Voor De la Cruz dan toch eerder?quote:
Ik vind de slotklim niet echt een klim om even lekker weg te rijden van de rest.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:20 schreef VoMy het volgende:
Wil Astana niet gewoon een gesloten peloton op het einde, omdat MAL met afstand het beste klimt momenteel en zo een etappezege kan oprapen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor De la Cruz Gesink dan toch eerder?
Nee, dat is het ook niet. Maar denk je dat alle gemaakte keuzes in het peloton logisch zijn dan? Zie de etappe van gisteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind de slotklim niet echt een klim om even lekker weg te rijden van de rest.
Is ook weer zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet. Maar denk je dat alle gemaakte keuzes in het peloton logisch zijn dan? Zie de etappe van gisteren.
Jij durft met droge ogen te beweren dat Astana mogelijk aan de start gekomen is om vandaag 195 kilometer te controleren?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ook weer zo.
Zoals een groot denker ooit sprak: Het blijft toch een merkwaardige sport he, dat wielrennen.
Dat leek me vooraf uitgesloten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij durft met droge ogen te beweren dat Astana mogelijk aan de start gekomen is om vandaag 195 kilometer te controleren?
Aldus de Dielon fanclub. Faker!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koplopers lopen weer uit. Flopshow.
Ja nee, ik vind het niet zo leuk dat 40% Brambilla en Jesus Herrada heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Aldus de Dielon fanclub. Faker!
Dat zal wel weer ergens in een voorbeschouwing gestaan hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee, ik vind het niet zo leuk dat 40% Brambilla en Jesus Herrada heeft.
Feltet inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zal wel weer ergens in een voorbeschouwing gestaan hebben.
We zijn toch al 70km onderweg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij durft met droge ogen te beweren dat Astana mogelijk aan de start gekomen is om vandaag 195 kilometer te controleren?
Groep gelosten rijdt momenteel het snelst.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verschil blijft wel enigszins klein
Ik ook niet, stelletje na-apers.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja nee, ik vind het niet zo leuk dat 40% Brambilla en Jesus Herrada heeft.
Ik ook. Stelletje na-apers.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik baal eerder van 55% met Dielon...
showtimer begint peentjes te zweten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:14 schreef VoMy het volgende:
Na 85km is het verschil nog steeds slechts 1'30. MAL wil winnen.
Van fake news?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
showtimer begint peentjes te zweten.
Je typt het en de voorsprong neemt opeens weer toe. Valt ook geen peil op te trekken zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
showtimer begint peentjes te zweten.
Gedateerd, niet fake.quote:
Hoe kan iets gedateerd zijn met vermelding van de kilometrage?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gedateerd, niet fake.
Pas op he, dadelijk gooi ik een paar hazelnoten naar je hoofd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe kan iets gedateerd zijn met vermelding van de kilometrage?
Het gaat nu om het collectief, niet het individu.quote:
Ik denk alleen aan mezelf.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat nu om het collectief, niet het individu.
Dat blijkt ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk alleen aan mezelf.
Het peentjes zweten is begonnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pas op he, dadelijk gooi ik een paar hazelnoten naar je hoofd.
Met mannetjes van Jumbo-Visma, we zetten voorzichtig een streep door de Roog.quote:
nou, hup Gesink dan maar....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met mannetjes van Jumbo-Visma, we zetten voorzichtig een streep door de Roog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |