Ah genotquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Veld verlaten, in de tribunes springen tijdens het vieren van een goal is tegenwoordig geel.
Bedankt, ik moest even zoeken in het archief.quote:
quote:
Welk gifje?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bedankt, ik moest even zoeken in het archief.
Maar dan heb je ook wat.
Psychologisch misschien.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:07 schreef leolinedance het volgende:
Denken dat 0-0 of 1-0 niets uitmaakt
twitter:mvanvaerenbergh twitterde op donderdag 29-08-2019 om 21:06:25@Alaphilippe_ Laat me stellen: heeft een ietsiepietsie problee met discipline. reageer retweet
twitter:mvanvaerenbergh twitterde op donderdag 29-08-2019 om 21:06:25@Alaphilippe_ Laat me stellen: heeft een ietsiepietsie problee met discipline. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het wel weer leuk geweest
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Die goal is alleen maar negatief voor ze geweest. Alleen belgen kunnen dat voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:07 schreef leolinedance het volgende:
Denken dat 0-0 of 1-0 niets uitmaakt
Tering dan moet je wel een rekenwonder wezen zeg![]()
Zag het meerdere uses posten net. Echt!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Psychologisch misschien.
Doelstelling verandert niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zag het meerdere uses posten net. Echt!
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het wel weer leuk geweestWhat can change the nature of a man?
Tuurlijk wel. Of denk je dat 1-1 voldoende is?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doelstelling verandert niet.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of denk je dat 1-1 voldoende is?
Ik zocht op Willems gif en toen kreeg ik dit pareltje (wel van slechte kwaliteit). Een schwalbe van gisteren:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Johnsen is wegquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft AZ geen BREEKIJZER op bank zitten?
Die staat er al in.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
SBS10.quote:
Sta jij even voor lulquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Of denk je dat 1-1 voldoende is?
Niet op de Nederlanderquote:
Heel simpel: met 0-0 hoef je er maar 1 te scoren om door te gaan. Nu moet je er minimaal 2 scoren.quote:
Ze hadden vandaag al minstens 5 doelpunten moeten makenquote:
Da's overdreven, heb ik het idee.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag al minstens 5 doelpunten moeten maken
Pieter Stormsquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zit met die twee rode kaarten allesbehalve tegen me dunktquote:
Danny Koevermans.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |