quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax en Chelsea voor het eerst tegen elkaar.
Wie beste verdediger werd was toch vooraf al duidelijk? Of heb ik wat gemist. Zag geen spanningsmomemtjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Messi en Ronaldo zitten er. Aangezien ze niet alle twee beste aanvaller kunnen worden zal de ander wel beste speler worden.
Ik weet het, ik wilde toch graag even een serieuze noot toevoegen om dit topic nog enig niveau te laten houden.quote:
Zo dan. Die zit.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Niet zo haten. Hij is miljonair en oud top speler.
Jij niet.
Dat siert je.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet het, ik wilde toch graag even een serieuze noot toevoegen om dit topic nog enig niveau te laten houden.
Dat zou wel onlogisch zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Messi en Ronaldo zitten er. Aangezien ze niet alle twee beste aanvaller kunnen worden zal de ander wel beste speler worden.
Sterker nog hier was ik bij in de arena.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Het verleden spreekt in ons voordeel. WE GAAN ZE INMAKEN JAAAAA
madquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Niet zo haten. Hij is miljonair en oud top speler.
Jij niet.
Dan blijft Johan weer thuis.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
Real Madrid v PSG dus op Veronica.
Neymar dus tegen zn oude clubquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
Zonder Neymar rollen we hun opquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
@Max23 heeft een oneindige aanvoer van pabo sletjes onder zijn hoede.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en neukt lekkere wijven ondanks zijn lengte en gewicht
Zijn blijkbaar wel genomineerde.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wie beste verdediger werd was toch vooraf al duidelijk? Of heb ik wat gemist. Zag geen spanningsmomemtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |