quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Jij bent een bloem, ik bestuif je.
Echt geen flauw ideequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
STOP EVENTJES GAUW. Ken je het nummer fuifje niet?!
quote:
Proost! Waar in Spanje ben je?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben gesloopt.. maar de sangria was lekker [ afbeelding ]
Haha echt een Iwa foto als je er nog een sigaar erbij denktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat is dezequote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo te zien bevalt het daar jou wel?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb al hun albums 2x gekocht.
1e keer voordat mijn autoradio met cd-wisselaar gejat werd en 1x er na, en die CD's waren echt HEUL veel duurder dan albums van bekendere artiesten omdat dit apart geïmporteerd moest worden.
Niet veel later vond ik die albums ineens overal voor een prikkie!
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Is dat Gran Via?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker [ afbeelding ] mooie stad maar qua eten vind het best een challenge waar te gaan eten
Ja hahaha 😎🍾quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha echt een Iwa foto als je er nog een sigaar erbij denkt![]()
![]()
![]()
quote:
Is dat de grote winkel hoofdstraat dan ja denk ik ik heb geen idee 😜 hotel zit er vlakbij super handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |