Terwijl de rest dagen in de zon lag stond hij kistjes te zagenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou het zo maar kunnen zijn.
Ik zie hem zelf ook niet schuren?
En zie er wel meer niet schuren.
Waarom moet iedereen schuren omdat sommige die kutkistjes willen verkopen?
Zo is ze opgevoedquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:04 schreef puzziepie het volgende:
Alleen maar met zichzelf bezig
[ afbeelding ]
Dacht precies hetzelfde......quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:06 schreef Crabapple het volgende:
Klopt het dat die kistjes kleiner zjn nu?
Echt he stelletje hypocriete lui.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:06 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor nu trekken ze de bek open. Shelley loopt weg
Laffe herders, "iemand anders" moet de kastanjes uit het vuur halen en heeft nu een verbrande hand en is de gebeten hondquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:06 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor nu trekken ze de bek open. Shelley loopt weg
Dat vind ik zo vreselijk laf! Doe het dan waar ze bij is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Echt he stelletje hypocriete lui.
Tuurlijk hebben ze gelijk, maar waarom zegt hij het . Diegene die het niet over kan brengen. De manier waarop.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:07 schreef snetje het volgende:
Mariska: Ze doet ook vrij weinig ... Jessie heeft wel gelijk daarmee ...
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:08 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Laffe herders, "iemand anders" moet de kastanjes uit het vuur halen en heeft nu een verbrande hand en is de gebeten hond
Het is ook bezopen dat anderen helemaal niets tegen haar zeggen , Shell doet geen flikker daarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze gelijk, maar waarom zegt hij het . Diegene die het niet over kan brengen. De manier waarop.
dat dus. Hij heeft de mond vol over motiveren. Maar hij heeft dus totaal niet door hoe hij mensen moet motiveren en denkt dat zijn manier de juiste is. Dat er verder niemand meer naar hem luistert en dat iedereen gewoon zijn gang gaat, zou bij hem toch duidelijk moeten maken dat hij het anders aan zou moeten pakken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze gelijk, maar waarom zegt hij het . Diegene die het niet over kan brengen. De manier waarop.
Als Jessie de sociale vaardigheden van Ivan zou hebben zou hij 'levensgevaarlijk' zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vreselijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Echt he stelletje hypocriete lui.
Zeg het recht in haar gezicht.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik zo vreselijk laf! Doe het dan waar ze bij is.
Ze is niet vlot, maar ze heeft met knippen in het begin toch aardig wat verdient daar en behoorde nu toch ook tot de 'big five' daar? Ik vind dat Jens, Brandon, Lexy en in wat mindere mate Adriaan de enigen zijn die bezig zijn voor de leefgemeenschap daar zonder zichzelf daar continue voor op de borst te kloppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is ook bezopen dat anderen helemaal niets tegen haar zeggen , Shell doet geen flikker daar
Mij gaat het er meer om dat ze helemaal niks doet dan bezig zijn met zichzelfquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze is niet vlot, maar ze heeft met knippen in het begin toch aardig wat verdient daar en behoorde nu toch ook tot de 'big five' daar? Ik vind dat Jens, Brandon, Lexy en in wat mindere mate Adriaan de enigen zijn die bezig zijn voor de leefgemeenschap daar zonder zichzelf daar continue voor op de borst te kloppen.
Dat klopt, maar het gaat toch niet alleen wei het meeste geld inbrengt? En dan nog: dat geld verdienen is twijfelachtig. Het gaat om omzet en hoor weinig over inkoop, retourtjes, voorraad etc.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze is niet vlot, maar ze heeft met knippen in het begin toch aardig wat verdient daar en behoorde nu toch ook tot de 'big five' daar? Ik vind dat Jens, Brandon, Lexy en in wat mindere mate Adriaan de enigen zijn die bezig zijn voor de leefgemeenschap daar zonder zichzelf daar continue voor op de borst te kloppen.
Allang, er komen stoeltjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:16 schreef snetje het volgende:
Nog steeds de zit plekken niet geregeld? ...
Ja, maar het lijkt mij niet wenselijk dat ze zich a la Hiske of Jessie overal mee gaat bemoeien.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mij gaat het er meer om dat ze helemaal niks doet dan bezig zijn met zichzelf
Je kan toch gewoon mee helpen schuren als je ziet dat anderen ermee bezig zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:18 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt mij niet wenselijk dat ze zich a la Hiske of Jessie overal mee gaat bemoeien.
Nee vandaar dat ik ook benoemde wie er in mijn ogen het meeste doet voor de samenleving daar. Al met al denk ik dat Shel meer verdient heeft voor de BV dan Jessie of Merelquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het gaat toch niet alleen wei het meeste geld inbrengt? En dan nog: dat geld verdienen is twijfelachtig. Het gaat om omzet en hoor weinig over inkoop, retourtjes, voorraad etc.
Er is een tijd terug een lijst gemaakt van grootverdieners, Shelly zat daarbij n vindt blijkbaar dat ze genoeg gedaan heeft.
Moggequote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zeg het recht in haar gezicht.![]()
Mogge
dat gebemoei.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:18 schreef zodeju het volgende:
Jens gaat zagen.
Mariska vindt het onzin liggen nog drie kratjes om te schuren.
Nog steeds idolaat van Jessie en dat alleen aan hem is voorbehouden.
Ik vind zelf Merel die een ander alles laat plotteren, inpakken en versturen en zelf met de eer gaat strijken erger. Ik irriteer me kapot aan haar gedrag.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het gaat toch niet alleen wei het meeste geld inbrengt? En dan nog: dat geld verdienen is twijfelachtig. Het gaat om omzet en hoor weinig over inkoop, retourtjes, voorraad etc.
Er is een tijd terug een lijst gemaakt van grootverdieners, Shelly zat daarbij n vindt blijkbaar dat ze genoeg gedaan heeft.
Shelley wult zitzakken. Daar ging ze nou weer voor bellen. Zij wult ze!!quote:
walgelijk,quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Maandag komen de mensen van het uitvaart centrum
Verdorie mot sjel weer andere invulling bedenkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:20 schreef snetje het volgende:
Mo: Wil je dan alle scene's weer naspelen? ..
Shelley: Ja ...
Mo: Nee toch! ...
Eensch, ik vermoed dat zij op bepaalde werkzaamheden 'neerkijkt' net als dat ze toen op haar eigen kapperzijn neerkeek. Arrogantie is haar tweede naam.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon mee helpen schuren als je ziet dat anderen ermee bezig zijn?
Ow het is er toch door, er waren toch mensen op tegen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Er konden er 20 geregeld worden uiteindelijk ... alleen kan Rob ze niet vervoeren ... goed over nagedacht weer ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley wult zitzakken. Daar ging ze nou weer voor bellen. Zij wult ze!!
Dat denk ik ook, maar neemt niet weg dat het daar ook een groep en een samenleving is en daar doet Shelly bitter weinig voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee vandaar dat ik ook benoemde wie er in mijn ogen het meeste doet voor de samenleving daar. Al met al denk ik dat Shel meer verdient heeft voor de BV dan Jessie of Merel
Ik denk niet dat Shelley hier wat van aantrekt ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:21 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Verdorie mot sjel weer andere invulling bedenken
VOlgens Jessie vinden alle mensen het goed als ze er maar niet bij hoeven te zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow het is er toch door, er waren toch mensen op tegen?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Er konden er 20 geregeld worden uiteindelijk ... alleen kan Rob ze niet vervoeren ... goed over nagedacht weer ...
Jessie brandt haar nu ook achter haar rug af, samen met Jens en Ger. Bespeur ik toch enige jaloezie op de uitverkochte filmavond?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mogge
Vind ik ook. Maar dat durven ze niet. Het is veel interessanter om het te doen als ze er niet bij is. Net weer over Gerrit. Gerrit maakt een grapje, ze wachten tot hij weg is en branden hem af over het grapje.
saamhorigheid, waar gisteren zo op gehamerd werd, is gewoon heel ver te zoeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar neemt niet weg dat het daar ook een groep en een samenleving is en daar doet Shelly bitter weinig voor.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
VOlgens Jessie vinden alle mensen het goed als ze er maar niet bij hoeven te zijn
Wat doen Jessie en Ger nu dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:23 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jessie brant haar nu ook achter haar rug af, samen met Jens en Ger. Bespeur ik toch enige jaloezie op de uitverkochte filmavond?
Dat heeft hij ook recht in haar gezicht gedaanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:23 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Jessie brant haar nu ook achter haar rug af, samen met Jens en Ger. Bespeur ik toch enige jaloezie op de uitverkochte filmavond?
Dit is ook Merel haar idee over wie er recht heeft op de titelquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Laffe, laffe mensen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mogge
Vind ik ook. Maar dat durven ze niet. Het is veel interessanter om het te doen als ze er niet bij is. Net weer over Gerrit. Gerrit maakt een grapje, ze wachten tot hij weg is en branden hem af over het grapje.
Vanessa met drank erinquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Laffe, laffe mensen.Ik ga bijna verlangen naar Vanessa.
Precies, Shel is liever lui dan moe maar ze is zeker niet de enige daar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind zelf Merel die een ander alles laat plotteren, inpakken en versturen en zelf met de eer gaat strijken erger. Ik irriteer me kapot aan haar gedrag.
En later mopperen dat ze het zelf moest doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind zelf Merel die een ander alles laat plotteren, inpakken en versturen en zelf met de eer gaat strijken erger. Ik irriteer me kapot aan haar gedrag.
Nee he, als het doorgaat is dat voor mij het teken dat ik voortijdig stop.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Ow ja dat ook nog.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En later mopperen dat ze het zelf moest doen.![]()
![]()
Ik erger me met je mee.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley wult zitzakken. Daar ging ze nou weer voor bellen. Zij wult ze!!
Ze hoort alleen wat ze wil horenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef puzziepie het volgende:
Shell hoort niet eens wat Mounira zegt
Mo??quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:20 schreef snetje het volgende:
Mo: Wil je dan alle scene's weer naspelen? ..
Shelley: Ja ...
Mo: Nee toch! ...
En ze zegt het maar 5 x ofzo tegen haarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoorde haar net zeggen dat ze nog moet bellen voor de zitzakken dus die wil ze gewoon door laten gaan. Die limo wult ze ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Afgelopen week zei ze 150 stoeltjes te hebben geregeld, nadat anderen zeiden dat zitzakken niet handig zijn. Komt ze daar nu op terug?
Maar heeft er duidelijk plezier in om door te gaan met afbranden. 5 minuten iemand de waarheid zeggen rechtvaardigt geen 5 uur daarover door ouwehoerenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook recht in haar gezicht gedaan
wie is Mo ?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:23 schreef snetje het volgende:
Mo: Het is geen film ...
Shelley: Nee het is geen film van 2 uur of zo ...
Je kan een hoop over Jessie zeggen maar dat hij te laf is om zijn mening te geven is onzin.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:26 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar heeft er duidelijk plezier in om door te gaan met afbranden. 5 minuten iemand de waarheid zeggen rechtvaardigt geen 5 uur daarover door ouwehoeren
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:23 schreef Verida het volgende:
[..]
saamhorigheid, waar gisteren zo op gehamerd werd, is gewoon heel ver te zoeken.
Ze zijn te belazerd om iets voor een ander te doen. Eten koken voor de groep, de boel gezellig houden en maken, enz.
En dan nog zeggen dat het diegene zijn die niks verdienen dus als eerste eruit gestemd kunnen worden volgens haar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap de toegevoegde waarde ook niet,quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee he, als het doorgaat is dat voor mij het teken dat ik voortijdig stop.
Dat zeg ik ook niet, maar hij roddelt net zo graag dan anderen daar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan een hoop over Jessie zeggen maar dat hij te laf is om zijn mening te geven is onzin.
Heb ff niet gehoord wat Mounira heeft gezegd?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef puzziepie het volgende:
Dat mag ze dromenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:28 schreef puzziepie het volgende:
Shell :'Het is een droom van mij'
Die denkt echt dat ze actrice gaat worden
Ik ook, vind haar de meest afschuwelijke persoon die daar rondloopt.. wat zit die in elkaar..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan nog zeggen dat het diegene zijn die niks verdienen dus als eerste eruit gestemd kunnen worden volgens haar.
Maar niet omdat hij het niet rechtstreeks tegen diegene durft te zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar hij roddelt net zo graag dan anderen daar.
Ja, dat had ik ook gehoord....dat had ze al geregeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Afgelopen week zei ze 150 stoeltjes te hebben geregeld, nadat anderen zeiden dat zitzakken niet handig zijn. Komt ze daar nu op terug?
Sterker nog, ze denkt dat ze al haar sporen als actrice verdiend heeftquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:28 schreef puzziepie het volgende:
Shell :'Het is een droom van mij'
Die denkt echt dat ze actrice gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |