Oke, ik luister nu Darknoise. Dat overleeft de WLR ballotage niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://es.wikipedia.org/(...)_provincia_de_Teruel
Met een onvervalste muy duro in het filmpje.twitter:barcelofer twitterde op woensdag 28-08-2019 om 12:14:22#TerritorioAragónDeseando ver las carreteras con nuestra afición.Llegamos a casa!!!Hoy nos espera un final muy complicado en la 5ª de @lavuelta #AragónConnection @MuriasTeam @SPIUKSportline https://t.co/7W4LanXqLm reageer retweet
Wat een herrie inderdaad. Misschien wel wat voor @Momo...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oke, ik luister nu Darknoise. Dat overleeft de WLR ballotage niet.
Dat heeft hij gister nog gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:44 schreef Slobeend het volgende:
@:Columbiafan we zien je graag posten in WLR.
Ronde van Duitsland topic?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Dat zou fantastisch zijn.quote:
Hoewel ik ook naar noise luister natuurlijk, is deze denk ik niet helemaal in mijn straatje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een herrie inderdaad. Misschien wel wat voor @:Momo...
De man van het beste persoonlijke wielerverhaal op Fok!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:44 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://es.wikipedia.org/(...)_provincia_de_Teruel
Vraag is, wie van jullie twee speelt er beter gitaar?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat houdt niet over.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vraag is, wie van jullie twee speelt er beter gitaar?
Oke op discord durf ik wel iets te posten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de samples in de Discord.
Kan niet wachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke op discord durf ik wel iets te posten.
Godverdomme heb je eindelijk een keer succes en een leiderstruiquote:Nicolas Roche hoopt zijn leiderstrui te verdedigen op de flanken van de Alto de Javalambre, maar zijn ploeg Team Sunweb zal vandaag de koers niet controleren. “We gaan niet meerdere jonge jongens opofferen om de trui te beschermen. Als we de trui kwijtraken, dan is dat maar zo”, zo vertelt ploegleider Arthur van Dongen aan WielerFlits.
“Het doel is om Wilco (Kelderman, red.) en Nicolas in het klassement te houden. Dat is belangrijker dan de leiderstrui beschermen. Daar hebben we nu een paar dagen van mogen genieten”, aldus Van Dongen, die een furieuze start verwacht. “Ik denk dat we vandaag een lang gevecht gaan krijgen voor de juiste ontsnapping.”
“Wellicht rijdt een grotere groep weg en dan moeten we reëel zijn. We gaan niet nu al jonge jongens opofferen om misschien nog de trui langer vast te houden. Ik verwacht wel dat meerdere ploegen de zaak gaan controleren voor de ritzege. We gaan wellicht een Valverde-show te zien krijgen met Movistar.”
“Maar ik verwacht ook Primo¸ Roglič en Jumbo-Visma”, gaat Van Dongen verder. “Daarnaast vind ik EF Education First een goede indruk maken, en je hebt ook nog Miguel Ángel López en Astana.”
Alsof Roche zou standhouden op de Javalambre.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Godverdomme heb je eindelijk een keer succes en een leiderstrui
Waarschijnlijk niet nee met Quintana 2 seconden achter je. Maar komop je mag best uitstralen dat je die trui gaat proberen te verdedigen. Als Roche echt niet in vorm was dan had hij echt niet in de leiderstrui gereden nu.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof Roche zou standhouden op de Javalambre.
Eens. Debiel weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee met Quintana 2 seconden achter je. Maar komop je mag best uitstralen dat je die trui gaat proberen te verdedigen. Als Roche echt niet in vorm was dan had hij echt niet in de leiderstrui gereden nu.
100 km te gaan met aankomst bergop, 9.40 voorsprong. Ik maak me geen zorgenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:49 schreef VoMy het volgende:
Ik vind dat er opmerkelijk weinig preventief gevloekt wordt om de voorsprong van de koplopers. Of gaat er zo wie zo nog een versnelling opgeschakeld worden?
Ik zou me nog niet druk maken al gaven ze Jetse een voorsprong van een half uur.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:49 schreef VoMy het volgende:
Ik vind dat er opmerkelijk weinig preventief gevloekt wordt om de voorsprong van de koplopers. Of gaat er zo wie zo nog een versnelling opgeschakeld worden?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:49 schreef VoMy het volgende:
Waarom moeten ze eigenlijk teruggehaald worden?quote:
Na een Tour en Giro met amper etappes betwist door klassementsmannen, wil ik niet direct bij de Vuelta op eenzelfde manier verder gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Waarom moeten ze eigenlijk teruggehaald worden?
Anders wint straks zo'n josti die Jaco Venter heeft opgesteld in CM de dagzege, dat moeten we met z'n allen niet willen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Waarom moeten ze eigenlijk teruggehaald worden?
Omdat WE met Jetse Bol voorin minimaal BRONS hebben als ze niet teruggehaald worden, en omdat jij dat zei.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Na een Tour en Giro met amper etappes betwist door klassementsmannen, wil ik niet direct bij de Vuelta op eenzelfde manier verder gaan.
Waarom heb je dat tweede bericht eigenlijk gequote?
Dat brons zal wel over het judo gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat WE met Jetse Bol voorin minimaal BRONS hebben als ze niet teruggehaald worden, en omdat jij dat zei.
Zou je denken?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat brons zal wel over het judo gaan.
Nee, dat ging over judoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat WE met Jetse Bol voorin minimaal BRONS hebben als ze niet teruggehaald worden, en omdat jij dat zei.
Omdat niemand de chute van Frankiny en co interessant vindt blijkbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom gaat het over judo in WLR
Kom op hee
En de mods doen er helemaal NIETS aan, WANBELEID OVERHEID DOET NIETS.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom op hee
KAMERVRAGEN GRAAG JA HALLOquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de mods doen er helemaal NIETS aan, WANBELEID OVERHEID DOET NIETS.
Gisteren ging het 3 uur lang over kutmuziek.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom op hee
Spinvis?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren ging het 3 uur lang over kutmuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |