Waarom noem je specifiek die mensen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Gaan wel een hoop jongens zich voor de kop slaan dat ze niet mee zijn gesprongen vandaag. Ik noem een Werkilul, James Knox, Dylan Teuns, Padoen,
Zeg ik niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom noem je specifiek die mensen?
Schuld van Sunwebquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik voel me nu echt zwaar beledigd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn die 3 figuren en waarom maken zij kans op de ritwinst?
Kutploeg, gewoon kut.quote:
De rest van het peloton heeft er niet veel zin in.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn die 3 figuren en waarom maken zij kans op de ritwinst?
Dat blijkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rest van het peloton heeft er niet veel zin in.
Die moest net al lossen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Jetse Bol als etappewinnaar zou een grap zijn, doe dan maar Madrazo.
Maar Madrazo moest net al een keer lossen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Jetse Bol als etappewinnaar zou een grap zijn, doe dan maar Madrazo.
Joh, die kan er al helemaal niks van.quote:
Misschien wel ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook jammer dat UAE een kutploeg heeft, anders zouden die misschien nog rijden voor Pogaicar.
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:38 schreef Pino112 het volgende:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=3750
Zie hier de dagwinnaar. Madrazo en Herrada.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |