Groep gelosten rijdt momenteel het snelst.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verschil blijft wel enigszins klein
Ik ook niet, stelletje na-apers.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee, ik vind het niet zo leuk dat 40% Brambilla en Jesus Herrada heeft.
Ik ook. Stelletje na-apers.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik baal eerder van 55% met Dielon...
showtimer begint peentjes te zweten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:14 schreef VoMy het volgende:
Na 85km is het verschil nog steeds slechts 1'30. MAL wil winnen.
Van fake news?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
showtimer begint peentjes te zweten.
Je typt het en de voorsprong neemt opeens weer toe. Valt ook geen peil op te trekken zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
showtimer begint peentjes te zweten.
Gedateerd, niet fake.quote:
Hoe kan iets gedateerd zijn met vermelding van de kilometrage?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gedateerd, niet fake.
Pas op he, dadelijk gooi ik een paar hazelnoten naar je hoofd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe kan iets gedateerd zijn met vermelding van de kilometrage?
Het gaat nu om het collectief, niet het individu.quote:
Ik denk alleen aan mezelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat nu om het collectief, niet het individu.
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk alleen aan mezelf.
Het peentjes zweten is begonnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pas op he, dadelijk gooi ik een paar hazelnoten naar je hoofd.
Met mannetjes van Jumbo-Visma, we zetten voorzichtig een streep door de Roog.quote:
nou, hup Gesink dan maar....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met mannetjes van Jumbo-Visma, we zetten voorzichtig een streep door de Roog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |