Waardoor Quintana 2 seconden verliestquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
We wachten op een aanval van Valv.Piti in laatste 200m
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit wordt een lelijke overwinning. Ik ga samen met Michel boos zijn.
Maar moet je dan dit doen voor 15 secondes en een 11e plek?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Lijkt mij geen schande gezien zijn leeftijd en in zijn eerste grote ronde.
Die zijn maar in beperkte hoeveelheden beschikbaar voor drie man, en die rijden allen nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:52 schreef Momo... het volgende:
Ze zijn de ketonen kwijt geraakt bij INEOS deze vuelta
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:leonos en ik hopen dat Thomas nog in het peloton zat, liefst vooraan.
Mwah, gewoon laten rommelen die jongen, word hij echt niet slechter van om zijn limieten die leren kennen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar moet je dan dit doen voor 15 secondes en een 11e plek?
Ik kopieer gewoon random iets van iemand elke dagquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:leonos en ik hopen dat Thomas nog in het peloton zat, liefst vooraan.
Dit is niet random?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kopieer gewoon random iets van iemand elke dag
Denk eerder dat hij vandaag heeft mogen sparen omdat zijn diensten toch niet nodig waren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:28 schreef IbanMayo het volgende:
Ook wel vermakelijk dat Koes er vandaag ineens geen reet meer van kan.
Knap inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens is Higuita gewoon 25e geworden, ondanks het feit dat hij zwaar gehavend zou zijn.
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja prima, maar waarom zou je hier aanzetten.
Misschien is Rene geen slimme jongen.quote:
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien is Rene geen slimme jongen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens is Higuita gewoon 25e geworden, ondanks het feit dat hij zwaar gehavend zou zijn.
Dit schreeuwt om een nieuwe UI, maar ik kan de mus niet zo snel laten vallen.quote:
De Mus is al gecovered door 3 mensen, ga ervoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een nieuwe UI, maar ik kan de mus niet zo snel laten vallen.
Mijn posts zijn nu een stuk aantrekkelijker.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Mus is al gecovered door 3 mensen, ga ervoor.
En een stuk intelligenter.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn posts zijn nu een stuk aantrekkelijker.
twitter:cyclingweekly twitterde op donderdag 29-08-2019 om 19:22:42Water on road during descent caused crash that claimed Rigoberto Urán and Nicolas Roche at Vuelta a España 2019 | https://t.co/iymAJrzqHN https://t.co/yOm2SiQmlG reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:53 schreef showtimer het volgende:
Echt glijden deed het toch niet.Auw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 10:29:32Also Davide Formolo leaves the race. He was 12th in the GC before yesterday' stage and also crashed.So this one crash took out the GC no. 5 (Roche), 6. (Uran), 12. Formolo and 13. De La Parte. Big, big loss to the race. reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |