SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
Dat is ook wat ik dacht..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef Vriezzer het volgende:
Onterecht afgekeurd. Veltman werd niet in het spel betrokken.![]()
Baalmomentje wel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zal vast weer een nieuwe regel zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef Vriezzer het volgende:
Onterecht afgekeurd. Veltman werd niet in het spel betrokken.
Maar de var grijpt toch alleen in bij overduidelijke fouten?No bitch to me![]()
Heel raarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:12 schreef Vriezzer het volgende:
Onterecht afgekeurd. Veltman werd niet in het spel betrokken.![]()
Nee, door de VAR zijn ze al het gezond boeren verstand verloren. Alleen kijken naar een lijntje, zodra daar ook maar een nagel overheen komt, de boel afkeuren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zal vast weer een nieuwe regel zijn.
Maar de var grijpt toch alleen in bij overduidelijke fouten?![]()
VARgoden. Vorige keer 3 pingels gekregen van UEFA. Het zit niet altijd mee jongens.Land of the free. Home of the brave.![]()
Mad.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:15 schreef Scarface88 het volgende:
VARgoden. Vorige keer 3 pingels gekregen van UEFA. Het zit niet altijd mee jongens.![]()
Heeft het maar weer druk met Ajax jaquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik kon niet eens zien of hij in buitenspelpositie stond, iemand gezien of ze wel op precies het juiste moment de lijn hebben getrokken?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Aan 't eind ga je voelen dat de 1-1 in de lucht hangt natuurlijk...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:18 schreef Vriezzer het volgende:
Ben nu meer nerveus dan voor de afgekeurde treffer.![]()
Dat is sowieso vrij subjectief.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik kon niet eens zien of hij in buitenspelpositie stond, iemand gezien of ze wel op precies het juiste moment de lijn hebben getrokken?![]()
Taglaficio speelt ongelofelijk slap. Teveel met zijn blonde vrouw bezig geweest op vakantie ofzo?Love is in the air!![]()
Dit ook ja. Inderdaad. Erg irritant ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:26 schreef Stefanovich het volgende:
Schop die capo er eens uit man. Wat een grap. Kut sfeer.
Love is in the air!![]()
Voormalig speler Fortuna, voormalig speler NAC.
Wat hoor ik toch allemaal. En dan nog voetballen we die bende nauwelijks stuk.![]()
Mooie goal. Sowieso begint het spel er weer beter uit te zien."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Wat een assistDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Power op het middenveld is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alvarez speelt goed!
Wel beetje weinig creativiteit maar staat wel stuk zekerder zo![]()
Wat een manquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:39 schreef Landgeld het volgende:
Geweldig. Die pass van Huntelaar.
Toch bij twee goals betrokken.
HeldWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Triest dat KJ 't voor moet doen hoe voorzetten fatsoenlijk gegeven moeten worden. Hij wacht er zelf zo vaak op 😂Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ziyech.![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
En rustig aan de bal. Dat helpt ook enorm.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Power op het middenveld is ook niet verkeerd.![]()
Klopt. Perfectquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alvarez speelt goed!
Wel beetje weinig creativiteit maar staat wel stuk zekerder zoLove is in the air!![]()
Heeft net een blessure gehad, staat niets meer op het spel en het is kennelijk 'glad' op het veld. Dan breng je hem niet meer in.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:50 schreef Wave103 het volgende:
Waarom niet Promes om de grote ruimtes die gaan ontstaan te belopen?![]()
boeiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:51 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Heeft net een blessure gehad, staat niets meer op het spel en het is kennelijk 'glad' op het veld. Dan breng je hem niet meer in.![]()
Lekker dit. Geen kans weggegeven.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
The masterplan in uitvoering. 40 mio erbij en doorpakken nu.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Jeej, weer CL potjes dit seizoen![]()
En eerste tekenen van herstel, nog slordig maar wel stuk stabieler."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
OpgeluchtWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Gefeliciteerd allen. Belangrijke overwinning. Voor ons team, voor de club en het Nederlands voetbal. Top.Love is in the air!![]()
Lekker hoor
Zag er ook heel veel minder kwetsbaar uit dan vorige weekMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vorige week was gewoon een off day. Ajax is dit seizoen prima gestart. Effectiviteit moet omhoog maar dat is gewoon een kwestie van scherpte terugkrijgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:58 schreef TAV74 het volgende:
Jeej, weer CL potjes dit seizoen![]()
En eerste tekenen van herstel, nog slordig maar wel stuk stabieler.![]()
Inderdaad...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:56 schreef manny het volgende:
The masterplan in uitvoering. 40 mio erbij en doorpakken nu.
Blij nu eindelijk kwaliteit spelers hebben in plaats van b garnituurLove is in the air!![]()
Yup, het is dat die tweede goal pas zo laat valt, maar beste pot van dit seizoen in verdedigend opzichtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Lekker hoor
Zag er ook heel veel minder kwetsbaar uit dan vorige weekOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Nogmaals waar was die snelle balvaste neger van vorige week?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Lekker hoor
Zag er ook heel veel minder kwetsbaar uit dan vorige week![]()
Mark van bommel is jaloersquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:00 schreef Mavcovic het volgende:
Met deze opstelling nooit meer tegendoelpunten! Dubbele verdediging![]()
Chelsea/Zenit-Zagreb-Slavia zou wel een lekker lotinkje zijnquote:
Barcelona en Leverkusen zouden ook wel mooi zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik hoop op Liverpool, Valencia en Genk.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Ze speelden met dezelfde 11 behalve hun nummer 6quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Nogmaals waar was die snelle balvaste neger van vorige week?
En das weer geen donkereMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blind in de verdediging, Alvarez op middenveld staat als een huis.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:00 schreef Mavcovic het volgende:
Met deze opstelling nooit meer tegendoelpunten! Dubbele verdedigingAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Jammer dat ze niet tegen Tottenham kunnen, revanche was wel lekker geweest"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
heb ik nooit zoveel mee revanche, zeker als het aan jezelf lagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef TLC het volgende:
Jammer dat ze niet tegen Tottenham kunnen, revanche was wel lekker geweest![]()
Ik zou 20 proberen, maar Brugge hoeft niet te verkopen en speelt CL, dus die zullen wel niet willen meewerken. Dynamischer dan Marin.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die moet zo'n 30 a 40 kosten of zoIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Kan met de laatste 16 nogquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef TLC het volgende:
![]()
En dan? Werkt alleen als het om de finale gaatquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:04 schreef TLC het volgende:
ja dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dan? Werkt alleen als het om de finale gaat![]()
vandaag was het gewoon voor het resultaat maar Alvarez Martinez lijkt me geen blijvertje verderquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het middenveld mag nog wel iets bij.![]()
Dat jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dan? Werkt alleen als het om de finale gaat
Weinig revanche gevoelens tegen tottenham
Dan zit milan nog dieper![]()
Nee dat is veel te weinig.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
vandaag was het gewoon voor het resultaat maar Alvarez Martinez lijkt me geen blijvertje verder
Die twee lekker in het centrum, Blind op 6 en dan v/d Beek als halfspeler en de andere halfpositie invullen door Tadic/Ziyech/Promes/Marin.Oh.![]()
Landskampioenschap en aardige serie in europaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
Doe maar poultje met Zenit, Dinamo Zagreb en Slavia Praag.
Alles wat ik wens![]()
Juve "doping" tus '96 zit hier nog dieper.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat ja
Weinig revanche gevoelens tegen tottenham
Dan zit milan nog dieper![]()
Draufgangerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar sloeg die wissel van Dani de Wit nou weer op trouwens?![]()
Wat een kutpoule.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
Doe maar poultje met Zenit, Dinamo Zagreb en Slavia Praag.Oh.![]()
Vorig jaar gepaktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Juve "doping" tus '96 zit hier nog dieper.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: