Maatje 👊quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goede morgen weledele FOK!kertjes.
Klopt. Ik houd ook wel een een goede mossel.quote:
De meeste pureren Bokking en slijten dit al gepaneerde Kibbelingquote:
Vooral een mossel die open is, is heerlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt. Ik houd ook wel een een goede mossel.
[..]
De meeste pureren Bokking en slijten dit al gepaneerde Kibbeling
Stokvisquote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Iets dat vers is doet het altijd goed! (inderdaad, ben ook geen fan van maatjesharing)
Precies. Zo eentje waarbij je net effe naar binnen kan piepen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Vooral een mossel die open is, is heerlijk![]()
Dat mensen die gepureerde vis als kibbeling verkopen zich visboer noemen...man man man![]()
![]()
Beetje. Wat jij?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha ouwe gabber van me ! ook weer druk op kantoor ?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies. Zo eentje waarbij je net effe naar binnen kan piepen.
En dat dus
Neuh niet echt. Gisteren even tussendoor een Transscription job opgepakt, berder vrij rustig allemaal. Goed te merken dat het een vakantieperiode is.quote:
Same same, gelukkig ken ik er 1 bij mij in de buurt die en schoon is en goede kibbs levertquote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:46 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Ik vermijd visboeren die je oplichten. Ze krijgen één kans en als ze die kans verpesten dan kom ik er niet meer. En let ook op hygiene.
En dan nog maar 2 vingers overhouden?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Straks zaagmans weer de hand schudden
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Straks zaagmans weer de hand schudden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |