waarom zou Nikkie Plessen iets willen van die vetzakquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nikkie Plessen zou de reden zijn voor de breuk tussen Rafael en Sylvie van der Vaart. Evert Santegoeds zei woensdag in de extra uitzending van Shownieuws die geheel aan de breuk van het droomkoppel gewijd was dat de naam van de tv-presentatrice vaak wordt genoemd.
https://www.shownieuws.nl(...)uk-sylvie-en-rafael/
Ze heeft het er maar druk mee.
Back in the days was hij nog vrij populair. Misschien heeft dat ook meegespeeld.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waarom zou Nikkie Plessen iets willen van die vetzak
Is een oud bericht en hij was niet vet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waarom zou Nikkie Plessen iets willen van die vetzak
Misschien omdat ze als kech bekend staat? Ik gok maar iets héquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:42 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Is een oud bericht en hij was niet vet.
Opvallend dat ze toch elke keer genoemd wordt.
Hij was ook nog lang niet klaar voor een kind. Vond ik, dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij kocht de villa enkel op zijn naam, dus ben benieuwd. Natuurlijk ging dit fout, hij is een jonge knul en zij een volwassen vrouw.
Potver, en hij heeft jou toen niet om advies gevraagd?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij was ook nog lang niet klaar voor een kind. Vond ik, dan.
Ik weet het niet hoor? https://www.instagram.com/p/B0se8YEAN4k/quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:16 schreef Za het volgende:
Dit is toch gewoon een pr stuntje, voor de nieuwe RLS of album whatever.
Nee, hij had gewoon mij moeten bellen, in mijn leven gaat alles altijd goedquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Potver, en hij heeft jou toen niet om advies gevraagd?
Denk het niet..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:16 schreef Za het volgende:
Dit is toch gewoon een pr stuntje, voor de nieuwe RLS of album whatever.
Hun vorige scheiding was ook een pr stunt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:34 schreef tesssssssss het volgende:
Ik weet het niet hoor? https://www.instagram.com/p/B0se8YEAN4k/
BTW, indien pr stunt kan Monique moeilijk doen of er niks aan de hand is, eea is wel doorgesproken mag ik hopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor? https://www.instagram.com/p/B0se8YEAN4k/
Ik kreeg juist het idee dat Monique zo stil is omdat ze het zelf eerst wilt verwerken en omdat ze André geen slechte naam wilt bezorgen nu zijn nieuwe album eraan komt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:23 schreef Za het volgende:
[..]
BTW, indien pr stunt kan Monique moeilijk doen of er niks aan de hand is, eea is wel doorgesproken mag ik hopen.
Maar ze kan moeilijk wat anders zeggen. Bv we vonden het erg dat mensen in de gaten hadden dat het een pr stunt was, we hadden het idee een geloofwaardige act op te voeren met dat appartement van Dree enzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:44 schreef Fokkie83 het volgende:
Ze vertelde in hun soap toen ook dat ze het erg vonden dat mensen dachten dat het ern pr stunt was, terwijl ze er echt kapot van was.
En toch twijfel ik niet echt aan dat verhaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:20 schreef Za het volgende:
[..]
Maar ze kan moeilijk wat anders zeggen. Bv we vonden het erg dat mensen in de gaten hadden dat het een pr stunt was, we hadden het idee een geloofwaardige act op te voeren met dat appartement van Dree enzo.
Indien er over 2 a 3 maanden een liefdesvakantie op het program staat wel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:17 schreef Fokkie83 het volgende:
En toch twijfel ik niet echt aan dat verhaal
Heeft hij in de afgelopen 2 jaar niet meer groei in succes doorgemaakt als in alle jaren daarvoor?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zou als moeder ook zo m'n bedenkingen hebben als mijn zoon -met geld- op social media een veel oudere vrouw ontmoet, gaat daten, en zij vrijwel direct zijn management overneemt.
Wat vind jij dan zo mooi aan haar? Imo oogt ze heel generiek, 13 in een dozijn hockeylook. Daarbij lijkt ze me niet echt aardig en gehaaid, dat helpt niet bij hoe ik haar zie en als je met een lusty eye kijkt telt dat dan minder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:40 schreef J.Caesar het volgende:
Volgens mij zijn alle vrouwen hier jaloers op Nikkie.
By far de mooiste vrouw uit Nederland! By far!
Dat weet je toch niet van tevoren?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heeft hij in de afgelopen 2 jaar niet meer groei in succes doorgemaakt als in alle jaren daarvoor?
Ze is gewoon zo ultiem sexy. Die ogen, uitstraling, stijlquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat vind jij dan zo mooi aan haar? Imo oogt ze heel generiek, 13 in een dozijn hockeylook. Daarbij lijkt ze me niet echt aardig en gehaaid, dat helpt niet bij hoe ik haar zie en als je met een lusty eye kijkt telt dat dan minder.
Ik ken wel meer mannen die het (gewoon) een lekker wijf vinden, maar de moooooiste? Why? Wat zie ik niet?
Jaloers is zo'n treurig outdated argument. Ik ben een pillsbury dough girl, maar kan me dat beseffen en tóch andere vrouwen ontzettend mooi en/of opwindend vinden. Nikkie zou ik niet dronken mee willen worden en vind ik, ondanks dat ik wel zie dat ze prima looks heeft gewoon 0 aantrekkelijk.
Gewei geil dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:28 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ze is gewoon zo ultiem sexy. Die ogen, uitstraling, stijl
Tokkies was misschien niet het goede woord maar een tikje ordinair is het in mijn ogen wel. Gouden naamkettingen, om maar wat te noemen. Maar goed, het is ook niet zo vreemd met de ene die uit een kampersfamilie komt en de andere wiens moeder het woord "zonnebankbruin" naar een geheel nieuw niveau tilt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:18 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Tokkkiegehalte?
Ik vind hun echt geen tokkies.
Monique was vrij snel zwanger maar ze heeft ook vruchtbaarheidsproblemen ( Ze kan niet op een natuurlijke manier zwanger worden ) , plus ze was / is al wat ouder.
Logisch dat ze dan geen jaren heeft gewacht toch?
In de soap zag je ook wel duidelijk dat Monique veel " volwassener " was.
Ik vind het ook niet ordinair.quote:Op zondag 1 september 2019 00:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Tokkies was misschien niet het goede woord maar een tikje ordinair is het in mijn ogen wel. Gouden naamkettingen, om maar wat te noemen. Maar goed, het is ook niet zo vreemd met de ene die uit een kampersfamilie komt en de andere wiens moeder het woord "zonnebankbruin" naar een geheel nieuw niveau tilt.
https://www.telegraaf.nl/(...)plessen-op-instagramquote:Het lijkt erop dat de geruchten over een affaire tussen André Hazes en Nikkie Plessen de zanger niet in de koude kleren is gaan zitten. Hij heeft zijn goede vriendin ontvolgd op Instagram.
De redactie van Flair kwam erachter dat het online over en uit is tussen de twee. De geruchten over een mogelijke fling tussen hen gaan al langere tijd. Ze zouden al meerdere keren zoenend gezien zijn in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |