Ja zo achterbaks is jessie wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie heeft meegekregen dat Brandon hoog staat, die moet ff vakkundig afgemaakt worden
Hoe weet hij dat allemaal?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie begon ineens tegen Gerrit over het feit dat mensen anders reageren sinds ze weten dat Utopia stopt. Hij is het aan het bekijken.
Brandon zou nu veel mensen vragen om te helpen met de sportschool. Hij noemt het 't bondingsproces om mensen aan hem te binden.
Nou Jessie, dat heb ik hier al een tijd geleden over jou geschreven.
De laatste waren Alex en Jordi. Je doet constant aardig tegen mensen en wil ze helpen, bla bla bla, belooft gouden bergen.... Mij neem je niet in de maling, want het is juist wat jij doet en ziet het niet zitten dat een ander wellicht ook meer met anderen krijgt.
Overigens, zelfs Brandon heeft hij op enig moment geprobeerd te lijmen.
Zou hij al weten wat de poll uitslag is?
Uitgerekte ananasquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
sjesus, wat is die tattoo op het onderbeen van Brandon lelijk....
Jessie is als iedere inwoner, wil graag op TVquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja zo achterbaks is jessie wel ja.
Zonde he? Dom hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze allemaal hetzelfde in. Ze willen op tv.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:32 schreef formule het volgende:
[..]
Jessie is als iedere inwoner, wil graag op TV
Ik moet je het antwoord schuldig blijven. Ze hebben het er zelf vaker over gehad. (als je bedoelt, de popu poll)quote:
er zijn er toch ook wel die niet de hele dag voor de tv momentjes gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze allemaal hetzelfde in. Ze willen op tv.
Zeker, maar je moet het willen zien. Door zijn gemekker heen kijken en hem zien voor wat hij werkelijk is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja zo achterbaks is jessie wel ja.
Ja lijkt op een prothesequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:31 schreef Verida het volgende:
[..]
O dat zou een vieze streek zijn. Maar ik zie hem er voor aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie heeft meegekregen dat Brandon hoog staat, die moet ff vakkundig afgemaakt worden
Nou, dat zit wel verschil in. Moeten ze zelf weten, maar bij sommigen druipt het er vanaf.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze allemaal hetzelfde in. Ze willen op tv.
En daar is hij al een tijdje mee bezig. Gerrit ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Adriaan loopt de boel ook flink op te stoken.Met zijn verhaaltje over eerst de sterke spelers weg te stemmen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En daar is hij al een tijdje mee bezig. Gerrit ook.
Kijk eens zonder het over Jessie te hebben, ze willen allemaal op TV toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, dat zit wel verschil in. Moeten ze zelf weten, maar bij sommigen druipt het er vanaf.
daar is toch niets mis mee?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Adriaan loopt de boel op flink op te stoken.Met zijn verhaaltje over eerst de sterke spelers weg te stemmen.
zucht....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:38 schreef formule het volgende:
[..]
Kijk eens zonder het over Jessie te hebben, ze willen allemaal op TV toch?
Dat is idd het spel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:39 schreef Verida het volgende:
[..]
daar is toch niets mis mee?
het lijkt me het verstandigste, zo snel mogelijk de sterke spelers eruit en dan hopen dat je zelf wel overblijft voor de finale
Waar heb jij 'm gekocht?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n jurk heb ik ook. Benieuwd waar ze die gekocht heeft.
Nou dan stop ik er direct mee, ik wil niemand vervelenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:40 schreef Verida het volgende:
[..]
zucht....![]()
je manier van posten wordt wel een beetje eentonig
Mij verveel je niet, jij bent allesbehalve eentonig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:41 schreef formule het volgende:
[..]
Nou dan stop ik er direct mee, ik wil niemand vervelen
Je laat mij altijd lachen ...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:41 schreef formule het volgende:
[..]
Ah, we kunnen weer liplezen bij Miriam.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:44 schreef snetje het volgende:
Gelukkig is de gym nog niet helemaal af ... zo wordt het hout nog nuttig besteed ...
[ afbeelding ]
Het valt hier niet mee om Jessie als favoriet te hebben op Fok, nu ze eindelijk er wat over post dat het haar ergert, wordt er naar over gedaan, en nee Jessie is geen favo van mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:40 schreef Verida het volgende:
[..]
zucht....![]()
je manier van posten wordt wel een beetje eentonig
Gewoon posten wat jij wil, ik vind je leukquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:41 schreef formule het volgende:
[..]
Ahhh en daar is nr. 3 op het afbrandlijstje van Jessie. Je kon het verwachten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Jessie roddelen over Brandon. Hij is veranderd sinds de aankondiging van de finale, en raaaaar dat hij opeens de groep betrekt bij zijn fitopia
Grappig dat Gerrit regelmatig mensen na doet met syndroom van down maar ze wel een leuke dag willen organiseren voor zulke mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |