Ja, dus @Limoentjuh kan helemaal geen bikkel zijnquote:
Kappe. @Limoentjuh is de grootste bikkel van ons allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, dus @:limoentjuh kan helemaal geen bikkel zijn
Ja precies, jij snapt @Limoentjuhquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, dus @:limoentjuh kan helemaal geen bikkel zijn
2,25 meter?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kappe. @:limoentjuh is de grootste bikkel van ons allemaal
@Limoentjuh wordt helemaal gek van alle mentions als ze weer in logt.quote:
Ninja edit @Limoentjuhquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
Oh we gaan weer lekker door met @:limoentjuh mentionen
Wanneer gaat de hema eens grove rookworsten verkopen? @Limoentjuh kon me dat in ieder geval niet vertellen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
Oh we gaan weer lekker door met @:limoentjuh mentionen
ik kan jou dat ook niet vertellenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer gaat de hema eens grove rookworsten verkopen? @:limoentjuh kon me dat in ieder geval niet vertellen.
maar jij bent DE hemarookworstquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan jou dat ook niet vertellen
@Limoentjuh lolquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:limoentjuh wordt helemaal gek van alle mentions als ze weer in logt.
@Limoentjuh klikt ze allemaal weg denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:20 schreef Ivo1986 het volgende:
@:limoentjuh heeft wat terug te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |