ga wegquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
VBL / [EL voorronde:] Antwerp - AZ HIER VERDER
Ga lekker naar fok.be kutbelgquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
VBL / [EL voorronde:] Antwerp - AZ HIER VERDER
Omdat Dani de Wit nog niet speelgerechtigd is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:46 schreef Tagliano het volgende:
Waarom staat Ouwejan in de spits van AZ
Jij maakt een leuk grapjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Omdat Dani de Wit nog niet speelgerechtigd is.
Gegniffeldquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
VBL / [EL voorronde:] Antwerp - AZ
HIER VERDER
Ik vond je vernieuwende ideeën leuker.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
HIER VERDER
Nergens voor nodig tochquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV wil ook gewoon niet naar voren hè
Ben jij een zware drinker?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie Nederlanders willen overal op bezuinigen typisch zelfs op topics
Amaiquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie Nederlanders willen overal op bezuinigen typisch zelfs op topics
Net een kwartier bezig waar heb jij het over?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:48 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=0iqgPCS0evA
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Maar het is helemaal geen rustquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:48 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Gewoon 0-1 maken en ze helemaal uit hun droom helpen dat er nog iets mogelijk is.quote:
Dit is pot 1quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV Sevilla zou genot zijn, maar denk dat ze in dezelfde pot zitten
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:48 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Wat spelen ze slecht zeg. Kunnen er echt geen reet van. #psv #feyenoord #azquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:44 schreef JanCees het volgende:
IEDEREEN graag even een hashtag gebruiken over welke wedstrijd je het heb in een post dus graag #psv of #feyenoord of #az erbij zetten voor het overzicht !
viezequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kanker is een heel vieze woord
zie je hoe handig dit is!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wat spelen ze slecht zeg. Kunnen er echt geen reet van. #psv #feyenoord #az
@GGMM @onlogisch @Caland @Doublepainquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb net een kapsalon besteld
Het is vELquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord heeft mazzel dat de Beer Sjevianen er niet bijster veel van kunnen
Wat een bijzondere, plaatsing van de komma.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kan PSV, Sevilla lotem dus??
Moet jij wetenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben hier niet akkoord ik ga naar het feedbacktopic
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat, zeg, jequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een bijzondere, plaatsing van de komma.
(Over de wedstrijd valt verder niks te melden)
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig ben ik in een goede bui
Valt niets over te zeggen, joh.quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kan PSV, Sevilla lotem dus??
Ja moet naar Gakpo kijken ipv Brumagodquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:58 schreef MC-Morgan het volgende:
Leonline heeft het zwaar vanavond.
Wij 'moeten' z'n posts lezen, dat is iets pittiger.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:58 schreef MC-Morgan het volgende:
Leonline heeft het zwaar vanavond.
Je moet niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wij 'moeten' z'n posts lezen, dat is iets pittiger.
lekker duidelijk vriendquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
En 'doe', als hij 'ik' had moeten spellen.
Dan ben ik over een half uur katjelam met Gakpo, Dumfries, Rosario, etc...quote:
red starquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
Getafe gaat de Europa League winnen.
Een paar weken geleden zei iemand hier nog dat dit weleens een goede speler zou kunnen worden.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:07 schreef leolinedance het volgende:
Wel minder drinken bij zap de neger
Blijft een neger hequote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
ZOVEEL ERVARING
Dat zegt dus ook geen reet.
Twee keer kort achter elkaar terecht geel pakken, een keer Vlaar onderuit trekken en daarna te laat met een slidingquote:
Hij is dan ook 27. In werkelijkheid. Paspoortje is alleen een tikkie anders.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:07 schreef Mansjester het volgende:
Is die 33?
Ik dacht dat het een talent nog was van 23 ofzo!
Niet opgemerkt al die jaren dat ie bij Anderlecht voetbalde?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:07 schreef Mansjester het volgende:
Is die 33?
Ik dacht dat het een talent nog was van 23 ofzo!
Dan zou het eerder zijn dat ie nu 44 is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is dan ook 27. In werkelijkheid. Paspoortje is alleen een tikkie anders.
Belgen zijn zo grappigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:09 schreef leolinedance het volgende:
Het spel zit op de wagen jongens!
Ze konden shift-knop niet vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:09 schreef leolinedance het volgende:
Hoezo gebruiken die Belgen eigenlijk geen hoofdletters op het scorebord linksboven in beeld
Jouw naam begint toch ook niet met een hoofdletter?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:09 schreef leolinedance het volgende:
Hoezo gebruiken die Belgen eigenlijk geen hoofdletters op het scorebord linksboven in beeld
Normaal altijd hoor. Ik begrijp het als Belg ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:09 schreef leolinedance het volgende:
wagen, het spel zit op de ~ (uitdr.)quote:
Belgen begrijpen wel meer nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Normaal altijd hoor. Ik begrijp het als Belg ook niet.
De posts van Leoline lezen ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tegen 10 man spelen is heel moeilijk.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze konden shift-knop niet vinden
Zo zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
De posts van Leoline lezen ook.
oh nee shit je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jouw naam begint toch ook niet met een hoofdletter?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jouw naam begint toch ook niet met een hoofdletter?
Waarom zou je in hemelsnaam Feyenoord kijken als Ajacied?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zo zeg.
OOK DAT IS ROOD (bij Hapoel - Feyenoord)
Ah oke. Zal een foutje zijn dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Normaal altijd hoor. Ik begrijp het als Belg ook niet.
Ik heb bet365-notificaties aanstaan. Doelpunt, rood, strafschop.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:12 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam Feyenoord kijken als Ajacied?
Leuk idee voor een toernooi opzet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit noemen ze nu een ouderwetse Belgie - Nederland op CLubniveau
Inderdaad, wat deed hij fout dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe kun je daar nou geel voor geven, aanvaller had alle recht
Omdat Bolat als een debiel ging rollen alsof zijn ogen uit zijn kop geschopt waren en de scheids trapt erin.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Tijd voor een VAR.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat Bolat als een debiel ging rollen alsof zijn ogen uit zijn kop geschopt waren en de scheids trapt erin.
NEE JOH GEK GEEF HEM ER GEEN RUIMTE VOORquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Leuk idee voor een toernooi opzet.
Omdat toneelquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoeft ook niet, zolang ze maar blijven voetballen en het tempo moet vooral omhoog.quote:
Dit zou een beneliga-wedstrijd zijn (lol).quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit noemen ze nu een ouderwetse Belgie - Nederland op CLubniveau
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit leek me een keurige schouderduw
Lolquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:15 schreef Saekerhett het volgende:
Typisch Nederlands trouwens, om heel snel een gele kaart (of meerdere) te pakken als de tegenstander rood heeft gehad.
Dit. Blijft niet bij 10 tegen 11. Kunnen er aan beide kanten zo joh 1 af met een paar acts en een zenuwachtige scheids #azquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Er gaat nog wel een mannetje af gestuurd worden
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:15 schreef leolinedance het volgende:
Het zal niet bij 1 rode kaart blijven
Niveau Geert de Vlieger die op de middellijn rood haaltquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:14 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik heb zin in een ordinaire schoppartij bij de Belgen.
Die heeft best een aardige dochter.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niveau Geert de Vlieger die op de middellijn rood haalt
Ja gebeurt in geen enkel ander landquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:15 schreef Saekerhett het volgende:
Typisch Nederlands trouwens, om heel snel een gele kaart (of meerdere) te pakken als de tegenstander rood heeft gehad.
Antwerpquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Belgisch 11tal? Of alleen die van Antwerp?
Eric Deflandre in de goalgenot.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niveau Geert de Vlieger die op de middellijn rood haalt
Trabzonspor mist een type IE IE IEquote:
Mooi, scheelt weer een hoop getoeter straks.quote:
1-1quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:19 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel is het vorige week geworden bij #AZ - Antwerp?
Jongejongejongequote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo Cyprus is uitgelopen voor PSV.
Dankquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:20 schreef MC-Morgan het volgende:
AZ gaat op basis van deze stand NIET door.
Ik herhaal voor de debielen:NIET door.
Ga weg naar FOK.bequote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben Belg en supporter natuurlijk voor Antwerp
Optyfen gauw.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben Belg en supporter natuurlijk voor Antwerp
Haha precies altijd hetzelfde antwoord.quote:
Tering PSVquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:22 schreef JanCees het volgende:
#PSV is weer mokerslecht
Kut PSV @:doublepain
AZ moet gewoon wat meer durven. Het is nu gewoonweg doelloos getik.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:21 schreef Durmada het volgende:
Mwah we gaan het niet halen, we missen echt stootkracht voorin helaas. Mbokani is de enige factor die nog een sprankje hoop geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |