Lekker helicopteren op je balkonquote:Op woensdag 28 augustus 2019 03:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben bijna in staat om weer uit bed te gaan en op het balkon in mijn onderpants een biertje te klappen. Slapen komt er zo toch nie van.
Skip ff een paar uurtjesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 03:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als het nou gewoon al eens morgenavond was hè. Dan kon ik lekker biertjes klappen
Wel idee ja, krijgen we een beetje ventilatorwerking.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 03:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker helicopteren op je balkon
Ik stak werk in de opquote:Op woensdag 28 augustus 2019 03:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat dan
Moest je maar sneller zijn ouwe slome
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 03:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga weer een poging doen broeders. Of ik val in slaap of ik post hier over een uur selfies van mezelf naakt op het balkon in beschonken toestand.
volgende week begint de herst nog even.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 03:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi kut.![]()
Staat ook geen zuchtje wind. Alles tegen elkaar open maar het trekt gewoon nul en dus koelt het niet af binnen.
Laat de herfst maar komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
volgende week begint de herst nog even.
Supersnol?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 04:26 schreef devzero het volgende:
Mooie TT
Nog geen nieuws van mijn kant voor het nieuwe @:murp spel, kei druk op werk. En straks ook nog eens 2 weken vakantie en zo goed als offline (O+), maar half september kan het hopelijk beginnen.
@:flippingcoin @:aloa @:supersnol
Zet de tool maar hier aanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 04:26 schreef devzero het volgende:
Mooie TT
Nog geen nieuws van mijn kant voor het nieuwe @:murp spel, kei druk op werk. En straks ook nog eens 2 weken vakantie en zo goed als offline (O+), maar half september kan het hopelijk beginnen.
@:flippingcoin @:aloa @:supersnol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |