Best leuk om weer eens mee te maken, maar laat ze dat om 11 uur 's avonds doen en niet om 4 uur in de nachtquote:
O, en ik heb er wel eens kruiden gekocht. Dus niet alleen maar om fysiek leed te berokkenen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Hos bij de Sostrene.
Sostrene..... daar krijg ik ook wel die neiging van jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Hos bij de Sostrene.
Smalle paden net een verplichte looprichting, ik haat het.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sostrene..... daar krijg ik ook wel die neiging van ja
Net zoals het So Low doolhofquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Smalle paden net een verplichte looprichting, ik haat het.
Ik heb juist een huis waarbij iedere ruimte minimaal 2 in/uit-gangen heeft. Behalve de WC en de meterkast.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig komen jullie nooit in mijn huis, al hoef je bij mij niet per se via de badkamer naar de keuken.
Mooi huis wel voor een haunted house-idee.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb juist een huis waarbij iedere ruimte minimaal 2 in/uit-gangen heeft. Behalve de WC en de meterkast.
Je kan dus letterlijk 8-tjes rennen. Tot frustratie van mensen soms als ik ineens uit een andere kamer blijk te komen dan zij denken
Google says noquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn wel actief toch? Wat is het verschil tussen een rekband en een weerstandsband?
Ja, maar google kent dus t hele woord weerstandband niet.quote:
Dat komt miss omdat CL er geen ver tussen zetquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar google kent dus t hele woord weerstandverband niet.
Die heeft t over drukverband en rekverband.
Ja, dat was t iddquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt miss omdat CL er geen ver tussen zet
Valt me van je tegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, en ik heb er wel eens kruiden gekocht. Dus niet alleen maar om fysiek leed te berokkenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |