Hoeveel pk?quote:Op maandag 23 november 2020 14:31 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hij heeft nu een wifey om op te rijden.
Canim.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:44 schreef Boze_Eend het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat: Canim en Caney betekenen?
Misschien is het Cani of Cane.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Canim.
Mijn beste, mijn liefste, lieverd, schat.
Caney. Geen idee
Caney is gewoon zelfde als canim.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:44 schreef Boze_Eend het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat: Canim en Caney betekenen?
Ah bedankt Maar het kan dus mijn beste betekenen maar maar ook liefste of zo? Het hoeft dan niet altijd in een romantische zin gebruikt te worden maar kan dus ook voor een goede vriend gebruikt worden? Of zo?quote:
Caney is niet romantisch. Meer vriendschappelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ah bedankt Maar het kan dus mijn beste betekenen maar maar ook liefste of zo? Het hoeft dan niet altijd in een romantische zin gebruikt te worden maar kan dus ook voor een goede vriend gebruikt worden? Of zo?
En Canim wel of zijn ze echt exact hetzelfde?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Caney is niet romantisch. Meer vriendschappelijk.
Canim zowel vriendschappelijk als liefdevol.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En Canim wel of zijn ze echt exact hetzelfde?
In ieder geval bedankt. Vind het wel een tof woord. Turkse rapper die ik graag luister gebruikt het veel.
Maar vroeg me altijd af at het betende
Bedankt voor je hulp.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Canim zowel vriendschappelijk als liefdevol.
Volgens mij is caney Koerdisch. Weet niet zeker.
Docu niet bekeken maar Min-e was ook deels ‘donme’.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:40 schreef Unlabeled het volgende:
Een docu wat misschien interessant is voor jullie:
"1992 yılında Fransa'da yayına giren ve Türkiye'de ki bazı Sabetaycı ailelerle yapılan özel konuşmaları kapsayan (Sazanikos) "Son Dönmeler" isimli bir film yer alıyor. Bu film Fransa'da satışa çıkarılmış ancak Türkiye'de yayınlanmamıştır. Bunun nedeni ise belgesele konu olan Sabetaycı aileler belgeselin "Türkiye'de yayınlanmaması" şartını koşarak belgeselde özel konuşmalar yapmışlardır. Türkiye'de bu filmin gösterilmesine bizzat yapımcılar da izin vermemiştir. Çünkü Türkiye'nin çok tanınmış aileleri bu filmde konuşmalar yapıyor."
Met turkse ondertiteling:
Ik ken de user niet, maar dit fenomeen komt in ieder land voor. Ook in Nederland. Zich anders voordoen dan hij/zij is met als doel om een groep te infiltreren en verdeeldheid te creeeren... Blijkbaar een eeuwenoude verschijnsel dat zich continue herhaalt:quote:Op woensdag 14 april 2021 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Docu niet bekeken maar Min-e was ook deels ‘donme’.
Ne alaka die quotes?quote:Op donderdag 29 april 2021 05:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ken de user niet, maar dit fenomeen komt in ieder land voor. Ook in Nederland. Zich anders voordoen dan hij/zij is met als doel om een groep te infiltreren en verdeeldheid te creeeren... Blijkbaar een eeuwenoude verschijnsel dat zich continue herhaalt:
“İman edenlerle karşılaştıkları zaman, ‘İnandık’ derler. Fakat şeytanlarıyla (münafık dostlarıyla) yalnız kaldıkları zaman, ‘Şüphesiz, biz sizinle beraberiz. Biz ancak onlarla alay ediyoruz’ derler.”
(el-Bakara, 2/14)
"Onlar ayrıca yeryüzünde bozgunculuk çıkarmaya çabalarlar. Allah ise bozguncuları sevmez."
(Maide, 5/64)
Wat begrijp je precies niet? De quotes komen van de koran. Zowel de bijbel als de koran waarschuwen de medemens voor deze infiltranten. De deceptie heeft een geschiedenis van honderden (waarschijnlijk zelfs duizenden) jaren.quote:
Ken je haar?quote:Op woensdag 14 april 2021 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Docu niet bekeken maar Min-e was ook deels ‘donme’.
is Sunnahquote:Op zondag 30 januari 2022 02:09 schreef BMW1993 het volgende:
Ik woon in een wijk in Rotterdam met veel Bulgaarse Turken, en normale Turken.
En het valt mij op dat beide partijen vaak TL - verlichting in huis hebben hangen.
Of verlichting die wel erg ''wit'' is.. Dus niet echt sfeerverlichting.
Weet iemand waarom de meeste Turkse Nederlanders hier voor kiezen? Het lijkt mij in de avond erg fel aan je ogen!
2 huizen verder woont sinds 8,5 maanden een Syrisch gezin, de man rijdt in een witte bus, waarmee hij postpakketjes bezorgd, en ook hun hebben TL verlichting hangen, dus het moet iets zijn uit de ''Oosterse regio''.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |