Onze lokroepen van gisteren hebben nog niet geholpen helaasquote:
@Limoentjuhquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Onze lokroepen van gisteren hebben nog niet geholpen helaas
Ff reanimatieteam op af sturen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste bezoek 14 dagen, 23 uur geleden
@Limoentjuh zal wel moeten werken binnenkort.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:43 schreef dud0r het volgende:
Denk dat @:limoentjuh lekker op vakantie is en helemaal niks met ons te maken wil hebben.
Nee jij doet al zo weinig en bent zo weinig aanwezig dat je dat niet nodig hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:45 schreef dud0r het volgende:
Ik heb nog helemaal geen vakantie gehad dit jaar
@Limoentjuh heeft dat ookquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Met kerst misschien, dan schijnt de zaak een paar dagen gesloten te worden.
HiHaHoquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee jij doet al zo weinig en bent zo weinig aanwezig dat je dat niet nodig hebt.
Ja, dus @Limoentjuh kan helemaal geen bikkel zijnquote:
Kappe. @Limoentjuh is de grootste bikkel van ons allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, dus @:limoentjuh kan helemaal geen bikkel zijn
Ja precies, jij snapt @Limoentjuhquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, dus @:limoentjuh kan helemaal geen bikkel zijn
2,25 meter?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kappe. @:limoentjuh is de grootste bikkel van ons allemaal
@Limoentjuh wordt helemaal gek van alle mentions als ze weer in logt.quote:
Ninja edit @Limoentjuhquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
Oh we gaan weer lekker door met @:limoentjuh mentionen
Wanneer gaat de hema eens grove rookworsten verkopen? @Limoentjuh kon me dat in ieder geval niet vertellen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
Oh we gaan weer lekker door met @:limoentjuh mentionen
ik kan jou dat ook niet vertellenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wanneer gaat de hema eens grove rookworsten verkopen? @:limoentjuh kon me dat in ieder geval niet vertellen.
maar jij bent DE hemarookworstquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kan jou dat ook niet vertellen
@Limoentjuh lolquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:limoentjuh wordt helemaal gek van alle mentions als ze weer in logt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |