In SC toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren ging het 3 uur lang over kutmuziek.
De ballotagecommissie vindt dit geen leuke post.quote:
Dat is zeker waar.quote:
Een halve dagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel minuten heeft Jetser nodig aan de voet?
Dat is behoorlijk offtopic.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het saai, zullen we mooie vrouwen plaatjes posten?
Ik wil speciaal voor jou ook wel mooie mannen posten hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk offtopic.
De Hand Andries?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil speciaal voor jou ook wel mooie mannen posten hoor.
Doe maar vooral gewoon over de koers posten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe maarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan dit echt niet serieus nemenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe maar vooral gewoon over de koers posten.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
Doe maar
Ik wilde een prachtige foto van Emmanuel Werkilul Gebregazir posten, maar dat mag dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Of (mooie) darters?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof Donald Trump zegt dat je vrouwen niet mag aanraden, haha ja toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik kan dit echt niet serieus nemen
Van mij mag je je prachtige archief posten in deze topic.quote:
Twijfel je aan Matxin?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De voorsprong krimpt niet echt snel onder het beulswerk van Gaviria.
Natuurlijk niet!quote:
Matxin lijkt een beetje op Thijsje Slegers.quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Matxin lijkt een beetje op Thijsje Slegers.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgie heeft beste ploeg voor WK aldus de Belgen.
Aldus mij ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgie heeft beste ploeg voor WK aldus de Belgen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van mij mag je je prachtige archief posten in deze topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |