Wij hopen met jou mee. Al is het niet erg als Higuita nog beter is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop wel dat Uran gewoon goed is.
Je moet je daar pas over verbazen als iemand anders dan showtimer dat plaatst.quote:
Er waait een heerlijke verkoelende wind door hun vachtjes, en ik heb allemaal nieuwe leuke spulletjes voor ze gerkocht.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Houden jouw cavia's het wat uit in deze verzengende hitte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er waait een heerlijke verkoelende wind door hun vachtjes, en ik heb allemaal nieuwe leuke spulletjes voor ze gerkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij zorgt beter voor die krengen dan voor jezelf.
[..]
Er waait een heerlijke verkoelende wind door hun vachtjes, en ik heb allemaal nieuwe leuke spulletjes voor ze gerkocht.Marianne Thieme kan trots op je zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Er waait een heerlijke verkoelende wind door hun vachtjes, en ik heb allemaal nieuwe leuke spulletjes voor ze gerkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Er waait een heerlijke verkoelende wind door hun vachtjes, en ik heb allemaal nieuwe leuke spulletjes voor ze gerkocht.JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terzake ook.quote:
Krengen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:53 schreef showtimer het volgende:
[..]Jij zorgt beter voor die krengen dan voor jezelf.
4 maandjes tot de Kerst.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:54 schreef DeeBee het volgende:
Heel ander beeld van Mani toch ineens, de menselijke maat.
NEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |