Zeker als je de stad/winkels in gaat. De Kruidvat met een kinderwagen is echt horror. In ieder geval ‘onze’ Kruidvat, ik denk dat de winkelmanager m/v als hobby het maken van hindernisparkouren heeft.quote:
Oh jaa echt wel. Vond ik bij mijn eerste ook. Wat een ergernis. Knopen vanuit de auto heb ik nog niet gedaan, want nog geen echte uitstapjes gemaakt. Misschien morgen. Even kijken hoe dat gaat met die lange slierten van stof want dat vind ik vies als die op de grond liggen op straat. Iemand tips?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:42 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Zeker als je de stad/winkels in gaat. De Kruidvat met een kinderwagen is echt horror. In ieder geval ‘onze’ Kruidvat, ik denk dat de winkelmanager m/v als hobby het maken van hindernisparkouren heeft.
Ja zo probeer ik t ook, en als t toch op de grond komt, so be it, t zijn toch ook gebruiksvoorwerpen m’n doekenquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:00 schreef Elleska het volgende:
Zelf geen ervaring mee maar zie anderen de uiteindes in de kofferbak neerleggen.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:01 schreef SQ het volgende:
Zolang het geen modderpoelen zijn en je geen artipoppe doek van glinsterend eenhoornschaamhaar hebt lijden ze niet echt van even over de grond vegen
Ik laat uitsluitend doeken weven van mijn eigen schaamhaarquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:01 schreef SQ het volgende:
Zolang het geen modderpoelen zijn en je geen artipoppe doek van glinsterend eenhoornschaamhaar hebt lijden ze niet echt van even over de grond vegen
Een paar dagen oud! Bij de oudste heeft de kraamhulp nog geholpen met knopen, dus ergens rond de 6 dagen denk ik. De jongste met 3 dagen oud om de oudste van het kdv op te halenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hmmm.. Ik heb een doek, ik heb een baby en ik wil gaan dragen. Toch doe ik het niet omdat ik het eng vind met klein frummeltje van een week oud. Hoe oud waren jullie babies toen jullie voor het eerst gingen dragen?
Ook met artipoppe heb ik dat wel gedaan. Knopen met de uiteindes in de kofferbak heb ik nooit zo onder de knie gekregenquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:01 schreef SQ het volgende:
Vanaf wanneer mag/kan je je kindje zelf weer tillen? Ik denk dat wanneer dat weer pijnloos kan, je ook kan dragen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:00 schreef SQ het volgende:
Dragen na een sectio: vanaf wanneer zijn jullie daar mee begonnen?
Ik verheug me er zo op, maar ik heb geen idee wat gangbaar is. Verloskundige en kraam kwamen ook niet verder dan "niet te snel", maar dat is me te vaag
Als alleenstaande moeder kon ik niet anders dan mijn kind van meet af aan zelf optillen, ook al had ik een ks gehadquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Vanaf wanneer mag/kan je je kindje zelf weer tillen? Ik denk dat wanneer dat weer pijnloos kan, je ook kan dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |