100 km te gaan met aankomst bergop, 9.40 voorsprong. Ik maak me geen zorgenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:49 schreef VoMy het volgende:
Ik vind dat er opmerkelijk weinig preventief gevloekt wordt om de voorsprong van de koplopers. Of gaat er zo wie zo nog een versnelling opgeschakeld worden?
Ik zou me nog niet druk maken al gaven ze Jetse een voorsprong van een half uur.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:49 schreef VoMy het volgende:
Ik vind dat er opmerkelijk weinig preventief gevloekt wordt om de voorsprong van de koplopers. Of gaat er zo wie zo nog een versnelling opgeschakeld worden?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:49 schreef VoMy het volgende:
Waarom moeten ze eigenlijk teruggehaald worden?quote:
Na een Tour en Giro met amper etappes betwist door klassementsmannen, wil ik niet direct bij de Vuelta op eenzelfde manier verder gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Waarom moeten ze eigenlijk teruggehaald worden?
Anders wint straks zo'n josti die Jaco Venter heeft opgesteld in CM de dagzege, dat moeten we met z'n allen niet willen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Waarom moeten ze eigenlijk teruggehaald worden?
Omdat WE met Jetse Bol voorin minimaal BRONS hebben als ze niet teruggehaald worden, en omdat jij dat zei.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Na een Tour en Giro met amper etappes betwist door klassementsmannen, wil ik niet direct bij de Vuelta op eenzelfde manier verder gaan.
Waarom heb je dat tweede bericht eigenlijk gequote?
Dat brons zal wel over het judo gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat WE met Jetse Bol voorin minimaal BRONS hebben als ze niet teruggehaald worden, en omdat jij dat zei.
Zou je denken?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat brons zal wel over het judo gaan.
Nee, dat ging over judoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat WE met Jetse Bol voorin minimaal BRONS hebben als ze niet teruggehaald worden, en omdat jij dat zei.
Omdat niemand de chute van Frankiny en co interessant vindt blijkbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom gaat het over judo in WLR
Kom op hee
En de mods doen er helemaal NIETS aan, WANBELEID OVERHEID DOET NIETS.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom op hee
KAMERVRAGEN GRAAG JA HALLOquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de mods doen er helemaal NIETS aan, WANBELEID OVERHEID DOET NIETS.
Gisteren ging het 3 uur lang over kutmuziek.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom op hee
Spinvis?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren ging het 3 uur lang over kutmuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |