Wij hopen met jou mee. Al is het niet erg als Higuita nog beter is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop wel dat Uran gewoon goed is.
Je moet je daar pas over verbazen als iemand anders dan showtimer dat plaatst.quote:
Er waait een heerlijke verkoelende wind door hun vachtjes, en ik heb allemaal nieuwe leuke spulletjes voor ze gerkocht.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Houden jouw cavia's het wat uit in deze verzengende hitte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er waait een heerlijke verkoelende wind door hun vachtjes, en ik heb allemaal nieuwe leuke spulletjes voor ze gerkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij zorgt beter voor die krengen dan voor jezelf.
[..]
Er waait een heerlijke verkoelende wind door hun vachtjes, en ik heb allemaal nieuwe leuke spulletjes voor ze gerkocht.Marianne Thieme kan trots op je zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Er waait een heerlijke verkoelende wind door hun vachtjes, en ik heb allemaal nieuwe leuke spulletjes voor ze gerkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Er waait een heerlijke verkoelende wind door hun vachtjes, en ik heb allemaal nieuwe leuke spulletjes voor ze gerkocht.JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terzake ook.quote:
Krengen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:53 schreef showtimer het volgende:
[..]Jij zorgt beter voor die krengen dan voor jezelf.
4 maandjes tot de Kerst.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:54 schreef DeeBee het volgende:
Heel ander beeld van Mani toch ineens, de menselijke maat.
NEEquote:
Was mijn vermoeden toch correct.quote:
Dat zeiden Mani en ik net ook al, ja.quote:
Ik vertrouw die jongens niet bij deze temperaturen. Rob zou daar niet blij van worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is al een telefoontje naar de plaatselijke Chinees gepleegd.
Valide punt maar helaas weigert mijn vriendin te koken met deze temperaturen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vertrouw die jongens niet bij deze temperaturen. Rob zou daar niet blij van worden.
Wat een lui varkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valide punt maar helaas weigert mijn vriendin te koken met deze temperaturen.
Wat voor hol leef jij dan, het is hier heerlijk 23 graden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar het is wel vies benauwt buitenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat voor hol leef jij dan, het is hier heerlijk 23 graden.
In Groningen 30.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is hier behoorlijk zweten hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je haar wel verteld dat ze in keuken hoort te staan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alle raampjes open, lekker briesje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Terwijl Groningen noorderlijker ligt, apart. Stel je voor hoe warm het dan wel niet is in Finland ofzo.quote:
Dat lijkt mij niet heel verstandig.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je haar wel verteld dat ze in keuken hoort te staan?
Echt he Stijn, wat een genieten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alle raampjes open, lekker briesje.
Ja ik zou dit super mooi vinden als Jetse wintquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt misschien nog epischer dan de ritzege van Breakaway Bert.
Bijna 30, amai.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan moeten die heerlijke onweersbuien nog komen. Dan voel ik me op mijn best.quote:
Ja, dat nog net wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:03 schreef showtimer het volgende:
[..]Haalt ze het wel op of dat ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |