SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Momo mag er ook aan.quote:
Nogal...quote:
Moeten.....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bol lacht nog wel... Maar hij had winst van zijn leven kunnen pakken
Aan de andere kant, hij stelt hier wel z'n contract veilig voor volgend jaar misschien. Maar natuurlijk had hij liever gewonnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bol lacht nog wel... Maar hij had winst van zijn leven kunnen pakken
Jetse had moeten wegkletsen voor Madrazo aanslootquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Herrada dus helemaal kapot gereden.
René selecteren we ook nooit meer.quote:
Vast weer last van zijn side stitch, waar de vervelende doktoren van Jumbo hem niet bij willen helpen.quote:
16e plek voor Oskar!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
René selecteren we ook nooit meer.
Oscar is een fenomeen. Al moet hij niet voor een anoniem klassement gaan.quote:
Een zwevende extra rib was de laatste theoriequote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vast weer last van zijn side stitch, waar de vervelende doktoren van Jumbo hem niet bij willen helpen.
Yep, maar als hij dan het sprintje van Herrera verliest, dan is hij de gebeten hond.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Jetse had moeten wegkletsen voor Madrazo aansloot
Goed verhaal wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een zwevende extra rib was de laatste theorie
Deze vent had ook Gurreiro, die rustig 15e werd. Zwart paard uiteraard.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie iemand die vandaag José Herrada en Madrazo heeft opgesteld.
Las paar dagen terug dat hij juist geopereerd wordt door Jumbo doktoren?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vast weer last van zijn side stitch, waar de vervelende doktoren van Jumbo hem niet bij willen helpen.
Dat heeft in alle kranten gestaanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie iemand die vandaag José Herrada en Madrazo heeft opgesteld.
Linkje?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Las paar dagen terug dat hij juist geopereerd wordt door Jumbo doktoren?
Nieuwe contract is binnen, tijd om uit te bollen.quote:
Ik heb die uitgebreide discussie die jullie daarover al hebben gehad gemist, sorry.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=3750
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een zwevende extra rib was de laatste theorie
Ik hoorde dat hij juist naar dokteren van een andere ploeg gegaan voor verdere hulp. Altijd tegen Sjors.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Las paar dagen terug dat hij juist geopereerd wordt door Jumbo doktoren?
https://www.stuff.co.nz/sport/other-sports/115208984/surgery-could-solve-jumbovisma-cyclist-george-bennetts-ongoing-side-stitch-issuequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij juist naar dokteren van een andere ploeg gegaan voor verdere hulp. Altijd tegen Sjors.
Synchroonzwemmen, ritmische gymnastiek, skateboarden (en dat soort ongein), kooivechten (en dat soort ongein) komen zo in me op.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna. Welke dan niet, buiten (het huidige) veldrijden?
Immanuel had wel even zijn benen mogen sparen, domme jongen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef El-Stinho het volgende:
Voor @:mani89 Amanuel 24 Knox 41, Padun 45
Die heeft eerder al tien minuten verloren, geen probleem.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Immanuel had wel even zijn benen mogen sparen, domme jongen.
Ja prima, maar waarom zou je hier aanzetten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die heeft eerder al tien minuten verloren, geen probleem.
En Sjonnie?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nieuwe contract is binnen, tijd om uit te bollen.
Weet ik veel.quote:
Ik kan niet meer normaal langs Marczynski scrollen zonder te checken wanneer zijn contract weer afloopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het wel knap van Ben O'Connor dat hij achter Dlamini weet te eindigen.
Nog een jaar!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal langs Marczynski scrollen zonder te checken wanneer zijn contract weer afloopt.
Wordt straks weer met 4 jaar verlengd. #ForBjorgquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal langs Marczynski scrollen zonder te checken wanneer zijn contract weer afloopt.
Daar kan ik me grotendeels prima in vinden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Synchroonzwemmen, ritmische gymnastiek, skateboarden (en dat soort ongein), kooivechten (en dat soort ongein) komen zo in me op.
Benieuwd welke etappes hij heeft uitgekozen om nog een 1/2-jarig contract voor zijn pensjoen te verzilveren.quote:
Volgens mij zijn ze daar alle 7 vies slecht, Cataldo leek te denken dat hij hard ging maar werd compleet weggeblazen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:06 schreef wimderon het volgende:
Wat is er met John Izagirre gebeurd sinds die kopbeurt in de tweede etappe? Met z'n wonderbenen nog achter Fugksang en Gorka vandaag.
Ben gaat rittenkapen aldus Ben.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het wel knap van Ben O'Connor dat hij achter Dlamini weet te eindigen.
Ben King?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben gaat rittenkapen aldus Ben.
De rest wel, maar John zat nog mee in dat groepje op zaterdag (niet eens op hangen en wurgen). En toen was hij bij een volgend beeld opeens verdwenen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar alle 7 vies slecht, Cataldo leek te denken dat hij hard ging maar werd compleet weggeblazen.
Fixedquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben, die zichzelf nog nooit in een ontsnapping wist te fietsen, gaat rittenkapen aldus Ben.
Zondag, toen reed hij net lek voor de klim. Mentaal gebroken?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
De rest wel, maar John zat nog mee in dat groepje op zaterdag (niet eens op hangen en wurgen). En toen was hij bij een volgend beeld opeens verdwenen.
Dit zei Ben tijdens de Giro ook, we hebben nooit meer wat van hem vernomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://youtu.be/pdZ0Acz7sos?t=33
PitiGod.twitter:faustocoppi60 twitterde op woensdag 28-08-2019 om 18:41:23Alejandro Valverde: "Nairo is still our leader, of course." HAHA. AHAHAHAHAHAHAHA #LaVuelta19 https://t.co/inBe6xZ9Xk reageer retweet
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
PitiGod.twitter:faustocoppi60 twitterde op woensdag 28-08-2019 om 18:41:23Alejandro Valverde: "Nairo is still our leader, of course." HAHA. AHAHAHAHAHAHAHA #LaVuelta19 https://t.co/inBe6xZ9Xk reageer retweet
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |