SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etappe 2: Marburg – Göttingen (202 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etappe 3: Göttingen – Eisenach (189 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etappe 4: Eisenach – Erfurt (159,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Startlijst
TV: Eurosport 2 & PLAYER, ARD & ZDF
[ Bericht 1% gewijzigd door Slobeend op 29-08-2019 12:07:24 ]![]()
Een vierdaagse Deutschland TourVergelijk dat eens met een zesdaagse Vierdaagse van Duinkerke... Deze ronde zou toch makkelijk 10 dagen moeten kunnen duren.
Komisch dat ze nog wel langs Erfurt durven te rijden.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Buiten het feit dat deze ronde minstens tien dagen lang moet zijn en over een uitdagender parcours moet beschikken is het woord Tour ook vreselijk gekozen. Ik wil een Deutschland Rundfahrt. Jawohl.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Eerste editie vorig jaar was anders een prima wedstrijd, finales zijn dit jaar waarschijnlijk net niet lastig genoeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mensonterend dit parcours. Geen tijdrit in Duitsland kan niet.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Vorig jaar viel het uiteindelijk nog best mee ja. Dit ziet er op papier allemaal een stuk makkelijker uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eerste editie vorig jaar was anders een prima wedstrijd, finales zijn dit jaar waarschijnlijk net niet lastig genoeg.
Wat knap is, want je moet je best doen om een simpele rit uit te tekenen in het Thüringer Wald.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Uiterst tevreden met Kaas Bol en Stuyven. Ewan is waardeloos.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wil ik een keer dat Ewan het goed doet, is die didgeridoopijper er niet.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ook ontevreden met Alaphilippe die meent een lead out te moeten doen. Nota bene voor Asgreen die 15 posities verderop zit.![]()
quote:73 LINDEMAN Bert-Jan 133 TJV 15
74 ZOIDL Riccardo 146 CCC 17
79 PORTE Richie 81 TFS MT
83 SHILOV Sergei 176 GAZ MT
88 THOMAS Geraint 46 INS 42
89 KWIATKOWSKI Michal 42 INS MT
95 *PEDERSEN Mads 84 TFS 01:02
97 SIEBERG Marcel 6 TBM 02:53
98 NIELSEN Magnus Cort 114 AST MT
99 CAVENDISH Mark 161 TDD MT
102 *EIKING Odd Christian 153 WGG MT
122 FRISON Frederik 52 LTS 04:34
123 *EWAN Caleb 51 LTS MT![]()
Fats Pedersen is ook een hopeloos geval.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Asgreen en Slagter wel de bonis gepakt zo te zien?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:14 schreef wimderon het volgende:
Ook ontevreden met Alaphilippe die meent een lead out te moeten doen. Nota bene voor Asgreen die 15 posities verderop zit.![]()
Maar die is in de aanval geweest. Verder klopt deze stelling natuurlijk wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:27 schreef Mani89 het volgende:
Fats Pedersen is ook een hopeloos geval.![]()
Ja, achter Juul Bernaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Asgreen en Slagter wel de bonis gepakt zo te zien?![]()
Je moet wel etappe per etappe openen he.... Waarom hebben we een WLR forum dan?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat zit je nou weer te zeiken?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moet wel etappe per etappe openen he.... Waarom hebben we een WLR forum dan?![]()
nvm mijn autisme nam even de bovenhandquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te zeiken?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nvm mijn autisme nam even de bovenhand![]()
![]()
ronde van duitsland vergetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:20 schreef Momo... het volgende:
Remco solo voorop met de rest op 2:40 achterstand![]()
@:capuchon_jongenwaar zenden ze dit uit
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Eurosport 2quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ronde van duitsland vergetenwaar zenden ze dit uit
![]()
Wat een klasbak, wat een baas! maar tegen een jagende peloton vrees ik er voor. Wat voor parcour is het @Momo... ?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zie OPquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een klasbak, wat een baas! maar tegen een jagende peloton vrees ik er voor. Wat voor parcour is het @:Momo... ?![]()
Remco is god niet dus. Maar wel weer knap hoor
op 19 jarig leeftijdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Kristoff.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
"In de heuvelachtige rit leverde Remco Evenepoel weer een huzarenstukje. De 19-jarige Belg, allang niet meer alleen een toptalent, plaatste een aanval op 110 kilometer van de streep. Hij sloeg razendsnel een gat van 3 minuten, hield lang stand, maar kon zijn poging niet bekronen. Op 9,5 kilometer van de finish werd hij achterhaald."
https://nos.nl/artikel/22(...)rt-in-duitsland.html
Hoezo is een vlucht van Evenepoel die gewoon zoals elke vlucht op 10 km van de finish strandt al meteen weer een huzarenstukje? Laten we oppassen voor framing en niet alles van hem als daad van een geweldenaar te bestempelen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Doet me denken aan het fantastische man van fiets.quote:![]()
Gespierde spijkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:24 schreef wimderon het volgende:
Kast Kristoff![]()
(ik heb hem alleen niet)![]()
![]()
twitter:nikolas_maes twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 17:00:56@EvenepoelRemco was vandaag nog net iets te overmoeding in @DeineTour! Geen nood Remco, die 100km solo lukt je nog wel in toekomst.. volgende maand ofzo..#whatthefuck #indruk #wekkend reageer retweet
![]()
Omdat die 19 jaar is en normaal bij de eerste jaars beloften moet koersen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
"In de heuvelachtige rit leverde Remco Evenepoel weer een huzarenstukje. De 19-jarige Belg, allang niet meer alleen een toptalent, plaatste een aanval op 110 kilometer van de streep. Hij sloeg razendsnel een gat van 3 minuten, hield lang stand, maar kon zijn poging niet bekronen. Op 9,5 kilometer van de finish werd hij achterhaald."
https://nos.nl/artikel/22(...)rt-in-duitsland.html
Hoezo is een vlucht van Evenepoel die gewoon zoals elke vlucht op 10 km van de finish strandt al meteen weer een huzarenstukje? Laten we oppassen voor framing en niet alles van hem als daad van een geweldenaar te bestempelen.
Als je 25 bent en prof dan is dat normaal jaIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Neuh dat niet, maar als je alle reacties leest kun je wel concluderen dat het geen standaard eenmansontsnapping was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Omdat die 19 jaar is en normaal bij de eerste jaars beloften moet koersen?
Als je 25 bent en prof dan is dat normaal ja![]()
Bike AIDS is wel een hoerenploeg he, voor de goeie sier allemaal arme Foster Parents kindjes contracteren maar vervolgens alleen je witte west-Europese renners opstellen in races. Waarom post ik dit?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het ergste is nog wel dat de oprichter van de ploeg zichzelf jarenlang in bijna alle mooie koersen heeft opgesteld. Al is Timo Schäfer na vijf DNF's dit jaar eindelijk tot de conclusie gekomen dat hij er beter mee kan stoppen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:31 schreef Mani89 het volgende:
Bike AIDS is wel een hoerenploeg he, voor de goeie sier allemaal arme Foster Parents kindjes contracteren maar vervolgens alleen je witte west-Europese renners opstellen in races. Waarom post ik dit?
Overigens schijnen ze in de clinch te liggen met de Keniaantjes, iets met nooit ontvangen salaris ofzo. Daarom hebben Kipkemboi en co de vinger gekregen en worden ze nergens meer opgesteld.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zo'n renner als mijn Kipkluifboy kan je toch prima uitbetalen in knikkers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat de oprichter van de ploeg zichzelf jarenlang in bijna alle mooie koersen heeft opgesteld. Al is Timo Schäfer na vijf DNF's dit jaar eindelijk tot de conclusie gekomen dat hij er beter mee kan stoppen.
Overigens schijnen ze in de clinch te liggen met de Keniaantjes, iets met nooit ontvangen salaris ofzo. Daarom hebben Kipkemboi en co de vinger gekregen en worden ze nergens meer opgesteld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Komt er nog een transferperiode aan bij de Premier League @wimderon?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kipkluifboyquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n renner als mijn Kipkluifboy kan je toch prima uitbetalen in knikkers.![]()
![]()
Ja, in december.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:50 schreef Mani89 het volgende:
Komt er nog een transferperiode aan bij de Premier League @:wimderon?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mekseb in beeld.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bobbie baalt van foutjes van zichzelf, nou, dan is ie vaak aan het balen hahaha.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mooi man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hele fanclub staat bij de finish, 50 man of zo.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Is Tom Jellert toevallig op zoek naar een nieuw contract? Zou het?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jezus man die Asgreen.![]()
Dat gaat echt nergens meer over.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sonny heeft de laatste rit gewonnen jongens. De altijd sympathieke Stuyven is eindwinnaar.
Snel weer vergeten deze ronde.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: