ja echt welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
Die moest ik opzoeken. Ik vroeg me af wat die cap met een plant te maken hadquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
Shelley is een vreselijk mens maar wel leuk voor deze soap. Als ik mocht stemmen dan gingen deze twee dooie dienders eruit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:29 schreef Sofia2019 het volgende:
Kijk eens de laatste 5 min van de uitzending vanavond.
Ik kots op Shelley en ik stem haar als eerste weg als publiek mag stemmen.
Die clown is de grootse egoïst van heel die groep.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:29 schreef Sofia2019 het volgende:
Ook een goede keuze.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley is een vreselijk mens maar wel leuk voor deze soap. Als ik mocht stemmen dan gingen deze twee dooie dienders eruit.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ze de grootste is, openlijk erover is ze wel , andere zijn er niet open over en zelfs er van overtuigd dat ze het niet zijn......quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die clown is de grootse egoïst van heel die groep.
Een Sheil maakt zichzelf compleet belachelijk dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:38 schreef zodeju het volgende:
Jessie begint maar weer eens over het geheim voor Shelley. Raar dat hij er altijd over begint als hij haar niet kan uitstaan........Slaat ook helemaal op niks.
nou, ik heb daar 25 jr gewerkt maar daar was meer decorum dan in Utopiaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
Ik vind de binnenkant niet mooi. Als die mooi zou zijn dat wordt de buitenkant dat vanzelf ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd zo bleu kijkt, anders zou het een heel knappe meid zijn.
Ik vind opzich niks mis met de binnenkant. Het is alleen nog echt niet een volwassen vrouw. Meer een tienertje. Dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind de binnenkant niet mooi. Als die mooi zou zijn dat wordt de buitenkant dat vanzelf ook
Dat vergeet ik nog wel eens. Ze is echt heel jong nog. Maar met 20 kun je toch al aardig inschatten hoe ze over een paar jaar is. Ik vind het een meeloper en een zuipschuit. Ik hoop voor haar dat ze dat zelf ook in gaat zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind opzich niks mis met de binnenkant. Het is alleen nog echt niet een volwassen vrouw. Meer een tienertje. Dat komt nog wel.
Vergeleken met de andere krengen vind ik haar nog wel meevallen. Al die vrouwen daar zijn etterbakken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind de binnenkant niet mooi. Als die mooi zou zijn dat wordt de buitenkant dat vanzelf ook
vindt haar niet extreem gemeen of zo, maar heb totaal haar humor niet....maar vindt haar wel erg knao.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind opzich niks mis met de binnenkant. Het is alleen nog echt niet een volwassen vrouw. Meer een tienertje. Dat komt nog wel.
Dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeleken met de andere krengen vind ik haar nog wel meevallen. Al die vrouwen daar zijn etterbakken.
Leuke UI!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef mazaru het volgende:
Pfffffffff daar komt de naaktslak binnenwandelen. Ik ga maar voetbal kijken ook al vind ik daar ook niks aan
Ik vind haar een heel klassiek gezicht hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
vindt haar niet extreem gemeen of zo, maar heb totaal haar humor niet....maar vindt haar wel erg knao.
Ja mee eens. Heel jong nog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, en alles in haar gezicht klopt daarbij vooral haar wenkbrauwen en ogen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind haar een heel klassiek gezicht hebben.
Nachtcams maken niemand mooier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo blijft er maar weinig over van die knappe meid.
Mag haar ook niet maar vlak Jessie en Gerrit niet uit. Dit is puur treiteren en uitlokking om haar verkeerde dingen te laten zeggen.....en dat is veel erger.....quote:
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag haar ook niet maar vlak Jessie en Gerrit niet uit. Dit is puur treiteren en uitlokking om haar verkeerde dingen te laten zeggen.....en dat is veel erger.....
Dat is net A3 geworden ook zo vies met boeren en scheten latenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lag Jens nou net op stream 1 een beetje ongegeneerd aan z'n aars te krabben?
Ze hebben nooit eens goede gesprekken.. t gaat altijd over anderenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:14 schreef zodeju het volgende:
Jessie en Merel hebben weer vrij spel om over andere te praten......
Gisteravond hadden ze het toch echt over zichzelf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:19 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze hebben nooit eens goede gesprekken.. t gaat altijd over anderen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Gisteravond hadden ze het toch echt over zichzelf.
GG zal straks wel erbij komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:23 schreef zodeju het volgende:
Ligt Franny nu in haar eigenbed helemaal alleen.
Slaapt als een roosje.. ze kan best wel zonder neuken dusquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:23 schreef zodeju het volgende:
Ligt Franny nu in haar eigenbed helemaal alleen.
Ik ook niet. Ook niet aan de buiten kantquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Neehoor, mooie meid. En dat stukje volwassenheid komt echt nog wel. Tijd genoeg voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niet aan de buiten kant
Daarom, ze is pas 20. En vind haar al meer volwassen dan andere die daar zittenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Neehoor, mooie meid. En dat stukje volwassenheid komt echt nog wel. Tijd genoeg voor.
Ik heb het gezien. Wat een smerig wijf is die Shelley toch ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:29 schreef Sofia2019 het volgende:
Ja, ik vind haar daar verreweg de mooiste.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd zo bleu kijkt, anders zou het een heel knappe meid zijn.
Nou, zeg dat. Ze lijkt me best zacht qua karakter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeleken met de andere krengen vind ik haar nog wel meevallen. Al die vrouwen daar zijn etterbakken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat. Het is echt niet een gemeen/vals persoonquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Ze lijkt me best zacht qua karakter.
poppenkastquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
Wat gaan ze doen?
His heeft de flip-over naar de tent gehaald en Jess en Meer zijn nu ook in de yurt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]Ik moet hem iets laten weten. Hij vond het gisteren een gevaarlijk uitspraak van een COSser dat Mylene een drugsverleden zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg toen aan hem of Lotus dat niet was die dat beweerde..
Iemand is gaan speuren en dit kwamen we tegen:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ik heb het filmpje wat erbij hoort nog achter de hand .quote:
KLotus zei het. KLotus zei dat Milani het had gezegd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje wat erbij hoort nog achter de hand .
Daarom zei Dylan tegen Andrea: als jij aan mij vraagt wat ik buiten heb gebruikt zal ik je dat nooit vertellen. Buiten interesseert met niet, maar hier wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moet hem iets laten weten. Hij vond het gisteren een gevaarlijk uitspraak van een COSser dat Mylene een drugsverleden zou hebben.
[ afbeelding ]
Fijn PoezeligDing, ik vond het vervelend dat men aan mij twijfelde, ik heb het ooit opgevangen maar het hoe en wat is mij na al die tijd ontgaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moet hem iets laten weten. Hij vond het gisteren een gevaarlijk uitspraak van een COSser dat Mylene een drugsverleden zou hebben.
[ afbeelding ]
Dylan ging er anders in het begin nogal prat op wat hij allemaal gebruikte. Alles uit de smartshop heb ik voorbij horen komen en het 'hardere' werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Daarom zei Dylan tegen Andrea: als jij aan mij vraagt wat ik buiten heb gebruikt zal ik je dat nooit vertellen. Buiten interesseert met niet, maar hier wel.
En hij vond dat ze niet door moest gaan. Dat ging wrs daarover en als dat zo is, is het nogal vals van Andrea.
Neeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:20 schreef cobain1994 het volgende:
Mariska doet een Basic instinct..
[ afbeelding ]
Zeyina heeft het allemaal opgezocht en ondersteunde je post volledig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:23 schreef juul. het volgende:
[..]
Fijn PoezeligDing, ik vond het vervelend dat men aan mij twijfelde, ik heb het ooit opgevangen maar het hoe en wat is mij na al die tijd ontgaan
Wat liefquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeyina heeft het allemaal opgezocht en ondersteunde je post volledig.
Cokesnuiver werd Jessie hier ook regelmatig genoemd. Niemand die het een gevaarlijke uitspraak vondquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dylan ging er anders in het begin nogal prat op wat hij allemaal gebruikte. Alles uit de smartshop heb ik voorbij horen komen en het 'hardere' werk.
Net zoals ik Jens en 'onschuldige ' Mylene Jessie een cokesnuiver heb horen noemen.
En Mylene gisteren nog zeggen dat Jens. Dylan en Brandon de enige eerlijke mensen daar zijn. De groeten.
Jessie mag voor van alles uitgemaakt worden. Tot kampbeul aan toe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Cokesnuiver werd Jessie hier ook regelmatig genoemd. Niemand die het een gevaarlijke uitspraak vond
Ah, dat zal ik dan gemist hebben, ik heb wel gehoord dat Mylène het over Jessie en snuiven had.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dylan ging er anders in het begin nogal prat op wat hij allemaal gebruikte. Alles uit de smartshop heb ik voorbij horen komen en het 'hardere' werk.
Net zoals ik Jens en 'onschuldige ' Mylene Jessie een cokesnuiver heb horen noemen.
En Mylene gisteren nog zeggen dat Jens. Dylan en Brandon de enige eerlijke mensen daar zijn. De groeten.
Ja, bizar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie mag voor van alles uitgemaakt worden. Tot kampbeul aan toe.
Ik gaf gisteren al aan dat ik niet echt naar het gesprek aan het luisteren was, het traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage gewauwel wat interessant moest doen overkomen van Mylene was fucking boring.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ah, dat zal ik dan gemist hebben, ik heb wel gehoord dat Mylène het over Jessie en snuiven had.
Nou dat weet ik dan ook weer, maar Andrea wilde dus een uitspraak ontlokken zoals ik het begrijp.
En wat zijn ze nou eigenlijk aan het doen waarvoor Jessie, Gerrit en Merel ook in de yurt zijn?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeyina heeft het allemaal opgezocht en ondersteunde je post volledig.
Over Jessie mag alles gezegd worden. Alles wordt ook 1000 keer herhaald en als 1 van de anderen precies hetzelfde doen lees je er niets over omdat iedereen nog druk bezig is om Jessie voor alles en nog wat uit te maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Cokesnuiver werd Jessie hier ook regelmatig genoemd. Niemand die het een gevaarlijke uitspraak vond
Vanmiddag was een perfect voorbeeld. De helft van de inwoners zat zich te bescheuren om de trein,quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over Jessie mag alles gezegd worden. Alles wordt ook 1000 keer herhaald en als 1 van de anderen precies hetzelfde doen lees je er niets over omdat iedereen nog druk bezig is om Jessie voor alles en nog wat uit te maken.
Even voor de duidelijkheid, doodwverwensingen zijn vrijwel nooit toegestaan, staat ook duidelijk in de policy. We zien heus wel eens wat over het hoofd, daarom zijn tr's ook belangrijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over Jessie mag alles gezegd worden. Alles wordt ook 1000 keer herhaald en als 1 van de anderen precies hetzelfde doen lees je er niets over omdat iedereen nog druk bezig is om Jessie voor alles en nog wat uit te maken.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag was een perfect voorbeeld. De helft van de inwoners zat zich te bescheuren om de trein,
Hier las ik alleen pagina’s lang Jessie Jessie Jessie.
Die was gezet en het bleef gewoon staanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, doodwverwensingen zijn vrijwel nooit toegestaan, staat ook duidelijk in de policy. We zien heus wel eens wat over het hoofd, daarom zijn tr's ook belangrijk.
Ja ik kon helaas net als vandaag niet alles volgen, maar heb een en ander gezien en teruggelezen, zodoende mijn vraag, maar ik ben weer op de hoogte, waarvoor dank.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gaf gisteren al aan dat ik niet echt naar het gesprek aan het luisteren was, het traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage gewauwel wat interessant moest doen overkomen van Mylene was fucking boring.
Pas toen Dillul erover begon door te zeiken tegen Andrea werd het interessant en was ik heel benieuwd.
juul gooide het balletje op en er begon een lampje te branden.
Ik heb heerlijk mee gelachen om de zelfspot van de zogenaamde tactische stemmers die er later achter kwamen dat ze helemaal niet tactisch gestemd hadden en zelf konden lachen om hun eigen stommiteit ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag was een perfect voorbeeld. De helft van de inwoners zat zich te bescheuren om de trein,
Hier las ik alleen pagina’s lang Jessie Jessie Jessie.
De ideale turkse man voor Mariskaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat hebben ze net gedaan in de yurt en wat werd op de flap over geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |