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Zelfde als wat ie bij binnenkomst met A3 deed.
De simpellen van geest aan z'n kant proberen te krijgen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En lijkt het net of ze wel bezig zijn.
Hij heeft niet anders gedaan. Je moet de rode draad van zijn handelen willen zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Zelfde als wat ie bij binnenkomst met A3 deed.
De simpellen van geest aan z'n kant proberen te krijgen.
Dat kan, de kans is heel klein gezien zijn handelen in het verleden, maar het kan natuurlijk altijdquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan rijkelijk laat nu.
Het kan ook gewoon zo zijn dat hij haar wil helpen.
Laat mij dat nou hopen op de lancering van de rap. Veel bevredigender, maar dat moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:57 schreef BloesBloes het volgende:
Ooh ik hoop toch zo dat er iets mis gaat op die filmavond, de projector naar z'n grootje, de generatoren stuk, een wollkbreuk, de apparatuur oververhit, het geluid dat het niet doet, maakt me niet uit, als het maar mis gaat
Ja dat lijkt me ook. Mensen zijn niet altijd alleen maar of zwart of wit. Als je alles wat je daar doet met voorbedachte rade doet, lijkt me dat zeer vermoeiend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet laat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan hij dan ook wel aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:00 schreef formule het volgende:
Volgens mij vindt Jens het hele leven een spelletje, totdat hij opeens met de harde waarheid geconfronteerd wordt,
Dat zeker. Goh, lees een keer iets aardigs over Shelley.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
shel heeft wel een heel mooi handschrift
Waarom denk je dat hij niet kan wachten dat Adriaan weg is !?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet laat.
De pot van de penningmeester moet gespekt worden en daar heeft ie alle zieltjes bij nodig.
Als Lexc ten prooi valt aan het andere team van, centjes verdienen maar wel opmaken voor december dan blijft er bijzonder weinig over voor de camping directeur.
Toch zit dit er veel en veel liefdevoller uit dan het luidruchtige gezoen van Merel en Jessiequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:01 schreef 5thencounter het volgende:
Nah, 11:00h best wel een mooie tijd voor een ochtendneukje, over een uur zou het al een middagneukje zijn.. da's dan wel een beetje laat
[ afbeelding ]
O, dat zal zeker meespelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet laat.
De pot van de penningmeester moet gespekt worden en daar heeft ie alle zieltjes bij nodig.
Als Lexc ten prooi valt aan het andere team van, centjes verdienen maar wel opmaken voor december dan blijft er bijzonder weinig over voor de camping directeur.
De juffrouw achter de kassa bij AH ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
shel heeft wel een heel mooi handschrift
Wacht maar af, het kan hard aankomen hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan hij dan ook wel aan.
een heel reeel denkend mens vind ik Jens.
Incl babystemmetjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Toch zit dit er veel en veel liefdevoller kinderachtiger uit dan het luidruchtige gezoen van Merel en Jessie
is dat nu relevant?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:02 schreef formule het volgende:
[..]
Wacht maar af, het kan hard aankomen hoor
tja, zoals de rest dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:03 schreef 5thencounter het volgende:
Het valt ook steeds meer op dat Miloontje na het stopnieuws ook totaal geen zak meer uitvreet behalve de hele dag een Jensie frunniken , eem ½uurtje harken in het beestenhok tel ik niet mee
Ik wil je droom niet verpesten hoor,....quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De juffrouw achter de kassa bij AH ook
Ik zal dat niet meer doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
zeg dan gewoon wat je anders vindt, maar ga liever niet in mijn tekst zitten veranderen.
Ik zou het niet doen. Opsodemieteren. Voor de pot?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, zoals de rest dus.
ze moeten volgens mij verplicht een paar uur per dag in wisselende diensten aan die kistjes werken, en daar houdt iedereen zich aan, verder gebeurt er geen reet meer
Gerrrit had ook op het idee van Jens gestemd, denk dat hij er wel wat in zag.....en niet enkel tactisch deed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daarnaast is Jens een bedreiging voor Jessie en Merel.
Jessie brandde Jens gisteren af. Gerrit had geen zin om daar in mee te gaan en hield het af.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Toch zit dit er veel en veel liefdevoller uit dan het luidruchtige gezoen van Merel en Jessie
Vooral van de die ene sukkelquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Opsodemieteren. Voor de pot?
Snap de mensen niet die zo'n doosje willen met de handtekening van een stelletje sukkels.
Als je die koopt, verstop je die toch in de kelder? Lekker dan.
Gerrit is ook niet achterlijk. Die ziet ook waar Jessie mee bezig is en weet ook dat als Jessie te machtig wordt, hij het ook kan schudden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daarnaast is Jens een bedreiging voor Jessie en Merel.
Jessie brandde Jens gisteren af. Gerrit had geen zin om daar in mee te gaan en hield het af.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit is ook niet achterlijk. Die ziet ook waar Jessie mee bezig is en weet ook dat als Jessie te machtig wordt, hij het ook kan schudden.
Kut, daar gaat m'n stille liefde die ik stiekem koester voor het meisje achter de kassaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik wil je droom niet verpesten hoor,....
Maar die kassa bonnetjes schrijft ze nie zeluf
Ze ziet er echt steeds slechter uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:09 schreef 5thencounter het volgende:
Gimmick op d'r hoofd en de Show kan van start , ik mis wel de zonnebril
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat ze toch de acts weer gaan naspelen. Hoe verzint ze het? Is haar afgeraden door Mounir (hoe ze ook mag heten). Hoorde Hiske over de gevangenis weer bouwen... maar misschien was dat alleen om er langs te lopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Yep. het is geen gelijkwaardig huwelijk. Zeker niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daarnaast ergert hij zich regelmatig aan Jessie.
cassanovaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kut, daar gaat m'n stille liefde die ik stiekem koester voor het meisje achter de kassaen bedankt ik had mijn ballade over het kassameisje bijna klaar
Het staat niet op de flipover , heel verstandig van Miss Monutaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze toch de acts weer gaan naspelen. Hoe verzint ze het? Is haar afgeraden door Mounir (hoe ze ook mag heten). Hoorde Hiske over de gevangenis weer bouwen... maar misschien was dat alleen om er langs te lopen.
Dek het niet, hij kent zijn pappenheimers....weet waar toe ze in staat zijn. Dus hij zal daar best wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:02 schreef formule het volgende:
[..]
Wacht maar af, het kan hard aankomen hoor
inderdaad pleur op met die onzin of heeft Talpa bij de ingang het bord "Arbeit macht frei" hangen ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Opsodemieteren. Voor de pot?
Snap de mensen niet die zo'n doosje willen met de handtekening van een stelletje sukkels.
Als je die koopt, verstop je die toch in de kelder? Lekker dan.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het staat niet op de flipover , heel verstandig van Miss Monuta
Ik denk echt wel dat ze verplicht (al dan niet door de regie) aan die kutkistjes moeten werken. Je ziet het ze echt allemaal bij toerbeurt doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:14 schreef goldback het volgende:
[..]
inderdaad pleur op met die onzin of heeft Talpa bij de ingang het bord "Arbeit macht frei" hangen ?
Yep... ik heb meer met 'gedanken sind frei'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:14 schreef goldback het volgende:
[..]
inderdaad pleur op met die onzin of heeft Talpa bij de ingang het bord "Arbeit macht frei" hangen ?
Ze verwachten dat ze met deze kistjes een slag kunnen slaan, want dit is dan de laatste met de laatste 15 inwoners.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk echt wel dat ze verplicht (al dan niet door de regie) aan die kutkistjes moeten werken. Je ziet het ze echt allemaal bij toerbeurt doen.
dat weet ik, maar ik vind het opvallend dat ze er allemaal bij toerbeurt aan werken, zelfs Merel en Mariska en Hisquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze verwachten dat ze met deze kistjes een slag kunnen slaan, want dit is dan de laatste met de laatste 15 inwoners.
Rode loper 45 minuten na ontvangst?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:09 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Baan bij ambassade zou hij ook wel op voordracht hebben gekregen het is inderdaad een speelvogelquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:00 schreef formule het volgende:
Volgens mij vindt Jens het hele leven een spelletje, totdat hij opeens met de harde waarheid geconfronteerd wordt,
Voor de "Acteurs" parade ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Rode loper 45 minuten na ontvangst?
Hoor ook niks meer over limosinequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Rode loper 45 minuten na ontvangst?
Hooguit van de achterkant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
shel lijkt nu op franny met dat haar en die hoed
Ja.quote:
Waar blijft Jessie met zijn commentaar?quote:
Merel wil bij de merchandise, dan kan ze lekker met iedereen lullen en info eruit trekken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Heerlijk dit.
Hoelang gaan ze deze bevel uitgifte rekken?
Doet ze thuis ook niet.quote:
Helpen waar nodig is. Niet dus, lekker rond paraderen als ster.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jordy;Shelley wat is jouw rol bij de afterparty?
Die kop van Shelley toen hij dat vroeg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jordy;Shelley wat is jouw rol bij de afterparty?
Gisteren had ze het over haar verzameling vakantiefoto'squote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:25 schreef formule het volgende:
Maris haat foto''s maken,thuis doet ze het ook niet
En toch heb ik foto`s van haar gezien,bijv.met Cees en GJ.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mariska houd niet van foto’s erop niet en maken ook niet zegt ze
Hmmmm zal wel zijn omdat ze niet gevraagd wordt en ze het te min vindt om anderen dan wel op de foto te zetten, in alles waar ze kan falen gezichtsverlies lijd doet ze raar over....
Vreselijk en compleet idiootquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk echt wel dat ze verplicht (al dan niet door de regie) aan die kutkistjes moeten werken. Je ziet het ze echt allemaal bij toerbeurt doen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:26 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Van de week vond ze het zo jammer dat ze geen vakantie foto`s had mee genomen
Achterlijk wijf. Ze staat net ook steeds overal doorheen te praten met verbeteringen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Gisteren had ze het over haar verzameling vakantiefoto's
Runner dus niks doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die kop van Shelley toen hij dat vroeg.![]()
Ze gaat zogenaamd overal een beetje helpen.
Ook haar plasje doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:28 schreef Dotteke het volgende:
Merel wil weer haar zin door drammen zo te horen
Ze hebben geld nodig dus de rondleiding moet betaald worden
Ik hoorde Shelley gisteren zeggen dat ze haar eigen kleding aandoet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, die limousine regelt Mounira vast ook nog wel.
Met dank aan Zeyina.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:29 schreef DeKenau het volgende:
[..]
De focus ligt weer heel duidelijk op zich zelf
Verder heeft ze nergens over nagedacht
Familie van Ramona?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, die limousine regelt Mounira vast ook nog wel.
Met dank aan Zeyina.
Haar focus op Jessie is creepyquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Achterlijk wijf. Ze staat net ook steeds overal doorheen te praten met verbeteringen.
Het enige wat ze eigenlijk wilde is met Jessie bij de munten. Succes, meid. Je staat dus alleen.
En Shelley en Lex.quote:
Je zou het bijna denken.quote:
Er valt ook geen moer te zien. Een hok van kippengaas, een paar bankstellen en een bar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik hoop zo dat niemand die scenes wil zien
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:31 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch ook moeilijk doen om moeilijk te doen van die lui zeg
Ze is weer vreselijk onuitstaanbaar.quote:
En een tattooshop/apotheek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er valt ook geen moer te zien. Een hok van kippengaas, een paar bankstellen en een bar.
nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:32 schreef Giggio het volgende:
wat heeft die fulm eigenlijk voor een nut?
Ja, ze krijgt haar eigen dwarse gedrag voorgeschoteldquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Het is gewoon Shelley pesten en afvallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:31 schreef Dotteke het volgende:
35minquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Iemand getimed hoelang dit nu al duurt?
Wanneer ging de bel?
Shelley's opstapje voor een Hollywood acteercarrière.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:32 schreef Giggio het volgende:
Shel wult de wereld laten zien dat ze kan acteren en hoopt op een gunfactor zodat ze gebeld gaat worden door noem eens een naam in TV/ Fullumland.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:32 schreef Giggio het volgende:
Dik een half uur geleden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:33 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Iemand getimed hoelang dit nu al duurt?
Wanneer ging de bel?
Lijkt me logisch dat je alles duidelijk wil hebben en ze heeft er niet goed over nagedacht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:34 schreef Shambles het volgende:
[..]
Het is gewoon Shelley pesten en afvallen.
Moet je die Jessie nu horen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, ze krijgt haar eigen dwarse gedrag voorgeschoteld
Ja, misselijk gedoequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:34 schreef Shambles het volgende:
[..]
quote:
Harry klooster,castingdirector.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Shel wult de wereld laten zien dat ze kan acteren en hoopt op een gunfactor zodat ze gebeld gaat worden door noem eens een naam in TV/ Fullumland.
Als jij je voordoet als castingdirector trapt ze er ook in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Harry klooster,castingdirector.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als jij je voordoet als castingdirector trapt ze er ook in.
Vieze kwal is het, hoor hem lullen, klootzak eerste klasquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:37 schreef 5thencounter het volgende:
En nu gaat De Jessie-Act lopen… zeiken over alles, dat niemand eigenlijk weet wat er gaat gebeuren 1 sept
Duidelijke afzijk actiequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vieze kwal is het, hoor hem lullen, klootzak eerste klas
En ook niet allemaal in de gevangenisquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:36 schreef shiitake het volgende:
Oh gelukkig, niet alle 200 man hoeven de caravan in.
Ik zal hem voor zijn bek slaan als ik SHel was geweestquote:
Precies. En dit is precies de reden waarom ik het soms opneem voor Shelley. Ze wordt flink gedwarsboomd en niet door 1. Lijken wel hyena's.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Maar naar gasten en de filmcrew toe is het niet netjes.
![]()
Bij markten is er ook niet zoveel gebakkelei over dat mensen dingen niet willen doen.
En dan hebben ze het over elkaar iets gunnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies. En dit is precies de reden waarom ik het soms opneem voor Shelley. Ze wordt flink gedwarsboomd en niet door 1. Lijken wel hyena's.
Is zo he, in de groep is zij de gebeten hond, en ze maken haar af. terecht of onterecht. Leve de saamhorigheid.
Hisss kent de Jessie-Actsquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal hem voor zijn bek slaan als ik SHel was geweest
His heeft de moed al opgegeven
ja echt en een keiharde trap in zn kruisquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal hem voor zijn bek slaan als ik SHel was geweest
His heeft de moed al opgegeven
Tis niet snotkoker zijn evenement, het is het evenement van His en SHelquote:
gun die sjeldel ook niets meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan hebben ze het over elkaar iets gunnen
Juist.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:40 schreef Sambalbaai het volgende:
En nu komt Jessie ineens dat hij een vrouw met COPD beloofd heeft dat ze met de fulmavond een rondleiding kon krijgen.![]()
Vreselijke gozer met zijn bitch weer lekker alles in handen willen hebben. Eerst komt die dikzak al te laat bij de uitleg en dan ook nog geen popcorn willen verkopen maar die tijgertroep van d'r. En dan die gozer van d'r die vindt dat alles te onduidelijk is terwijl alles allang vastligt. Jessie ff bepalen dat de mensen het terrein willen zien terwijl hen dat niet eens is aangeboden. Dit is pure pesterij. Walgelijke lui.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:34 schreef Shambles het volgende:
[..]
de gevangenis was toch boven in de silo ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
En ook niet allemaal in de gevangenis
Moet. Vinden wij leuk. Ik hoef die kwal niet te horen. Bah bah...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:39 schreef spapaars het volgende:
Het is weer van een ongekende knulligheid.
Filmpje van een kwartier inclusief aftiteling.
En urenlange discussies weer van de 15 bijeen verzamelde meest humorloze mensen ooit
Heerlijk dit.quote:
Onzin, alles was al duidelijk maar Merel wil nu opeens haar rotzooi gaan verkopen op een filmavond en Jessie wil dat de mensen het terrein moeten kunnen bekijken. Jessie luistert gewoon niet, daar heeft Shelly gelijk in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:35 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je alles duidelijk wil hebben en ze heeft er niet goed over nagedacht.
En dit is niet alleen Jessie. Iedereen heeft goede punten.
Oude buurjongenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Harry klooster,castingdirector.
Vrijdag de 13e is er ook geen rondleiding volgens de beschrijvingquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis niet snotkoker zijn evenement, het is het evenement van His en SHel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijnt een grote te zijn in castingland.quote:
Die Jessie probeert te reddenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis niet snotkoker zijn evenement, het is het evenement van His en SHel
Jens heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:43 schreef Shambles het volgende:
Shelley haar uitleg was duidelijk.
Ik snap niet dat Jens hier aan mee doet, had hem hoger ingeschat.
Juist, als de parkwachter een rondleiding heeft beloofd dan geeft die tog zeluf een rondleiding?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat lult hij , de kan de mens niet ontnemen.
Ze heeft het toch niet beloofd!?
Niet mee eens. Ze heeft er duidelijk niet over nagedacht dat ze 200 man overal langs moet loodsen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:43 schreef Shambles het volgende:
wat een bullshit. Een copd patient die zijn masker opwil....hoe krijgt hij het uit zijn strotquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Juist, als de parkwachter een rondleiding heeft beloofd dan geeft die tog zeluf een rondleiding?
Scheint een COPD patient te wezen die z'n slaapmasker wel eens op wil hebben![]()
Als dat zo is dan ook een beoogt wens ambulance klant
Dus dat. Wat je ook van haar film denkt en hoe je ook over Shelly denkt, laat haar gewoon haar ding doen en wil niet alles gaan veranderen terwijl ze alles allang op orde heeft. Merel en Jessie zijn van die mensen die het een ander niet gunnen iets te doen daar. Altijd het laatste woord willen hebben die 2.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies. En dit is precies de reden waarom ik het soms opneem voor Shelley. Ze wordt flink gedwarsboomd en niet door 1. Lijken wel hyena's.
Is zo he, in de groep is zij de gebeten hond, en ze maken haar af. terecht of onterecht. Leve de saamhorigheid.
Ja, waar bemoeit hij zich meer, tis niet zijn feestje, de bemoeialquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:40 schreef Sambalbaai het volgende:
En nu komt Jessie ineens dat hij een vrouw met COPD beloofd heeft dat ze met de fulmavond een rondleiding kon krijgen.![]()
Hebben ze zelf niet door hoeveel ze zelf wel drinken. Wat hij drinkt heeft hij van zijn zakgeld gekocht om met zijn zogenaamde vrienden een biertje te doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik schat hem hoog genoeg in om het egoïstische kutkarakter van Shelley te herkennen en daar zijn vingers vanaf te trekken. Narcistisch kolere wijf dat het is. Naar huis ermee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:43 schreef Shambles het volgende:
En ook weer niet overlegd natuurlijk want dat hoeft de grote baas ook niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Nee, die Jessie naar zijn hand wil zettenquote:
Welja. Nota bene de 2 grootste zuipschuiten hebben kritiek op het drankgebruik van een ander.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hebben ze zelf niet door hoeveel ze zelf wel drinken. Wat hij drinkt heeft hij van zijn zakgeld gekocht om met zijn zogenaamde vrienden een biertje te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Ik hou durrr vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:46 schreef snetje het volgende:
Ik ben vandaag en morgen even fan van iedereen die het Shelley lastig gaat maken ... dit worden 2 topdagen ...
Die wordt nu buiten geplaatst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
de gevangenis was toch boven in de silo ?
(geheid dat er dan iemand van die rottrap afstort bij de rondleiding )
Eens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:43 schreef Shambles het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:47 schreef wyno het volgende:
Als Monira dit van afstand bekijkt zal ze denken, de acteertalenten van Shelly vallen nog steeds tegen, maar ze worden ruimschoots goedgemaakt door de veertien andere acteurs die er om heen staan.
ik ben nog steeds team Jens (en Mylene)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik schat hem hoog genoeg in om het egoïstische kutkarakter van Shelley te herkennen en daar zijn vingers vanaf te trekken. Narcistisch kolere wijf dat het is. Naar huis ermee.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die Jessie naar zijn hand wil zetten
En zijn huisvarken ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
vast....
als er iemand is die graag wil zien dat het een ramp wordt, dan is het Jessie wel
staren naar een bankje waar de parkscene is opgenomen..quote:
Redden? Mensen te kakken wil zetten.quote:
En ze worden nog op toegejuicht... bah bah.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus dat. Wat je ook van haar film denkt en hoe je ook over Shelly denkt, laat haar gewoon haar ding doen en wil niet alles gaan veranderen terwijl ze alles allang op orde heeft. Merel en Jessie zijn van die mensen die het een ander niet gunnen iets te doen daar. Altijd het laatste woord willen hebben die 2.
Natuurlijk wil Jessie zoveel mogelijk geld vangen om de winnaar nog wat te gunnen. Hij staat al zo vreselijk voor lul nu hij de cijfers nog steeds niet uit het rood heeft kunnen krijgen ondanks de grote bek waar hij mee binnen kwam omdat hij ervaring had opgedaan in Uto1 en wel wist hoe het moest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
We hebben een belofte gemaakt zegt Jessie. De geldwolf.
Jens sowieso , en als Mylene nou een keer weggaat kan Dreetje wat met hem beginnen , lijkt me een leuk teamquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben nog steeds team Jens (en Mylene)![]()
Als jij ook geluisterd zou hebben dan had je kunnen horen dat deze in zakjes binnenkomt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Is er überhaupt al bekkend hoe de popcorn geleverd gaat worden?
Als we de vergelijking gaan trekken met de friet dan is het in kolven.
[ afbeelding ]
En wens ik ze heel veel hals und beinbruch.
nou liever niet, Laat Jens en Mylene maar lekker samen blijvenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jens sowieso , en als Mylene nou een keer weggaat kan Dreetje wat met hem beginnen , lijkt me een leuk team
Laven sex.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jens sowieso , en als Mylene nou een keer weggaat kan Dreetje wat met hem beginnen , lijkt me een leuk team
Zelfs dat soort zaken veranderen nog wel eens ...het is wel Utopia natuurlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als jij ook geluisterd zou hebben dan had je kunnen horen dat deze in zakjes binnenkomt.
Hij gaat er van uit dat hij wint, ik hoop zo dat hij als een van de eerste weggestemd gaat worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Jessie zoveel mogelijk geld vangen om de winnaar nog wat te gunnen. Hij staat al zo vreselijk voor lul nu hij de cijfers nog steeds niet uit het rood heeft kunnen krijgen ondanks de grote bek waar hij mee binnen kwam omdat hij ervaring had opgedaan in Uto1 en wel wist hoe het moest.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als jij ook geluisterd zou hebben dan had je kunnen horen dat deze in zakjes binnenkomt.
was er niet iets met het bestellen van de popcorn? Dat Merel dat nog niet gedaan had?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jens is een prima gozer, hij moet alleen van die Mylene af zien te komen, want dat gaat problemen geven, da's een plakker/een boomklever. Maar dat heeft Jens ook we in de gaten geloof ik. Dit heeft buiten sowieso geen enkele kans van slagen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben nog steeds team Jens (en Mylene)![]()
Ja heel leuk toneelstukje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Meurol en Frutsel bezig met nestje maken?
Broedse kip in het huisje?
Lagen een paar eieren, nu zijn ze de moeder aan het zoekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Meurol en Frutsel bezig met nestje maken?
Broedse kip in het huisje?
Niks aan die twee samen , boring boring en ze passen al helemaal niet bij elkaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:58 schreef Verida het volgende:
[..]
nou liever niet, Laat Jens en Mylene maar lekker samen blijvenIk vind het een leuk stel bij elkaar
Hoeft toch buiten ook niet, Voorlopig kunnen ze elkaar opvangen en elkaars back up zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jens is een prima gozer, hij moet alleen van die Mylene af zien te komen, want dat gaat problemen geven, da's een plakker/een boomklever. Maar dat heeft Jens ook we in de gaten geloof ik. Dit heeft buiten sowieso geen enkele kans van slagen.
Dat bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jens is een prima gozer, hij moet alleen van die Mylene af zien te komen, want dat gaat problemen geven, da's een plakker/een boomklever. Maar dat heeft Jens ook we in de gaten geloof ik. Dit heeft buiten sowieso geen enkele kans van slagen.
Hij is een grote faal met een navenant grote bek en wil door anderen te kleineren, dit een beetje te verdoezelen. Hij refereert constant met zijn 'in 1 had ik ook', maar heeft wat mij betreft weinig tot geen fatsoenlijk voordeel uit zijn verblijf in 1 kunnen halen. Allemaal wilde verhalen à la Mariska.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk wil Jessie zoveel mogelijk geld vangen om de winnaar nog wat te gunnen. Hij staat al zo vreselijk voor lul nu hij de cijfers nog steeds niet uit het rood heeft kunnen krijgen ondanks de grote bek waar hij mee binnen kwam omdat hij ervaring had opgedaan in Uto1 en wel wist hoe het moest.
Wat ik wel jammer vind, is dat ze niet weet welke kant ze op moet. Is veel te bang voor mensen als Merel, Jessie en Gerrit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoeft toch buiten ook niet, Voorlopig kunnen ze elkaar opvangen en elkaars back up zijn.
Verder zijn er niet zoveel waar hij wat lol mee kan hebben daar, behalve Adje misschien af en toe.
Ze is weer helemaal het vrouwtje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:04 schreef shiitake het volgende:
Oh jee, Hiske heeft een druk programma: ook nog een pizza bakken en een tent schoonmaken.
Ze kunnen beter gaan schuren, dat genereert geld. Nou Merel..... elke seconde telt, met je grote mond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja heel leuk toneelstukje.
Merel heeft de kip Maria genoemd en die moet van haar naar haar kindjes.
Wie is dat nou weer?quote:
Tonnen waren hét voor hem.zelfquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet Jens opgevangen worden door Mylene? Mij onbekend. En lol hebben kan Jens prima met verschillende personen waaronder Adje, maar eigenlijk nooit met Mylene. Voor mij is het simpel, Jens heeft geen zin in alle toestanden als gevolg van een breuk anders was hij allang opgestapt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoeft toch buiten ook niet, Voorlopig kunnen ze elkaar opvangen en elkaars back up zijn.
Verder zijn er niet zoveel waar hij wat lol mee kan hebben daar, behalve Adje misschien af en toe.
quote:
lol.... kan nu niet naar de streams kijken.quote:
zo kun je het ook zienquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet Jens opgevangen worden door Mylene? Mij onbekend. En lol hebben kan Jens prima met verschillende personen waaronder Adje, maar eigenlijk nooit met Mylene. Voor mij is het simpel, Jens heeft geen zin in alle toestanden als gevolg van een breuk anders was hij allang opgestapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |