Hoeveel pk?quote:Op maandag 23 november 2020 14:31 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hij heeft nu een wifey om op te rijden.
Canim.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:44 schreef Boze_Eend het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat: Canim en Caney betekenen?
Misschien is het Cani of Cane.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Canim.
Mijn beste, mijn liefste, lieverd, schat.
Caney. Geen idee
Caney is gewoon zelfde als canim.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:44 schreef Boze_Eend het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat: Canim en Caney betekenen?
Ah bedankt Maar het kan dus mijn beste betekenen maar maar ook liefste of zo? Het hoeft dan niet altijd in een romantische zin gebruikt te worden maar kan dus ook voor een goede vriend gebruikt worden? Of zo?quote:
Caney is niet romantisch. Meer vriendschappelijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ah bedankt Maar het kan dus mijn beste betekenen maar maar ook liefste of zo? Het hoeft dan niet altijd in een romantische zin gebruikt te worden maar kan dus ook voor een goede vriend gebruikt worden? Of zo?
En Canim wel of zijn ze echt exact hetzelfde?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Caney is niet romantisch. Meer vriendschappelijk.
Canim zowel vriendschappelijk als liefdevol.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
En Canim wel of zijn ze echt exact hetzelfde?
In ieder geval bedankt. Vind het wel een tof woord. Turkse rapper die ik graag luister gebruikt het veel.
Maar vroeg me altijd af at het betende
Bedankt voor je hulp.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:19 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Canim zowel vriendschappelijk als liefdevol.
Volgens mij is caney Koerdisch. Weet niet zeker.
Docu niet bekeken maar Min-e was ook deels ‘donme’.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:40 schreef Unlabeled het volgende:
Een docu wat misschien interessant is voor jullie:
"1992 yılında Fransa'da yayına giren ve Türkiye'de ki bazı Sabetaycı ailelerle yapılan özel konuşmaları kapsayan (Sazanikos) "Son Dönmeler" isimli bir film yer alıyor. Bu film Fransa'da satışa çıkarılmış ancak Türkiye'de yayınlanmamıştır. Bunun nedeni ise belgesele konu olan Sabetaycı aileler belgeselin "Türkiye'de yayınlanmaması" şartını koşarak belgeselde özel konuşmalar yapmışlardır. Türkiye'de bu filmin gösterilmesine bizzat yapımcılar da izin vermemiştir. Çünkü Türkiye'nin çok tanınmış aileleri bu filmde konuşmalar yapıyor."
Met turkse ondertiteling:
Ik ken de user niet, maar dit fenomeen komt in ieder land voor. Ook in Nederland. Zich anders voordoen dan hij/zij is met als doel om een groep te infiltreren en verdeeldheid te creeeren... Blijkbaar een eeuwenoude verschijnsel dat zich continue herhaalt:quote:Op woensdag 14 april 2021 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Docu niet bekeken maar Min-e was ook deels ‘donme’.
Ne alaka die quotes?quote:Op donderdag 29 april 2021 05:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ken de user niet, maar dit fenomeen komt in ieder land voor. Ook in Nederland. Zich anders voordoen dan hij/zij is met als doel om een groep te infiltreren en verdeeldheid te creeeren... Blijkbaar een eeuwenoude verschijnsel dat zich continue herhaalt:
“İman edenlerle karşılaştıkları zaman, ‘İnandık’ derler. Fakat şeytanlarıyla (münafık dostlarıyla) yalnız kaldıkları zaman, ‘Şüphesiz, biz sizinle beraberiz. Biz ancak onlarla alay ediyoruz’ derler.”
(el-Bakara, 2/14)
"Onlar ayrıca yeryüzünde bozgunculuk çıkarmaya çabalarlar. Allah ise bozguncuları sevmez."
(Maide, 5/64)
Wat begrijp je precies niet? De quotes komen van de koran. Zowel de bijbel als de koran waarschuwen de medemens voor deze infiltranten. De deceptie heeft een geschiedenis van honderden (waarschijnlijk zelfs duizenden) jaren.quote:
Ken je haar?quote:Op woensdag 14 april 2021 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Docu niet bekeken maar Min-e was ook deels ‘donme’.
is Sunnahquote:Op zondag 30 januari 2022 02:09 schreef BMW1993 het volgende:
Ik woon in een wijk in Rotterdam met veel Bulgaarse Turken, en normale Turken.
En het valt mij op dat beide partijen vaak TL - verlichting in huis hebben hangen.
Of verlichting die wel erg ''wit'' is.. Dus niet echt sfeerverlichting.
Weet iemand waarom de meeste Turkse Nederlanders hier voor kiezen? Het lijkt mij in de avond erg fel aan je ogen!
2 huizen verder woont sinds 8,5 maanden een Syrisch gezin, de man rijdt in een witte bus, waarmee hij postpakketjes bezorgd, en ook hun hebben TL verlichting hangen, dus het moet iets zijn uit de ''Oosterse regio''.
Als je FB, Insta en TikTok platgooit dan komen ze misschien wel terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:46 schreef hoedenderand het volgende:
Zijn alle Turken met de noorderzon verdwenen van FOK? de multiculturele hoogtijdagen van FOK zijn voorbij...dit forum is al 10 jaar dood.
Zou je het voor mij kunnen vertalenquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:19 schreef Jamilla.J het volgende:
Geen turk, wel Azeri. Wat bijna hetzelfde is maar goed.
[ afbeelding ]
Je naam hoort Cemile te zijn dan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:19 schreef Jamilla.J het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:19 schreef Jamilla.J het volgende:
[ afbeelding ]
In Istanbul, naast Marokko.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:08 schreef hoedenderand het volgende:
Waar ligt Schubbekutteveen eigenlijk?
En waarom heet jij dan geen Werkpaard?quote:
O jij bent zo een die denkt dat alleen Turken Turken kunnen zijn en iedereen die anders is dat niet is? Sorry hoor, maar het is anno 2022 waar iedereen verward is over zijn gender en Koning Richard Leeuwenhart zwart is, je past je maar aan deze verwarrende tijden!quote:
Lan susquote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:22 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
En waarom heet jij dan geen Werkpaard?
[..]
O jij bent zo een die denkt dat alleen Turken Turken kunnen zijn en iedereen die anders is dat niet is? Sorry hoor, maar het is anno 2022 waar iedereen verward is over zijn gender en Koning Richard Leeuwenhart zwart is, je past je maar aan deze verwarrende tijden!
Ben plat daarom.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:22 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
En waarom heet jij dan geen Werkpaard?
De persoon die Meltem heeft verlaten moet Meltem niet meer geloven en vertrouwen. Good riddance.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:41 schreef Ikvraaghetgewoon het volgende:
Hallo mensen ,
Kan iemand dit voor mij vertalen?
Meltem iki kisi arasinda kaldi, Meltem’den giden kisi’nin geri dönüşleri olucak gerek kendısı olsun gerek ortak arkadaşları olsun sakın ınanmasın çünkü o kısı Meltemı karanlığa gömer 1 gün mutluysa dıger 10 günü mutsuz olur Meltem sakın ınanmasın ve guvenmesın.
Dıger yeni erkek Meltem’e karşı boş degıl ama hazır değil çünkü onunda kalp acısı var unutmak ıylesmek ıstıyor. Karşılıklı durumları. Aralanızdakı durum sabır. Sabırlı olursa bırbırlerın derdıne derman olurlar. Bırlıkte çıkacakları yolda sıkıntıları olsada zaman ve sabırla ıyıkılerın başlangıçı olucak ıyıkı olmuş dıcek Meltem sabırlı olmalı ve yapıcı olması gerekiyor, eğer sabırlı ve yapıcı olmazsa bırbırlerını üzerler. Meltem sabırlı olup kalbını temız tutmalı herzaman önüne bakmalı geçmişe donmemelı.
Hetzelfde qua wat?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:19 schreef Jamilla.J het volgende:
Wát?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:22 schreef Tobias19xx het volgende:
O jij bent zo een die denkt dat alleen Turken Turken kunnen zijn en iedereen die anders is dat niet is?
Voor de Nederlander allemaal hetzelfde toch.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:14 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Maar Istanbul ligt in Azie en Marokko in Noord west Afrika. Iets klopt hier niet...
Als je weet hoe je Marokko schrijft dan weet je ook waar het ligt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor de Nederlander allemaal hetzelfde toch.
[ afbeelding ]
& je problemen die gezellig met je meeverhuizen.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:50 schreef Werkperd het volgende:
Wil serieus naar Turkije man. Gewoon ergens in een dorpje leven. Bergen en natuur om je heen. Watervalletje erbij. Heerlijk.
Nee, dat is het mooie. Je problemen komen dan niet mee.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:23 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
& je problemen die gezellig met je meeverhuizen.
Iemand die termen als murk gebruikt is wel echt cringe. Zo, nu even een nespresso (dankzij mijn uitkering).quote:Op zondag 12 juni 2022 22:10 schreef hoedenderand het volgende:
[..]
Murken, ja als ze in de Bijlmer wonen en samen opgroeien dan gedragen ze zich allemaal hetzelfde. In Turkije en Marokko willen ze dat volk niet hebben. En In Nederland mogen ze gebruik maken van de sociale voorzieningen en hun mening vrijelijk uitten, dus hier zijn ze van harte welkom.
Wat precies?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:25 schreef Ikvraaghetgewoon het volgende:
Zou je het voor mij kunnen vertalen
Wat precies?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:25 schreef Ikvraaghetgewoon het volgende:
Klopt maar niet in het engels.quote:
Klopt maar niet in het engels.quote:
Taal, cultuur, gewoontes, uiterlijk,quote:
Adem in adem uit.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:31 schreef Jamilla.J het volgende:
oeps...sorry voor herhaling, heb nog niet in de gaten hoe dit allemaal werkt
Nog gefeliciteerd met je verbintenis.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:23 schreef zarGon het volgende:
Mên, ik heb net even snel een paar oude topics doorgenomen. Vraag me af wat de oudjes allemaal doen, en hoe het met iedereen gaat.
Zowat 10 jaar verder van de hoogtijdagen...
Door dat er nu leukere aps zijn voor de mobiele telefoon en niemand wil FOK op zijn mobiele telefoon hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:25 schreef TitanicLover het volgende:
8 jaar geleden toen ik voor een maand lang actief was , was dit Turkentopic zeer actief.
Maar nu niet, hoe komt het.
Gezinnetje, kinderen, verlangend naar hun jeugdquote:Op maandag 13 juni 2022 18:23 schreef zarGon het volgende:
Mên, ik heb net even snel een paar oude topics doorgenomen. Vraag me af wat de oudjes allemaal doen, en hoe het met iedereen gaat.
quote:Op maandag 13 juni 2022 18:23 schreef zarGon het volgende:
Turkser dan dit kan niet 🤣quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:01 schreef onlogisch het volgende:
Bijna een jaar niet gepost? Zijn alle Turken weg van FOK!?
Anyway, kan iemand me vertellen waar dit over gaat?
[ twitter ]
Waarom zie ik dit nu pas?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:01 schreef onlogisch het volgende:
Bijna een jaar niet gepost? Zijn alle Turken weg van FOK!?
Anyway, kan iemand me vertellen waar dit over gaat?
[ twitter ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |