quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:51 schreef Ezio het volgende:
Modjes, help!
phoenyx slaat door met zijn/haar topics
Huldequote:
Jij snapt echt niks van fok he.quote:Op zondag 8 september 2019 11:04 schreef Linkse_krijger het volgende:
Waarom worden al die Netflix topics gekickt?
Weet niet. @Mikeytt doe eens nietquote:Op zondag 8 september 2019 11:04 schreef Linkse_krijger het volgende:
Waarom worden al die Netflix topics gekickt?
sorryquote:Op zondag 8 september 2019 11:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet niet. @:Mikeytt doe eens niet
Eens, even lekker in quarantaine met mikeyttquote:Op zondag 8 september 2019 18:11 schreef Sigaartje het volgende:
De Televisiekijker moet ook een keer eens een flinke trap onder zijn reet krijgen.
Wat ben jij toch een ongelooflijk onhebbelijke, zure zak water. Besef je dat klb er 10 keer leuker op wordt als jij een permban krijgt?quote:Op zondag 8 september 2019 19:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Eens, even lekker in quarantaine met mikeytt
Klb wordt pas leuker zonder al die gtvw en cirklejerkquote:Op maandag 9 september 2019 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongelooflijk onhebbelijke, zure zak water. Besef je dat klb er 10 keer leuker op wordt als jij een permban krijgt?
Oh ja vast. En van het weigeren van "kuttopic" natuurlijk niet, want dat is tegen mij gericht. Niet eens tegen mijn topics of de replies, maar tegen mij persoonlijk. Dan kan het ineens wel.quote:Op maandag 9 september 2019 13:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klb wordt pas leuker zonder al die gtvw en cirklejerk
Omdat die reacties terecht zijn. Je opent louter infantiele kuttopics.quote:Op maandag 9 september 2019 14:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja vast. En van het weigeren van "kuttopic" natuurlijk niet, want dat is tegen mij gericht. Niet eens tegen mijn topics of de replies, maar tegen mij persoonlijk. Dan kan het ineens wel.
Want die reacties laat je wel staan, en maar al te graag. En dat weet je heel goed.
Ik vraag me af in welke realiteit jij leeft.quote:Op maandag 9 september 2019 14:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja vast. En van het weigeren van "kuttopic" natuurlijk niet, want dat is tegen mij gericht. Niet eens tegen mijn topics of de replies, maar tegen mij persoonlijk. Dan kan het ineens wel.
Want die reacties laat je wel staan, en maar al te graag. En dat weet je heel goed.
quote:Op maandag 9 september 2019 14:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je moet niet zo janken en gewoon normaal doen, klein kind.quote:Op maandag 9 september 2019 14:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan dit gegeil ook eens stoppen, bitte.quote:
Heh heh hehquote:Op maandag 9 september 2019 20:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet niet zo janken en gewoon normaal doen, klein kind.
Als je je er zo aan stoort, dan moet je lekker een tr zetten.
[..]
Kan dit gegeil ook eens stoppen, bitte.
Die gaan standaard dicht. Heeft nu nog lang geduurd.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:55 schreef Rectum het volgende:
Misschien dat het Braddie topic weer open kan? Het is niet zo dat er andere leuke topics in KLB staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |