Anders Botteghin wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Tapia en Vermeer zijn wel van die spelers waarvan ik denk: die kunnen nog weleens een blundertje maken morgen
Dan heb je geluk, want de transfermarkt is open tot en met maandag 2 september.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En zondagochtend worden we wakker met alleen Willem Jansen gehaald om 23:50.
Ik ken de story line precies. Net als voorgaande jaren.
Vergeet Veldwijk niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En zondagochtend worden we wakker met alleen Willem Jansen gehaald om 23:50.
Ik ken de story line precies. Net als voorgaande jaren.
Kunnen we idd nog even een type Charisteas halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, want de transfermarkt is open tot en met maandag 2 september.
Zijn die gasten niet voor niks naar Zuid-Amerika afgereisd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:21 schreef Caland het volgende:
We krijgen dus nog
-Een Chileense rechtsback
-Een Argentijnse verdediger
-Een Peruviaanse spits, al kan dat ook een Chileen zijn of een Argentijn
Hopen dat ze voor die tijd Ayoub verkopen, anders is het zo weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Als we al die Zuid-Amerikanen meteen even 10 kilo coke laten meebrengen hebben we wellicht niet eens investeerders nodig.
Godverdommequote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopen dat ze voor die tijd Ayoub verkopen, anders is het zo weg.
Elia kan linksback.quote:
Sjaak is wat dat betreft wel een typische nieuwe manager die een totaal ander beleid doorvoert om zichzelf even te manifesteren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:21 schreef Caland het volgende:
We krijgen dus nog
-Een Chileense rechtsback
-Een Argentijnse verdediger
-Een Peruviaanse spits, al kan dat ook een Chileen zijn of een Argentijn
Wie?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Zuid-Amerikaantjes all over the place![]()
We hebben al Narsingh, Berghuis, Sinisterra op de flanken. Elia gaat niet op de bank plaatsnemen, maar ik moet nog maar zien dat hij beter is dan Sinisterra en Berghuis.quote:
Goeie editquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Zuid-Amerikaantjes all over the place![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |