Feyenoord 3-0 verlies wns Hapoelquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen?
Hapoel Beer Sheva - Feyenoord Rotterdam 1-1
Royal Antwerp F.C. - Alkmaar Zaanstreek 3-1
Apollon Limassol - Philips Sport Vereniging 1-2
Waar is Strootman?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om me lekker te ergeren aan PSV
Wel fijn dat dat wekelijks kan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om me lekker te ergeren aan PSV
Ik heb een weddenschapje verloren.quote:
Idiootquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschapje verloren.
Nepperdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Antwerp - AZ gaat het worden voor mij..op Canvas. Feyenoord wordt toch 90 minuten gekloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat zou in Nederland nooit gebeuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
Niet in je eigen stadion kunnen spelen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:07 schreef MC-Morgan het volgende:
De strijdtonelen van vanavond.Drie kotsemmers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nepperdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa ik verwacht weer een zaadpot zoals tegen Tblisi. AZ is tenminste nog een beetje spannend.
De strijdtonelen van vanavond.Dat onderste stadion ziet er nog wel aardig uit, jammer van dat lelijke zilveren torentje ernaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De strijdtonelen van vanavond.sintelbaan genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
19quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef Coelho het volgende:
Welke zender is dit? Ik schakel om 19:00 in en zit naar Kieft en Advocaat te kijken
SBS 9quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef Coelho het volgende:
Welke zender is dit? Ik schakel om 19:00 in en zit naar Kieft en Advocaat te kijken
Geen TV gids in het zuiden?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef Coelho het volgende:
Dan zit je op Veronica.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef Coelho het volgende:
Zagreb - PSV 0-0quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef De_Kraam het volgende:
Tblisi uit is de slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien.
Trencin uit heb je niet gekeken?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef De_Kraam het volgende:
Tblisi uit is de slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien.
SBS 9quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:09 schreef Coelho het volgende:
Ajax - Sparta 0-0 toen ze 40-45 schoten op goal hadden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Algerije - Slovenië 0-1 is ook een van de meest waardeloze potten die ik ooit bekeken heb.
WK 2010. Met die kutkeeper. Gijp die medelijden had met Zidane.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Algerije - Slovenië 0-1 is ook een van de meest waardeloze potten die ik ooit bekeken heb.
Jup. En terecht. Ben je zo'n grote voetballer, zit je naar die aids te kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
WK 2010. Met die kutkeeper. Gijp die medelijden had met Zidane.
Stop de tijd.
ik wist niet eens dat die zender bestond... Ik dacht RTL7 want Europa league, de gids zei dat Veronica een EL programma had maar dat was geouwehoer en Fox en Ziggo Sport hadden ook geen beelden.quote:
Canvas.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef Themeparktommy het volgende:
wat kut dat de enige interessante wedstrijd niet op TV uitgezonden wordt
AZ heeft minder fans in den lande he.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Toen speelde Trencin wel aardig. In Tbilisi zag ik twee G-elftallen op het veld staan.quote:
Dan ga je toch gewoon Bij de Belg kijken?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Misschien kan iemand hier een post plaatsen over mensen die 'op de Belg' kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon Bij de Belg kijken?
KIJK MIJ EENS OP DE BELG KIJKENquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Even dat betoog over interessantdoenerij zoeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Met je macbook zkerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KIJK MIJ EENS OP DE BELG KIJKEN
Bedankt jongens, jullie stellen nimmer teleur.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Even dat betoog over interessantdoenerij zoeken.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niemand is aan het kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die van Apollon die maar blijven schieten van kansloos ver, zolang 3 mensen op de tribunes er maar in geloven en schreeuwen
De strijdtonelen van vanavond.Die joden hebben in ieder geval parkeerplaatsen genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
on topicquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie de spannendste CL-poule met deze loting?
Dit topic heeft niet de rechten om over CL te pratenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De wedstrijd is niet boeiend, dus we kunnen het best over leuke dingen hebben.quote:
Groep G.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zap ook na het eerste half uur naar AZ, misschien gebeurt er wel iets interessants met een Cypriotisch goaltje. Bij een goal van PSV kun je eigenlijk wel gelijk zappen.quote:
Ik kijk op de Belg actquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KIJK MIJ EENS OP DE BELG KIJKEN
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Poule G, daar kan iedereen zich iedereen zich kwalificeren voor de volgende ronde.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een spannende groep. Hopen op Benfica en Leipzig. Ik hoop dat Inter en Leverkusen hun groepen spannend maken.quote:
Na tien minuten speeltijd is de wedstrijd van Feyenoord het spannedst van allemaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Bij groep van Ajax vrees ik voor onderschatting.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een spannende groep. Hopen op Benfica en Leipzig. Ik hoop dat Inter en Leverkusen hun groepen spannend maken.
Er zal toch niemand zijn die werkelijk gaat denken dat Ajax even de vloer aanveegt met LOSC of Valencia? Toch... toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij groep van Ajax vrees ik voor onderschatting.
Dick, kijk eens dom, ja ho maar.quote:
Dat zou echt bizar zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chelsea, Valencia op papier gelijkwaardig/beter, Lille een counterploeg, wat Ajax ook niet ligt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:16 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Alle 3?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De PSV-supporters zien er ook uiterst geinteresseerd uit.
Lille zonder Pepe is ook niet veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Chelsea, Valencia op papier gelijkwaardig/beter, Lille een counterploeg, wat Ajax ook niet ligt.
Dat lijkt me niet nee. Maar goed, het zijn geen namen als Juve of Real Madridquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zal toch niemand zijn die werkelijk gaat denken dat Ajax even de vloer aanveegt met LOSC of Valencia? Toch... toch?
Waarom weet Mark dit niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:20 schreef Doublepain het volgende:
Rosario en Hendrix hebben echt 0,0 inzicht he en hun passing is ook bedroevend
Gelukkig hebben jullie verlosser Doan gehaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:20 schreef Doublepain het volgende:
Tot een jaar geleden hadden we geroepen dat Ajax hier met moeite derde zou kunnen worden. Verwachtingen zijn aardig bijgesteld.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nee. Maar goed, het zijn geen namen als Juve of Real Madrid
genottwitter:ChampionsLeague twitterde op donderdag 29-08-2019 om 19:18:40✨ 2018/19 UEFA Men's Player of the Year ✨🏆 𝐕𝐀𝐍 𝐃𝐈𝐉𝐊#UEFAawards | #UCLdraw https://t.co/B6PurZkmK7 reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 29-08-2019 om 19:20:33Altijd en overal! 👏👏👏#hbsfey #UEL https://t.co/v3GaLEygsc reageer retweet
Grind > Mountainwinequote:
Ik ben nog steeds tevreden met een derde plek. Dat moet wel haalbaar zijn in deze poule. Thuis gaan we het goed doen, uit wordt loodzwaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot een jaar geleden hadden we geroepen dat Ajax hier met moeite derde zou kunnen worden. Verwachtingen zijn aardig bijgesteld.
Dacht dat Hendrix naar Bologna zou gaan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:20 schreef Doublepain het volgende:
Was het maar zo’n feestquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dacht dat Hendrix naar Bologna zou gaan?
Ligt eraan of god bestaatquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dacht dat Hendrix naar Bologna zou gaan?
Daarvoor moet je meer in Mexico zijn inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
PSV is nou niet echt een ploeg waar Cyprioten massaal voor naar het stadion komen.
Als je supporter bent van een club sta je er. Maakt niet uit of het tegen Barcelona is of tegen Willem II. Je bent er.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
PSV is nou niet echt een ploeg waar Cyprioten massaal voor naar het stadion komen.
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tering, waar kijk ik naar?
Canvasquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De enige wedstrijd die nog spannend is, wordt niet uitgezonden op tv.
Luckassen mag straks meedoen bij PSV Senioren.quote:
Op Canvas.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De enige wedstrijd die nog spannend is, wordt niet uitgezonden op tv.
quote:
Heb je een kaartje vlak achter de Ankertjes?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:27 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Als je supporter bent van een club sta je er. Maakt niet uit of het tegen Barcelona is of tegen Willem II. Je bent er.
Onderschat.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Luckassen mag straks meedoen bij PSV Senioren.
Ben toch hooli, ouwe reus.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Heb je een kaartje vlak achter de Ankertjes?
Maar dit is toch pure schande?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Niet gelezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet gek.
Je ziet regelmatig posts met "niet gelezen"
Weet je wie ook zo top was bij PSV vroeger? Reizigerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Luckassen mag straks meedoen bij PSV Senioren.
CANquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Via kijk, maar die doet het niet best hier.
Niet op de Nederlandse tv.quote:
Daag me niet uit he.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je bent bij Heerenveen al hooli als je 'POTVERDRIEDUBBELTJES' zegt bij een tegengoal.
52 ziggoquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nu alleen nog even zoeken op welke zender ik die heb.
Wanneer moet Ajax? xdquote:
Misschien ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kan er een topicpointer komen voor AZ
Helaas is er geen mod.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Charlotte3quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is een grof schandaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Belgen gebruiken geen hoofdletters
tjaptjoep kom er maar inquote:
Feyenoord ligt eruit helaas, u kunt overschakelen naar Pauw.quote:
Daar legge allemaal stenen hèèè je mot kijke hoe de baas het doet hèèè.quote:
Dacht vroeger altijd dat dat een vrouw is die Leoline heet.quote:
Klopt, hebben vriendschap met Antwerpquote:
Ja ik ook, Leoline Dancequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dacht vroeger altijd dat dat een vrouw is die Leoline heet.
?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Daar legge allemaal stenen hèèè je mot kijke hoe de baas het doet hèèè.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Allemaal van die vuilniszakken johquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Schijnt vaker te gebeuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dacht vroeger altijd dat dat een vrouw is die Leoline heet.
Ik kan het toch niet zien. Als Sevilla maar een goede poule krijgt.quote:
Luuk de Jongquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet zien. Als Sevilla maar een goede poule krijgt.
PSV Sevilla zou genot zijn, maar denk dat ze in dezelfde pot zittenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat denk je van Ajax tegen Valencia? Wie is beter?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSV pot 2 toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV Sevilla zou genot zijn, maar denk dat ze in dezelfde pot zitten
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:36 schreef JanCees het volgende:
Nou ben je daar begonnen hèè, maar as je nou je herses gebruik dit moet er ook nog uit hèè
Als je nou opgepas had, dan had je een kamer gehad!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Allemaal van die vuilniszakken joh
daar is een apart topic voorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat denk je van Ajax tegen Valencia? Wie is beter?
CANVASquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Goedenavond!
Op naar de Belg vanavond
Dolberg nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
Denken jullie dat Goldberg een jood is?
Nounounounouquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat ik een of ander kutfilmpje niet ken
En jezelf weggooien
Ik was aan het kloten met de stream op kijk. Toen bedacht ik hetzelfdequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Goedenavond!
Op naar de Belg vanavond
Je hebt weer een stuk in je broek hèè hèè ja hè tyfushoerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als je nou opgepas had, dan had je een kamer gehad!
Pot 1 staat al vast mongoolquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV Sevilla zou genot zijn, maar denk dat ze in dezelfde pot zitten
Blokkenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:39 schreef leolinedance het volgende:
Wat zou er op Canvas komen vanavond?
Vast een natuurdocumentaire.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:39 schreef leolinedance het volgende:
Wat zou er op Canvas komen vanavond?
huilenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:40 schreef T3hTommay het volgende:
Dat hoort een pingel te zijn, scheids.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Goedenavond!
Op naar de Belg vanavond
Nou heb je 200 in je mik gedaan, je had 500 bij je gisteren, waar zijn die andere 300?!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je hebt weer een stuk in je broek hèè hèè ja hè tyfushoer
PSV staat bovenaan pot 2.quote:
Guti > Frenkiequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:41 schreef PSVCL het volgende:
Guti speelt als Frenkie in zn beste dagen
Wauw heldere analyse zeg!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Leuk gekopieerdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt hequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:43 schreef leolinedance het volgende:
Lekker he 3 matchen in 1 topic. Werkt super
Je hebt nooit geen geld stomme boefquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nou heb je 200 in je mik gedaan, je had 500 bij je gisteren, waar zijn die andere 300?!
Jahaa hij heb een hoer!
Heb jij al een topic gemaakt over een BENELIGA?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij een eventuele BENELIGA zou AZ dus onder Antwerp eindigen
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:43 schreef leolinedance het volgende:
Wat een losers met dat liggen hele tijd die APOL
Er zit een stuk in je broekquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je hebt nooit geen geld stomme boef
Dat is toch juist heerlijk manquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:43 schreef leolinedance het volgende:
Lekker he 3 matchen in 1 topic. Werkt super
Ja 6 plaatsenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij een eventuele BENELIGA zou AZ dus onder Antwerp eindigen
#jemoederquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:44 schreef JanCees het volgende:
IEDEREEN graag even een hashtag gebruiken over welke wedstrijd je het heb in een post dus graag #psv of #feyenoord of #az erbij zetten voor het overzicht !
CANVASquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:44 schreef JanCees het volgende:
IEDEREEN graag even een hashtag gebruiken over welke wedstrijd je het heb in een post dus graag #psv of #feyenoord of #az erbij zetten voor het overzicht !
jij zal een supermod zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:44 schreef JanCees het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |