Eerste keer dat je daar nee tegen zegt, maar oke.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat ziet die ene er smerig uit met dat witte kwakje, hou het lekker zelf maar!
Lol.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste keer dat je daar nee tegen zegt, maar oke.
Waarom ben je chagrijnig?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste keer dat je daar nee tegen zegt, maar oke.
Dag Lotje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ach, jij ook hier... goedemorgen.
Gewoon lekker laten gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:31 schreef JanCees het volgende:
ik laat hele smerige ruften momenteel
Dit had ik gisteren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:31 schreef JanCees het volgende:
ik laat hele smerige ruften momenteel
Ik ook, had een nachtmerrie..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slecht geslapen.
Dat stond letterlijk in die post, dus blijkbaar kan je niet lezen.
@Elan weer?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik ook, had een nachtmerrie..
Vertel me er alles overquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik ook, had een nachtmerrie..
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je iets bijdragen aan de maatschappij.
Dat lijkt me een goed plan. Wellicht kan ik je direct wat oefeningen leren om van je nachtmerries af te komen.quote:
Ze is geen 12 meer hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan. Wellicht kan ik je direct wat oefeningen leren om van je nachtmerries af te komen.
TRU / [TRU] Centraal dromentopic: Deel 8quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan. Wellicht kan ik je direct wat oefeningen leren om van je nachtmerries af te komen.
Goeie indirecte counterquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je haar posts ziet.
Cool, ik wou dat ik mijn dromen kon onthouden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
TRU / [TRU] Centraal dromentopic: Deel 8
Je kunt het trainen..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cool, ik wou dat ik mijn dromen kon onthouden.
Ik denk dat ik een dromendagboek ga aanschaffen.
Oh jij hebt duidelijk de persoonlijke aanval tegen mijn persoontje gemist.quote:
Ik onthoud eigenlijk zelden mijn dromen. Heb alleen vaak dat mijn tanden uit mijn smoel knallen na een enorm drukkend gevoel tijdens het slapen. Maar of dat een droom isquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
TRU / [TRU] Centraal dromentopic: Deel 8
Dat is gewoon slechte gebitshygiėne.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik onthoud eigenlijk zelden mijn dromen. Heb alleen vaak dat mijn tanden uit mijn smoel knallen na een enorm drukkend gevoel tijdens het slapen. Maar of dat een droom is
Wel een betekenis..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik onthoud eigenlijk zelden mijn dromen. Heb alleen vaak dat mijn tanden uit mijn smoel knallen na een enorm drukkend gevoel tijdens het slapen. Maar of dat een droom is
knarsen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet het even afkloppen maar ik heb nog nooit problemen met mijn gebit gehad. Geen gaatje niks.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is gewoon slechte gebitshygiėne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |