Vast weer last van zijn side stitch, waar de vervelende doktoren van Jumbo hem niet bij willen helpen.quote:
16e plek voor Oskar!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
René selecteren we ook nooit meer.
Oscar is een fenomeen. Al moet hij niet voor een anoniem klassement gaan.quote:
Een zwevende extra rib was de laatste theoriequote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vast weer last van zijn side stitch, waar de vervelende doktoren van Jumbo hem niet bij willen helpen.
Yep, maar als hij dan het sprintje van Herrera verliest, dan is hij de gebeten hond.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Jetse had moeten wegkletsen voor Madrazo aansloot
Goed verhaal wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een zwevende extra rib was de laatste theorie
Deze vent had ook Gurreiro, die rustig 15e werd. Zwart paard uiteraard.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie iemand die vandaag José Herrada en Madrazo heeft opgesteld.
Las paar dagen terug dat hij juist geopereerd wordt door Jumbo doktoren?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vast weer last van zijn side stitch, waar de vervelende doktoren van Jumbo hem niet bij willen helpen.
Dat heeft in alle kranten gestaanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie iemand die vandaag José Herrada en Madrazo heeft opgesteld.
Linkje?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Las paar dagen terug dat hij juist geopereerd wordt door Jumbo doktoren?
Nieuwe contract is binnen, tijd om uit te bollen.quote:
Ik heb die uitgebreide discussie die jullie daarover al hebben gehad gemist, sorry.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=3750
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een zwevende extra rib was de laatste theorie
Ik hoorde dat hij juist naar dokteren van een andere ploeg gegaan voor verdere hulp. Altijd tegen Sjors.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Las paar dagen terug dat hij juist geopereerd wordt door Jumbo doktoren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |