Tsja, die lui uit het Midden-Oosten werken nooit zo hard.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het werk van de Emiraten levert echt niets op dus.
Hulp is niet verboden, arme sukkelaars.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het werk van de Emiraten levert echt niets op dus.
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:18 schreef TargaFlorio het volgende:
De Weert is nog aangesteld door De Geyter?
Hoeven ze daarna niks meer te winnen voor een geslaagd seizoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat Burgos een rit wint in de Vuelta. Ik bedoel, dat Burgos uberhaupt iets wint.
En dan zal het ook Jetse Bol zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat Burgos een rit wint in de Vuelta. Ik bedoel, dat Burgos uberhaupt iets wint.
Eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Gaan wel een hoop jongens zich voor de kop slaan dat ze niet mee zijn gesprongen vandaag. Ik noem een Werkilul, James Knox, Dylan Teuns, Padoen,
Waarom noem je specifiek die mensen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Gaan wel een hoop jongens zich voor de kop slaan dat ze niet mee zijn gesprongen vandaag. Ik noem een Werkilul, James Knox, Dylan Teuns, Padoen,
Zeg ik niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom noem je specifiek die mensen?
Schuld van Sunwebquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik voel me nu echt zwaar beledigd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn die 3 figuren en waarom maken zij kans op de ritwinst?
Kutploeg, gewoon kut.quote:
De rest van het peloton heeft er niet veel zin in.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn die 3 figuren en waarom maken zij kans op de ritwinst?
Dat blijkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
De rest van het peloton heeft er niet veel zin in.
Die moest net al lossen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Jetse Bol als etappewinnaar zou een grap zijn, doe dan maar Madrazo.
Maar Madrazo moest net al een keer lossen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Jetse Bol als etappewinnaar zou een grap zijn, doe dan maar Madrazo.
Joh, die kan er al helemaal niks van.quote:
Misschien wel ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook jammer dat UAE een kutploeg heeft, anders zouden die misschien nog rijden voor Pogaicar.
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:38 schreef Pino112 het volgende:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=3750
Zie hier de dagwinnaar. Madrazo en Herrada.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |