Madrid was dan ook de hoofdstad van een wereldrijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat schept verwachtingen 🐣
Ja dat is wel te zien met die weelderige oude gebouwen, echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Madrid was dan ook de hoofdstad van een wereldrijk
X2quote:
Het is lekker weer scheelt niet veel met nl momenteel 😜 maar toen ik zo aan kwam vliegen had ik een totaal ander beeld dan wat ik verwachte (eromheen is er niks ja veel landbouwgrond) maar ook nu in de stad anders dan ik verwachte.. veel straatjes met vage winkels steegjes veel gebouwenquote:
Maaiveld is niet happy zo te zien ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is lekker weer scheelt niet veel met nl momenteel 😜 maar toen ik zo aan kwam vliegen had ik een totaal ander beeld dan wat ik verwachte (eromheen is er niks ja veel landbouwgrond) maar ook nu in de stad anders dan ik verwachte.. veel straatjes met vage winkels steegjes veel gebouwen[ afbeelding ]
Beetje dor bedoel je? 😜quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maaiveld is niet happy zo te zien ...
O nu zie ik het 😂 is net deze 😑quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee...in dat vierkant...links een groot oog recht klein oog en een mondje die niet lacht
jij zit mobiel..handjes boven de dekens hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O nu zie ik het 😂 is net deze 😑
ik heb mijzelf onder controle geerd 😜 komt helemaal goed. Want ga ook slapen. Daaaaag en slaap lekker later 🙆🏻♀quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
jij zit mobiel..handjes boven de dekens he
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb mijzelf onder controle geerd 😜 komt helemaal goed. Want ga ook slapen. Daaaaag en slaap lekker later 🙆🏻♀
Jaaaaaaaaaaa gaa je net weg gurlquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb mijzelf onder controle geerd 😜 komt helemaal goed. Want ga ook slapen. Daaaaag en slaap lekker later 🙆🏻♀
Is typisch Spaans landschap in de zomer jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is lekker weer scheelt niet veel met nl momenteel 😜 maar toen ik zo aan kwam vliegen had ik een totaal ander beeld dan wat ik verwachte (eromheen is er niks ja veel landbouwgrond) maar ook nu in de stad anders dan ik verwachte.. veel straatjes met vage winkels steegjes veel gebouwen[ afbeelding ]
Geerd moet naar de hoerenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
jij zit mobiel..handjes boven de dekens he
Crowdfunding opzetten, een realdoll voor Geerdquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben beetje seksueel gefrustreerd denk ik ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |