Staat het in je profiel?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik ben maar 4 centimeter korter dan Dagger-One![]()
Het zijn ook altijd die 1.90 types die alles inpikken
Het werkt in iedergeval niet in je nadeel :pquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:12 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik heb verder best saaie fotos, dus dan wint 1.86 het nietEr word aan gewerkt.
Lengte is bij mij nooit een probleem geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het werkt in iedergeval niet in je nadeel :p
Heb hem nu op mijn telefoon. Is wel een mooi vormgegeven app.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Was inderdaad eerst Amerikaans, maar je ziet steeds meer Nederlandse gebruikers er op komen.
Maar like-technisch is het wel handig en voor het businessmodel van tinder om ook de eenzijdige likes te laten zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Het lijkt mij dat alleen als alle voorwaarden voldoen je elkaar ziet.
Hij < 10km
Zij < 50km
Stel dat je dan 40 km van elkaar zit, dan zou je elkaar niet moeten zien, want wat heeft hij eraan dat jij verder zit dan hij wil.
Ga ik eens proberen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:37 schreef Stoney3K het volgende:
Mijn meest succesvolle platform tot nu toe is Hinge, meer kwaliteit in de profielen en niet alleen plaatjes swipen.
Ja neem aan dat jij meestal langer bent dan de vrouw ;Pquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:26 schreef dop het volgende:
Ik kijk nooit naar lengte, dat is echt een vrouwen ding geloof ik.
Altijd, ben meestal een kop groter. Maar te klein kun je ook een ding van maken als je dat wil.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja neem aan dat jij meestal langer bent dan de vrouw ;P
Ik ook niet. De meeste dames zijn 90% van de tijd toch altijd kleiner dan ikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:26 schreef dop het volgende:
Ik kijk nooit naar lengte, dat is echt een vrouwen ding geloof ik.
Wat dingen die ik gedaan heb op reizen. Geen boulderen, dat vind ik niksquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je lengte heb je zeker mee.![]()
Ik zie dat mannen tegenwoordig heel veel foto's hebben van activiteiten. Voornamelijk dat beklimmen van die klimmuren? boulderen ofzo?
Welke activiteiten heb je staan?
Ik ben nog iets langer dan 1.90quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik ben maar 4 centimeter korter dan Dagger-One![]()
Het zijn ook altijd die 1.90 types die alles inpikken
Godverquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik ben nog iets langer dan 1.90
Ja en terwijl ik mij soms nog klein voel ookquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed
Voor vrouwen is hoe kleiner hoe beter.
Praat voor jezelf maat.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed
Voor vrouwen is hoe kleiner hoe beter.
Je kan zien wie je liked.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:08 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb Hinge maar eens geïnstalleerd. Zal later wel vertellen wat ik ervan vind
Beetje mijn eigen lengte eigenlijk (ben 1.90). Maar lengte vind ik zelf een totaal niet relevant criterium.quote:
Je hebt toch wel ergens een grens?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje mijn eigen lengte eigenlijk (ben 1.90). Maar lengte vind ik zelf een totaal niet relevant criterium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |