Zou slaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn nichtje heeft de neiging om op volume 3000 te gillen als ze haar zin niet krijgt, dat is ook echt verschrikkelijk vervelend.
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat klinkt niet zo smakelijk
Ze is 3 lolquote:
Ja die hebben een goeie corrigerende tik nodigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze is 3 lol
Beetje verwend ook maarja je zegt niet tegen mensen dat ze hun kinderen niet goed opvoeden.
Hard genoeg gillen en ze krijgt het lol
Nou ja ik denk niet dat een corrigerende tik ooit de oplossing is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die hebben een goeie corrigerende tik nodig
Je bedoelt dat jij dat hebt, of..?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:19 schreef Fok-it het volgende:
Wel erg grote afgunst voor mensen met kinderen
Sowieso op fok wel de tendens om te hekelen op kinderen toch? Of gezinnen met kinderen, whateverquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij dat hebt, of..?
Ik heb persoonlijk eerder een afgunst voor kinderen, dan mensen met kinderen.
Denk dat die 'horrorjaren' het uiteindelijk wel waard zijn. Maar geen idee van verder, meer wat ik om me heen zie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso op fok wel de tendens om te hekelen op kinderen toch? Of gezinnen met kinderen, whatever![]()
Bij mij valt het wel mee opzich. Kinderen lijken me gruwelijk op momenten maar ik zou toch ook wel familietje willen stichten hoor. Lastig lastig
Geblokt?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
Dat je dan ineens niet echt meer via facebook mensen kan vinden maar dit via instagram moet gaan doen
Ik heb er niks mee, en dat is maar goed ook. Zou wat zijn als je graag kinderen wil en ze niet kan krijgen. Lijkt me heel erg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso op fok wel de tendens om te hekelen op kinderen toch? Of gezinnen met kinderen, whatever![]()
Bij mij valt het wel mee opzich. Kinderen lijken me gruwelijk op momenten maar ik zou toch ook wel familietje willen stichten hoor. Lastig lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |