True !!quote:Op donderdag 19 september 2019 22:26 schreef Oscar. het volgende:
dat standje van Victor is wel het beste wat ie ooit uitgekraamt heeft
nws fokkers.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:25 schreef Oscar. het volgende:
zijn er echt mensen aan het lachen?
Ik schoot daar weer van in de lach omdat het zo misplaatst was. Begin niet gezien trouwens, en voor de rest leek die vrouw normaal. Maar dat zal wel niet kloppen.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:25 schreef Oscar. het volgende:
zijn er echt mensen aan het lachen?
Ja even die moeder op haar plaats zetten. Stom moment om te lachen. Appel/boom, mooi dat ze verloren heeft.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:26 schreef Oscar. het volgende:
dat standje van Victor is wel het beste wat ie ooit uitgekraamt heeft
quote:Op vrijdag 20 september 2019 01:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Net ff teruggekeken, ik hoop dat dat schijt wijf ooit in een volgend huis een aso gezin treft als buren met 3 blaffende honden en aan de andere kant een allochtonen gezin met 5 schreeuwende kinderen.
Misschien dat ze zich dan realiseert hoeveel geluk ze heeft om op zo’n rustig plekje te mogen wonen.
Wat een tyfus wijf, niet te geloven. En dan heeft ze ook nog zo’n keffende kut hond. Dat is pas overlast.
Dan had ze die schutting zelf moeten plaatsen aan haar kant, maar dat vreselijke mens had geen rooie cent en zat in de schuldsanering. Bovendien wilde ze er eigenlijk maar tijdelijk blijven wonen, en ondertussen zit ze wel haar buurman die er al 40 jaar woont en de tuin prima onderhoudt te terroriseren.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:41 schreef Tegan het volgende:
Ik vond de klaagster ook niet zo aardig, maar ik snap best als je een schutting wenst i.p.v. een heg. Dan ben je niet een monster toch? Wel zelf betalen dan.
Inderdaad. Die arme man belachelijk maken.quote:Op donderdag 19 september 2019 22:26 schreef Oscar. het volgende:
dat standje van Victor is wel het beste wat ie ooit uitgekraamd heeft
Niet sympathiek is nog heel zwak uitgedrukt. Het was gewoon een rotwijf die haar buurman het leven zuur wilde maken en daarbij waarschijnlijk opgestookt werd door haar bitch van een moeder. Ook zo onbeschoft met dat gelach. Had zo'n medelijden met die man. Zij eigen paradijsje gebouwd waar niemand last van had en dat moet dan door die vreselijke mens allemaal kapot.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
Net ff teruggekeken: Gelukkig mag de heg blijven staan en kan Jos van zijn tuin genieten.
Ik vond die vrouw echt niet sympathiek overkomen
Zie daar ook moeders wel voor aan, zonder dat dochter dat weet, of dochter althans kan doen alsof ze dat niet weet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
En ook jammer dat dat gif wat ze daar bij die haag had gegooid niet verder besproken is. Ze had eigenlijk een dikke boete moeten krijgen.
Het zijn beiden rotwijven.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Zie daar ook moeders wel voor aan, zonder dat dochter dat weet, of dochter althans kan doen alsof ze dat niet weet.
Hoop eigenlijk dat het een fok!ster is en dit commentaar leest. Geeft misschien wat zelfkennis.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:26 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat ze niet dieper op het gif in gingen.
Het gif is verboden in 1992 en 2004, mr visser zal terecht hebben geoordeeld dat het niet aannemelijk is dat mevrouw daarvoor verantwoordelijk is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ook jammer dat dat gif wat ze daar bij die haag had gegooid niet verder besproken is. Ze had eigenlijk een dikke boete moeten krijgen.
Waarom niet? En waarom werd daar niets meer over gezegd. Want als al bekend was dat dat gif verboden is waarom wel daar naar zoeken?quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
[..]
Het gif is verboden in 1992 en 2004, mr visser zal terecht hebben geoordeeld dat het niet aannemelijk is dat mevrouw daarvoor verantwoordelijk is.
Ze hebben eerst gezocht of er uberhaupt gif aanwezig was, dat beweerde die vent.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? En waarom werd daar niets meer over gezegd. Want als al bekend was dat dat gif verboden is waarom wel daar naar zoeken?
Ik vond het een trut eerste klasse. Eerst eigenhandig de heg ruïneren, vervolgens klagen dat de heg lelijk is en er uit moet, en dan ook nog verwachten dat de buurman die hierdoor met duizenden euro's aan onkosten wordt opgezadeld, dat zelf gaat betalen. Nare rooie heks. Precies d'r moeder.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:41 schreef Tegan het volgende:
Ik vond de klaagster ook niet zo aardig, maar ik snap best als je een schutting wenst i.p.v. een heg. Dan ben je niet een monster toch? Wel zelf betalen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |