Zie OPquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een klasbak, wat een baas! maar tegen een jagende peloton vrees ik er voor. Wat voor parcour is het @:Momo... ?
Doet me denken aan het fantastische man van fiets.quote:
Gespierde spijkerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:24 schreef wimderon het volgende:
Kast Kristoff![]()
(ik heb hem alleen niet)
twitter:nikolas_maes twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 17:00:56@EvenepoelRemco was vandaag nog net iets te overmoeding in @DeineTour! Geen nood Remco, die 100km solo lukt je nog wel in toekomst.. volgende maand ofzo..#whatthefuck #indruk #wekkend reageer retweet
Omdat die 19 jaar is en normaal bij de eerste jaars beloften moet koersen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
"In de heuvelachtige rit leverde Remco Evenepoel weer een huzarenstukje. De 19-jarige Belg, allang niet meer alleen een toptalent, plaatste een aanval op 110 kilometer van de streep. Hij sloeg razendsnel een gat van 3 minuten, hield lang stand, maar kon zijn poging niet bekronen. Op 9,5 kilometer van de finish werd hij achterhaald."
https://nos.nl/artikel/22(...)rt-in-duitsland.html
Hoezo is een vlucht van Evenepoel die gewoon zoals elke vlucht op 10 km van de finish strandt al meteen weer een huzarenstukje? Laten we oppassen voor framing en niet alles van hem als daad van een geweldenaar te bestempelen.
Neuh dat niet, maar als je alle reacties leest kun je wel concluderen dat het geen standaard eenmansontsnapping was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Omdat die 19 jaar is en normaal bij de eerste jaars beloften moet koersen?
Als je 25 bent en prof dan is dat normaal ja
Het ergste is nog wel dat de oprichter van de ploeg zichzelf jarenlang in bijna alle mooie koersen heeft opgesteld. Al is Timo Schäfer na vijf DNF's dit jaar eindelijk tot de conclusie gekomen dat hij er beter mee kan stoppen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:31 schreef Mani89 het volgende:
Bike AIDS is wel een hoerenploeg he, voor de goeie sier allemaal arme Foster Parents kindjes contracteren maar vervolgens alleen je witte west-Europese renners opstellen in races. Waarom post ik dit?
Zo'n renner als mijn Kipkluifboy kan je toch prima uitbetalen in knikkers.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat de oprichter van de ploeg zichzelf jarenlang in bijna alle mooie koersen heeft opgesteld. Al is Timo Schäfer na vijf DNF's dit jaar eindelijk tot de conclusie gekomen dat hij er beter mee kan stoppen.
Overigens schijnen ze in de clinch te liggen met de Keniaantjes, iets met nooit ontvangen salaris ofzo. Daarom hebben Kipkemboi en co de vinger gekregen en worden ze nergens meer opgesteld.
Kipkluifboyquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n renner als mijn Kipkluifboy kan je toch prima uitbetalen in knikkers.
Ja, in december.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:50 schreef Mani89 het volgende:
Komt er nog een transferperiode aan bij de Premier League @:wimderon?
Mooi man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hele fanclub staat bij de finish, 50 man of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |