Ah genotquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Veld verlaten, in de tribunes springen tijdens het vieren van een goal is tegenwoordig geel.
Bedankt, ik moest even zoeken in het archief.quote:
quote:
Welk gifje?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bedankt, ik moest even zoeken in het archief.
Maar dan heb je ook wat.
Psychologisch misschien.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:07 schreef leolinedance het volgende:
Denken dat 0-0 of 1-0 niets uitmaakt
twitter:mvanvaerenbergh twitterde op donderdag 29-08-2019 om 21:06:25@Alaphilippe_ Laat me stellen: heeft een ietsiepietsie problee met discipline. reageer retweet
twitter:mvanvaerenbergh twitterde op donderdag 29-08-2019 om 21:06:25@Alaphilippe_ Laat me stellen: heeft een ietsiepietsie problee met discipline. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het wel weer leuk geweest
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Die goal is alleen maar negatief voor ze geweest. Alleen belgen kunnen dat voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:07 schreef leolinedance het volgende:
Denken dat 0-0 of 1-0 niets uitmaakt
Tering dan moet je wel een rekenwonder wezen zeg![]()
Zag het meerdere uses posten net. Echt!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Psychologisch misschien.
Doelstelling verandert niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zag het meerdere uses posten net. Echt!
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het wel weer leuk geweestWhat can change the nature of a man?
Tuurlijk wel. Of denk je dat 1-1 voldoende is?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doelstelling verandert niet.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of denk je dat 1-1 voldoende is?
Ik zocht op Willems gif en toen kreeg ik dit pareltje (wel van slechte kwaliteit). Een schwalbe van gisteren:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Johnsen is wegquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft AZ geen BREEKIJZER op bank zitten?
Die staat er al in.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
SBS10.quote:
Sta jij even voor lulquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of denk je dat 1-1 voldoende is?
Niet op de Nederlanderquote:
Heel simpel: met 0-0 hoef je er maar 1 te scoren om door te gaan. Nu moet je er minimaal 2 scoren.quote:
Ze hadden vandaag al minstens 5 doelpunten moeten makenquote:
Da's overdreven, heb ik het idee.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag al minstens 5 doelpunten moeten maken
Pieter Stormsquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zit met die twee rode kaarten allesbehalve tegen me dunktquote:
Danny Koevermans.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, probleem is dat ze niet kunnen voetballen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:12 schreef JanCees het volgende:
gaan ze lange ballen pompen
met 2 man meer
gebruik de ruimtes idioten
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:12 schreef Klopkoek het volgende:
Kunnen we eens stoppen met het gepraat over de zoveel zwakkere Belgische competitie?
Tja als zelfs ik dit kan bedenkenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, probleem is dat ze niet kunnen voetballen.
Nou neequote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:12 schreef Klopkoek het volgende:
Kunnen we eens stoppen met het gepraat over de zoveel zwakkere Belgische competitie?
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja als zelfs ik dit kan bedenken
Hebben we het daarover dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:12 schreef Klopkoek het volgende:
Mwa, Antwerp maakt hier ook geen al te beste indruk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:12 schreef Klopkoek het volgende:
Dat zie ik wel gebeuren ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
90+4 1-1 en dan in verlenging 1-5
verlenging?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
90+4 1-1 en dan in verlenging 1-5
Nee als het 1-1 worst pakt AZ ze niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:14 schreef T3hTommay het volgende:
Als het 1-1 wordt pakt AZ ze wel in de verlenging.
Alleen wordt het geen 1-1 want niemand bij AZ is geil voor de goal.
Wij hebben Twente nodig die weer gewoon normaal gaat doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgische competitie is in de breedte wel beter dan de Nederlandse.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
Alles beneden PSV en Ajax is echt enorm slecht. Maar dat krijg je als de salarissen al 15 jaar stil staan.
Te gierig om een vervanger voor dinosaurus Vlaar te halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:15 schreef Klopkoek het volgende:
Alles beneden PSV en Ajax is echt enorm slecht. Maar dat krijg je als de salarissen al 15 jaar stil staan.
Toch vind ik die aanval op papier helemaal niet slecht, alleen op gras bakken ze er niet veel van.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Is ook het gevolg van het beleid van AZ..verkopen wel lekker maar ze houden kleurloze middelmaat over.
Al jaren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trap er niet in, meneer wil alleen maar stoken. Alsof we het ook maar 2 tellen over de Belgische competitie hebben gehadquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, Antwerp maakt hier ook geen al te beste indruk.
Hallo vriend.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:15 schreef Mansjester het volgende:
Iddrisi is echt zo'n domme debiel
jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaartje of vijf inderdaad.quote:
Eens die heeft het persoonlijk verneukt vandaag.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:15 schreef Mansjester het volgende:
Iddrisi is echt zo'n domme debiel
doe maar 0 en az mag zich kapot schamenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:16 schreef RipCity het volgende:
Voorspelling blessuretijd? ik denk 4 terwijl het er 6 zouden moeten zijn.
FC Twente dat zijn eigen vervelende zelf weer is...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hebben Twente nodig die weer gewoon normaal gaat doen.
ze lopen met zn allen de trechter inquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er staan drie man op Stengs.
Dus dan moeten er ergens anders wat spelers vrij staan zou je denken.
Negen man.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef Dejannn het volgende:
Is het nu eigenlijk zo'n schande als AZ dit niet haalt? Antwerp heeft minstens een gelijkwaardig team.
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef Dejannn het volgende:
Is het nu eigenlijk zo'n schande als AZ dit niet haalt? Antwerp heeft minstens een gelijkwaardig team.
-2quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef Dejannn het volgende:
Dus vanaf nu kijk je wel mee?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik had een oppaskind bezig te houden, zit net op de bank.
Twee man minder gekquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef Dejannn het volgende:
Wel als je lange tijd tegen 10 man en 9 man speelt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef Dejannn het volgende:
Alleen heeft AZ 2 spelers meer op het veld staanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef Dejannn het volgende:
Je beantwoordt de vraag zelfquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef Dejannn het volgende:
Als je niet tegen 9 man kan scoren, moet je je altijd schamen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef Dejannn het volgende:
Heenwedstrijd tegen 10, terugwedstrijd tegen 9. Kom opquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef Dejannn het volgende:
Tot de rode kaart van Beer Sheva kon het nog alle kanten op.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga hem even terugkijken. @:slobeend Was Feyenoord goed?
Nee, Antwerp heeft er twee minder.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:18 schreef GGMM het volgende:
Waar iedereen overheen lijkt te kijken is dat AZ 2 man meer heeft.
Dat is dan ook niet heel goed te zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:18 schreef GGMM het volgende:
Waar iedereen overheen lijkt te kijken is dat AZ 2 man meer heeft.
Met een uur 11 tegen 10 en dan een halfuur met 11 tegen 9... Mwah..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:17 schreef Dejannn het volgende:
In de koker makker.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tot de rode kaart van Beer Sheva kon het nog alle kanten op.
Wel eerst het raam opendoen dan he.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nog 1 zo'n aanval en ik gooi mijn tv uit het raam.
Dan moet je op de goede zender kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet heel goed te zien.
Dit was ook een enorme prutser hoor. Nederlandse coaches zijn KNVB meuk dus matig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met John van den Brom was dit niet gebeurd
Hoogtepunt van het Belgisch voetbal.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Die commentator heel krampachtig doen alsof het een legendarische avond is terwijl het een mokerslechte voorrondewedstrijd is waarin eigenlijk niets gebeurt.
Tv loopt ook achter hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Godver, mijn stream loopt een minuut achter.
jouw probleem sukkelquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen!
Ik ben net geslaagd voor het examen Excel op LinkedINnu heb ik een leuke badge
![]()
![]()
![]()
Het is op zich wel spannend.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Die commentator heel krampachtig doen alsof het een legendarische avond is terwijl het een mokerslechte voorrondewedstrijd is waarin eigenlijk niets gebeurt.
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen!
Ik ben net geslaagd voor het examen Excel op LinkedINnu heb ik een leuke badge
![]()
![]()
![]()
Die doet toch redelijk normaal voor een Belg bij belgische ploeg?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
Zo, kan de commentator ook weer normaal gaan doen
Ik Mycroft alles bij het nakijken, komt goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
He @:maxi-mus heb jij mijn voorspellingen nog opgeslagen?
Ook vanwege voorgeschiedenisquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:19 schreef -XOR- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |