SPOILER: Hoe het allemaal begonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager aan de slag en post regelmatig nieuws over alle spelers. Soms per twee weken, soms per maand (in-game, uiteraard). Elk half jaar, op 1 juni en 1 december, wordt een shortlist update van onze spelers getoond, met informatie over goals, assists, tackles en meer. Met andere woorden: ben je op weg om een wereldster te worden?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 185. Je mag per categorie 40 punten besteden.
Scenario 2: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 170 en 200 gegenereerd door een RNG*. Je mag per categorie 40 punten besteden.
* RNG = Random Number Generator
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Zie een overzicht verderop in de OP.
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves:
https://test.addictedtofm(...)and-how-to-use-them/
Stuur een PM met je ingevulde speler naar Drizzt
Na ongeveer 20 seizoenen worden alle carrières bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeeld worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Voorbeeld van een inschrijving:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19Voornaam: Frans
Achternaam: Okker
Geboorteplaats en -land: Amsterdam, Nederland
Nationaliteit: Nederlands
Eventuele 2e nationaliteit: Zweeds
Ik kies scenario: 2
Club: Roda JC
Primaire positie: AMC
Secundaire positie: ST
Links- of rechtsvoetig: Rechts
Lengte: 178
Gewicht: 68
Eventueel familielid (plus familierol): Zoon van Henke Larsson
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power
Verdeel 40 punten over de technische en mentale vaardigheden met een minimale waarde van 10 voor een enkele vaardigheid, 30 in fysieke vaardigheden en 30 in verborgen eigenschappen. Degene die geen waarde van je ontvangen zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM.
Als je tweevoetig bent, mag je maar 35 punten besteden in techniek.
Meer info over player attributes
Beter overzicht van player attributesErgens 20 punten in stoppen heeft geen nut, FM zal het omlaagbrengen naar 15, waardoor je dus dure punten kwijt bent!
Forum voor de spelers is alvast aangemaakt: http://fokfmalsspeler.proboards.com/, daar komen screenshots van de spelers en, rond ons 30e, de jaarlijkse statistieken te staan. Shortlists en gewone screenshots plaats ik uiteraard hier.
Maak een speler uit Hong Kong, Maleisië of Singapore, en kies vervolgens waar je gaat spelen; Forest Green, Mansfield Town of Notts County. Hieronder de lijst van al ingeschreven spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal ik nog ff doorraggen naar 2 februari? Dan kunnen we zien of er nog meer lui vertrekken.
Lekker foebele dusquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsallejezus, veel meer dus
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zal ik nog ff doorraggen naar 2 februari? Dan kunnen we zien of er nog meer lui vertrekken.
Waarom geen Ligue 1?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Standen op 1 januari 2016:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa, lekker bezigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oepsquote:
Why not?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Na Chelskinu Milan
Daar ga ik nooit spelen.
Bij Chelski duurde het ook even, maar je werd de absolute ster, dus doe maar rustugquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Na Chelskinu Milan
Daar ga ik nooit spelen.
Bijgetekend. Wtf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Notts werkt Kanarie tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Kanarie legt zich er slaafs bij neer:
[ afbeelding ]
Hij wil eerst Notts County terugbrengen aan de top.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijgetekend. Wtf.
Je gaat toch veel liever bij Man Utd of Hull (8e!) voetballen.
Ik voel aan mijn water dat ik nu een matige pa heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij Chelski duurde het ook even, maar je werd de absolute ster, dus doe maar rustug
Zijn we al bijna jarig?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat betekent dus dat onze boys bij Grunn ook nog niet aan voetballen toekomen, iig niet bij het eerste. Wat een klucht
Over 4 maanden.quote:
Je kan maar doorvoetballen tot je 38e of zo hequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil eerst Notts County terugbrengen aan de top.
De vorige keer was het rond de 35 jaar wel klaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kan maar doorvoetballen tot je 38e of zo he
WANBELEIDquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:22 schreef Ciscus het volgende:
Met Notts Co werden we trouwens kampioen. Dat wordt niet genoemd in de bio van Fuk.
Die van mij begon toen eigenlijk pas net..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vorige keer was het rond de 35 jaar wel klaar.
Lejeune werd pas net goed op die leeftijd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vorige keer was het rond de 35 jaar wel klaar.
Spelers boven de 27 kopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:24 schreef fetX het volgende:
Vroeger met pauperclubs altijd goedkope, goede 30-35 jarigen uit Zuid-Amerika halen. Genot
Matchfixing!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WANBELEID
Maar die biografie klopt nooit iets van nee.
Weet waar je aan begintquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar voor het eerst sinds een jaar of 3 weer eens een FM ga kopen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, ga ik even kijken, zie ik dit:
[ afbeelding ]
En dan dit:
[ afbeelding ]![]()
Je hebt geluk:quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik ben een speelbal van Munstermann. Half jaar bij de lokale Chinees werken dan maar.
Leverkusen die spelers van Twente huurtquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt geluk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imeryth mag nog een paar maandjes bij het tweede van AZ gaan buffelen
Twentequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leverkusen die spelers van Twente huurt
Denk dat Drizzt zijn fan-database gebruikt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt in november uit, toch? Ach, contract voor mijn volgende baan volgend jaar is al ondertekendquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt geluk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imeryth mag nog een paar maandjes bij het tweede van AZ gaan buffelen
Inderdaad, beetje mijn best doen en ik speel geen enkele wedstrijd voor Twente.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
November ja. Ik werk veel thuis, en nu ik met een leuk potje bexig ben is de verleiding soms gevaarlijk groot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Komt in november uit, toch? Ach, contract voor mijn volgende baan volgend jaar is al ondertekend
Tenkzquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, spel afgesloten. Morgen denderen we verder!
Mag je ook nog niet eens spelen blijkbaar als niet-EU speler onder de 18.quote:
Oh, is dat in Frankrijk ook?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je ook nog niet eens spelen blijkbaar als niet-EU speler onder de 18.
Zou wel willen, maar teringherrie.quote:
Knokploeg nodig? Staat zo 30 man voor je deur hoor (mits goede PA)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar teringherrie.
Eind van elk seizoen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vanaf wanneer kan je eigenlijk de nieuwe comps inladen in fm14?
Schijnbaar moet ik Oostenrijk gaan volgen.....
Nah, ze zijn hier het appartementencomplex aan het renoveren, dus even 2 weken doorbijten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:13 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Knokploeg nodig? Staat zo 30 man voor je deur hoor (mits goede PA)
Gaat geen nut hebben. Aan het einde van het seizoen ga je terug naar Olympiakos, en rond dezelfde tijd zou ik Oostenrijk ingeladen hebben. Hopelijk blijf je bij Olympiakos, want de Griekse competitie is tegen die tijd wel "live". En dubbel hopen dat je niet weer aan een club verhuurd wordt waar we je niet kunnen volgenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vanaf wanneer kan je eigenlijk de nieuwe comps inladen in fm14?
Schijnbaar moet ik Oostenrijk gaan volgen.....
Club liefde. Je gaat wel een grote klapper maken zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:36 schreef Durmada het volgende:
Dit slaat nergens op. Getipt als Aziatisch talent van het jaar, wekelijks uitblinker en onbetwist basisspeler van Mansfield en ik ben de enige die geen transfer maakt.
Je bent niet de enige zonder een transferquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:36 schreef Durmada het volgende:
Dit slaat nergens op. Getipt als Aziatisch talent van het jaar, wekelijks uitblinker en onbetwist basisspeler van Mansfield en ik ben de enige die geen transfer maakt.
Clubtopscorer, prima hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat die van jou geen transfer maakt heeft een iets andere redenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je bent niet de enige zonder een transfer
Komt wel joh. Fikki is goed genoegquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie mezelf alleen in de shortlist, maar nooit een bericht helaas
Hij is te slecht?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat die van jou geen transfer maakt heeft een iets andere reden
Ik zit bij steau geloof ik. Roemeniëquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat geen nut hebben. Aan het einde van het seizoen ga je terug naar Olympiakos, en rond dezelfde tijd zou ik Oostenrijk ingeladen hebben. Hopelijk blijf je bij Olympiakos, want de Griekse competitie is tegen die tijd wel "live". En dubbel hopen dat je niet weer aan een club verhuurd wordt waar we je niet kunnen volgen
Moeilijke poulequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat niet lekker met Hong Kong nog.
Teveel falers.
Ben benieuwd wat de wereldranglijst zegt aan het einde van het jaar. Vorige keer was het 133. Nu paar wedstrijdjes gewonnen, dus hoop de top 100 te benaderen.
Nopequote:
4e.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:23 schreef KennyPowers het volgende:
Hoeveelste staat Southampton (championship)?
Geen screen nodig
Roemenië wordt komend seizoen geladen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik zit bij steau geloof ik. Roemenië![]()
Die schoppen hem dood.
Singapore heeft geloof ik wel iets betere spelers op het moment.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Moeilijke poule
Die van Singapore
Ik zie wel kansen voor Singapore. Maar dan is de weg nog steeds vrij lang.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar als je in deze poule bovenin eindigt ga je naar het WK toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie wel kansen voor Singapore. Maar dan is de weg nog steeds vrij lang.
@Doublepain je bent in het nieuws!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja leuk alleen dit soort berichtenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Financiele crisisquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja leuk dit Drizztquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan er ook niks aan doen dat je een debiele speler hebt.quote:
Ik zag het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat je een debiele speler hebt.
quote:
Ik ben geen CVM, jouw debiele club verneukt mij, had nooit naar Mansfield moeten gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat je een debiele speler hebt.
Mad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben geen CVM, jouw debiele club verneukt mij, had nooit naar Mansfield moeten gaan
Kut club, gewoon kut en niks anders
Nu weer de challenge cup. Alles loopt maar door elkaar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu weer de challenge cup. Alles loopt maar door elkaar.
Ik ben hier te autistisch voor, Drizzt.
Laagste gemiddeldequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juni 2016:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon afwachtenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:27 schreef Durmada het volgende:
Sommigen verdienen nog steeds 90 euro per week
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd naar de waarde per land.
Dus hoeveel zijn de spelers van Hong Kong waard, van Singapore en van Maleisië.
Hup Depor, gun me die prijs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verklaart waarom Singapore en Maleisie het beter doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik wel doen jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hup Depor, gun me die prijs.
[..]
Verklaart waarom Singapore en Maleisie het beter doen.
Ben fucking reserve
Kun je straks ook weer wereldranglijst voor ze posten?
Dat krijg je als mijn optimale kracht niet benutquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:44 schreef Durmada het volgende:
We promoveren niet eens. Boeng moet écht weg bij Mansfield.
Een heel leerzaam avontuur bij Vitesse voor mij. Hopelijk volgend seizoen wel weer veel spelen want hier word ik niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier en daar een
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gast bij TSV 1860 gewoon 0 keerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:00 schreef Dalenbart het volgende:
[..]
Een heel leerzaam avontuur bij Vitesse voor mij. Hopelijk volgend seizoen wel weer veel spelen want hier word ik niet vrolijk van
Gelukkig een blessure, zorgt voor wat mentale rust voor Tan Tan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
344 > 343 > 372 > 409quote:
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan ga ik nu even jullie CA's en PA's checken voor de andere spreadsheet
Wel +23, daar is helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
401 (+23). Beetje een matig jaar aangezien ik niet mocht spelen bij Twente en Leverkusen blijkbaar ook niet echt een succes geworden is met 4 wedstrijden.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Er zijn 6 spelers met een PA van 190+, 9 spelers met een PA van 180-189, en een schokkend aantal van 18 spelers met een PA van 170-179.
Liever wat meer spelen ook; mag nu wel bij Twente aan de slag zo te zienquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel +23, daar is helemaal niks mis mee.
Nu doen we net of PA van 170 slecht isquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Er zijn 6 spelers met een PA van 190+, 9 spelers met een PA van 180-189, en een schokkend aantal van 18 spelers met een PA van 170-179.
Beste keeper allertijden jonge.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
Behalve de speler van Scrummie dan.
Dan kun je het inderdaad nog steeds maken, zeker als je echt een specialist op je positie bent.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu doen we net of PA van 170 slecht isDat wordt ook gewoon een wereldtopper.
True, true, maar naar mijn gevoel hadden we vorige ronde maar een handjevol spelers tussen 170-179, het meerendeel tussen 180-189, en een handjevol 190+. @Lange_Lans haalde zelfs de 200.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu doen we net of PA van 170 slecht isDat wordt ook gewoon een wereldtopper.
Brul (als ik erbij zit)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, sommigen van jullie kunnen op interesse van andere clubs rekenen. Brul maar als je daar een overzichtje van wil zien!
Ik, ik, ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, sommigen van jullie kunnen op interesse van andere clubs rekenen. Brul maar als je daar een overzichtje van wil zien!
Interesse in Leo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Timingquote:
Helaas niks, je zit bij AC Milan -19.quote:
graagquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas niks.quote:
Ook helaas niks.quote:
Spoiler!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Me me mequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je weet helemaal niet in welke categorie je zit joh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Spoiler!
Dit wil ik helemaal niet weten
Wat een little bitch is @Ciscus hè?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet in welke categorie je zit joh.
Nou jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een little bitch is @:ciscus hè?
Het is wel irritant dat Drizzt het weet want dan laat hij het soms (onbedoeld) doorschemerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:57 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nou ja
Ik dacht, ik geef eens een mening...
Hopelijk breek ik wel door in het eerste dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Timing
[ afbeelding ]
Helaas geen interesse.
Is het Britney?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oeh, ik zag een mooie transfer tijdens het vakantie vieren
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aanvoerder van Hong Kong is vast gewild ondanks zijn transfer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En niemand weet of ik het meen, dat is nog wel het leukstequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het is wel irritant dat Drizzt het weet want dan laat hij het soms (onbedoeld) doorschemeren
Helaas nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Aanvoerder van Hong Kong is vast gewild ondanks zijn transfer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
DE CIRKEL IS ROND! IK HERHAAL: DE CIRKEL IS ROND!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En scoren tegen Liverpool bij z'n debuut, genot.Children of the night. What music they make.
Erg moeilijk om een club te verlaten die je een jaar geleden gekocht heeft en daarna meteen heeft uitgeleend. Juist.quote:
Salaris was misschien lekker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Erg moeilijk om een club te verlaten die je een jaar geleden gekocht heeft en daarna meteen heeft uitgeleend. Juist.
[ afbeelding ]
DE CIRKEL IS ROND! IK HERHAAL: DE CIRKEL IS ROND!Haha, te grappig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 miljoen voor een 18 jarige verdedigerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow koekoek, de eerste ECHTE dure transfer is een feit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DE CIRKEL IS ROND! IK HERHAAL: DE CIRKEL IS ROND!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga met pensioen.
Dumb & Dumber gifje ga ik hernoemen naar Scrummie.gifquote:
En bedankt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dumb & Dumber gifje ga ik hernoemen naar Scrummie.gif
Rare shirts.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan allemaal al mooi omhoog op de FIFA ranking, was eerst iets van 140 toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets ja... 133, 140 en 143 ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
We gaan allemaal al mooi omhoog op de FIFA ranking, was eerst iets van 140 toch?
Je bent zelf een raar shirt.quote:
Reported.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent zelf een raar shirt.
TR afgevinkt. Verder niks mee gedaan.quote:
Nou, jaartje 3de divisie dan maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nog eentje naar een topclub:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arg, niet eens in het tweede, maar in de O-19.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat ik weer niet bij de selectie van Singapore zit, meer spannends zal er niet komen
Hoe kan ik 2 potten geschorst zijn als keeper? Kan je dit checken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt uittrekken na het tegenhouden van een penaltyquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe kan ik 2 potten geschorst zijn als keeper? Kan je dit checken?
Klinkt logischquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Shirt uittrekken na het tegenhouden van een penalty
Denk dat je een hele smerige overtreding hebt gemaaktquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe kan ik 2 potten geschorst zijn als keeper? Kan je dit checken?
Eerste. 4 basisplaatsen en 2 invalbeurten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:00 schreef Ciscus het volgende:
@:Drizzt_DoUrden Speelt Tan Tan nou in het eerste of de -19 bij Chievo?
In ieder geval 4 potjes bij het eerste (3x basis, 1x inval).quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:09 schreef Dalenbart het volgende:
Speel ik wel mijn potjes in het eerste of alles bij onder 20?
Jij bent sowieso een sterspelerquote:
Fijne avond!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben weg, boys. Vanavond gaan we verder.
Vodka was dat niet, terwijl hij toch de eenhoogste PA hadquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een sterspeler
[..]
Fijne avond!
Je hebt nog 20 jaar hequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:16 schreef Durmada het volgende:
Niemand wil Boeng![]()
Dan maar een icoon worden bij Mansfield.
In 1 keer doorstoten naar de top zonder tussenstap!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ben continue de uitblinker, ik verdien een kans op een hoger niveau.
Heb ik ook gedaan met mijn huidige vriendin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
In 1 keer doorstoten naar de top zonder tussenstap!
Ik zit nog niet aan de top, 10 jaar dezelfdequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan met mijn huidige vriendin.
We hebben kutspelers gekregen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:36 schreef KennyPowers het volgende:
Hong Kong leek het grappigste maar is gewoon een kut"land"
Misschien toch een transfer maken dan. Wanneer loopt je contract af?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik zit nog niet aan de top, 10 jaar dezelfde
Stilzwijgend verlengdquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien toch een transfer maken dan. Wanneer loopt je contract af?
Tja niemand pikt me op...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
Mapima en Kanarie![]()
![]()
Continentaal bij Mansfield en Notts
Helaas nietquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wanbeleid bij Twente. Welke rechtsback houdt me daar uit de basis?
Beetje aankutten ditdat:quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:57 schreef PierreTT het volgende:
Wat is Britney aan het doen? Waarom zit ie niet bij de selectie van Singapore
Eerste finale tussen Singapore en Maleisië in de maakquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |