ja echt welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
Die moest ik opzoeken. Ik vroeg me af wat die cap met een plant te maken hadquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
Shelley is een vreselijk mens maar wel leuk voor deze soap. Als ik mocht stemmen dan gingen deze twee dooie dienders eruit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:29 schreef Sofia2019 het volgende:
Kijk eens de laatste 5 min van de uitzending vanavond.
Ik kots op Shelley en ik stem haar als eerste weg als publiek mag stemmen.
Die clown is de grootse egoïst van heel die groep.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:29 schreef Sofia2019 het volgende:
Ook een goede keuze.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley is een vreselijk mens maar wel leuk voor deze soap. Als ik mocht stemmen dan gingen deze twee dooie dienders eruit.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ze de grootste is, openlijk erover is ze wel , andere zijn er niet open over en zelfs er van overtuigd dat ze het niet zijn......quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die clown is de grootse egoïst van heel die groep.
Een Sheil maakt zichzelf compleet belachelijk dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:38 schreef zodeju het volgende:
Jessie begint maar weer eens over het geheim voor Shelley. Raar dat hij er altijd over begint als hij haar niet kan uitstaan........Slaat ook helemaal op niks.
nou, ik heb daar 25 jr gewerkt maar daar was meer decorum dan in Utopiaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
Ik vind de binnenkant niet mooi. Als die mooi zou zijn dat wordt de buitenkant dat vanzelf ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd zo bleu kijkt, anders zou het een heel knappe meid zijn.
Ik vind opzich niks mis met de binnenkant. Het is alleen nog echt niet een volwassen vrouw. Meer een tienertje. Dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind de binnenkant niet mooi. Als die mooi zou zijn dat wordt de buitenkant dat vanzelf ook
Dat vergeet ik nog wel eens. Ze is echt heel jong nog. Maar met 20 kun je toch al aardig inschatten hoe ze over een paar jaar is. Ik vind het een meeloper en een zuipschuit. Ik hoop voor haar dat ze dat zelf ook in gaat zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind opzich niks mis met de binnenkant. Het is alleen nog echt niet een volwassen vrouw. Meer een tienertje. Dat komt nog wel.
Vergeleken met de andere krengen vind ik haar nog wel meevallen. Al die vrouwen daar zijn etterbakken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind de binnenkant niet mooi. Als die mooi zou zijn dat wordt de buitenkant dat vanzelf ook
vindt haar niet extreem gemeen of zo, maar heb totaal haar humor niet....maar vindt haar wel erg knao.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind opzich niks mis met de binnenkant. Het is alleen nog echt niet een volwassen vrouw. Meer een tienertje. Dat komt nog wel.
Dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeleken met de andere krengen vind ik haar nog wel meevallen. Al die vrouwen daar zijn etterbakken.
Leuke UI!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef mazaru het volgende:
Pfffffffff daar komt de naaktslak binnenwandelen. Ik ga maar voetbal kijken ook al vind ik daar ook niks aan
Ik vind haar een heel klassiek gezicht hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
vindt haar niet extreem gemeen of zo, maar heb totaal haar humor niet....maar vindt haar wel erg knao.
Ja mee eens. Heel jong nog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, en alles in haar gezicht klopt daarbij vooral haar wenkbrauwen en ogen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind haar een heel klassiek gezicht hebben.
Nachtcams maken niemand mooier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo blijft er maar weinig over van die knappe meid.
Mag haar ook niet maar vlak Jessie en Gerrit niet uit. Dit is puur treiteren en uitlokking om haar verkeerde dingen te laten zeggen.....en dat is veel erger.....quote:
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag haar ook niet maar vlak Jessie en Gerrit niet uit. Dit is puur treiteren en uitlokking om haar verkeerde dingen te laten zeggen.....en dat is veel erger.....
Dat is net A3 geworden ook zo vies met boeren en scheten latenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lag Jens nou net op stream 1 een beetje ongegeneerd aan z'n aars te krabben?
Ze hebben nooit eens goede gesprekken.. t gaat altijd over anderenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:14 schreef zodeju het volgende:
Jessie en Merel hebben weer vrij spel om over andere te praten......
Gisteravond hadden ze het toch echt over zichzelf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:19 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze hebben nooit eens goede gesprekken.. t gaat altijd over anderen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:20 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Gisteravond hadden ze het toch echt over zichzelf.
GG zal straks wel erbij komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:23 schreef zodeju het volgende:
Ligt Franny nu in haar eigenbed helemaal alleen.
Slaapt als een roosje.. ze kan best wel zonder neuken dusquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:23 schreef zodeju het volgende:
Ligt Franny nu in haar eigenbed helemaal alleen.
Ik ook niet. Ook niet aan de buiten kantquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Neehoor, mooie meid. En dat stukje volwassenheid komt echt nog wel. Tijd genoeg voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niet aan de buiten kant
Daarom, ze is pas 20. En vind haar al meer volwassen dan andere die daar zittenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Neehoor, mooie meid. En dat stukje volwassenheid komt echt nog wel. Tijd genoeg voor.
Ik heb het gezien. Wat een smerig wijf is die Shelley toch ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:29 schreef Sofia2019 het volgende:
Ja, ik vind haar daar verreweg de mooiste.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat ze altijd zo bleu kijkt, anders zou het een heel knappe meid zijn.
Nou, zeg dat. Ze lijkt me best zacht qua karakter.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeleken met de andere krengen vind ik haar nog wel meevallen. Al die vrouwen daar zijn etterbakken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat. Het is echt niet een gemeen/vals persoonquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Ze lijkt me best zacht qua karakter.
poppenkastquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
Wat gaan ze doen?
His heeft de flip-over naar de tent gehaald en Jess en Meer zijn nu ook in de yurt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]Ik moet hem iets laten weten. Hij vond het gisteren een gevaarlijk uitspraak van een COSser dat Mylene een drugsverleden zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg toen aan hem of Lotus dat niet was die dat beweerde..
Iemand is gaan speuren en dit kwamen we tegen:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ik heb het filmpje wat erbij hoort nog achter de hand .quote:
KLotus zei het. KLotus zei dat Milani het had gezegd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje wat erbij hoort nog achter de hand .
Daarom zei Dylan tegen Andrea: als jij aan mij vraagt wat ik buiten heb gebruikt zal ik je dat nooit vertellen. Buiten interesseert met niet, maar hier wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moet hem iets laten weten. Hij vond het gisteren een gevaarlijk uitspraak van een COSser dat Mylene een drugsverleden zou hebben.
[ afbeelding ]
Fijn PoezeligDing, ik vond het vervelend dat men aan mij twijfelde, ik heb het ooit opgevangen maar het hoe en wat is mij na al die tijd ontgaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik moet hem iets laten weten. Hij vond het gisteren een gevaarlijk uitspraak van een COSser dat Mylene een drugsverleden zou hebben.
[ afbeelding ]
Dylan ging er anders in het begin nogal prat op wat hij allemaal gebruikte. Alles uit de smartshop heb ik voorbij horen komen en het 'hardere' werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Daarom zei Dylan tegen Andrea: als jij aan mij vraagt wat ik buiten heb gebruikt zal ik je dat nooit vertellen. Buiten interesseert met niet, maar hier wel.
En hij vond dat ze niet door moest gaan. Dat ging wrs daarover en als dat zo is, is het nogal vals van Andrea.
Neeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:20 schreef cobain1994 het volgende:
Mariska doet een Basic instinct..
[ afbeelding ]
Zeyina heeft het allemaal opgezocht en ondersteunde je post volledig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:23 schreef juul. het volgende:
[..]
Fijn PoezeligDing, ik vond het vervelend dat men aan mij twijfelde, ik heb het ooit opgevangen maar het hoe en wat is mij na al die tijd ontgaan
Wat liefquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeyina heeft het allemaal opgezocht en ondersteunde je post volledig.
Cokesnuiver werd Jessie hier ook regelmatig genoemd. Niemand die het een gevaarlijke uitspraak vondquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dylan ging er anders in het begin nogal prat op wat hij allemaal gebruikte. Alles uit de smartshop heb ik voorbij horen komen en het 'hardere' werk.
Net zoals ik Jens en 'onschuldige ' Mylene Jessie een cokesnuiver heb horen noemen.
En Mylene gisteren nog zeggen dat Jens. Dylan en Brandon de enige eerlijke mensen daar zijn. De groeten.
Jessie mag voor van alles uitgemaakt worden. Tot kampbeul aan toe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Cokesnuiver werd Jessie hier ook regelmatig genoemd. Niemand die het een gevaarlijke uitspraak vond
Ah, dat zal ik dan gemist hebben, ik heb wel gehoord dat Mylène het over Jessie en snuiven had.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dylan ging er anders in het begin nogal prat op wat hij allemaal gebruikte. Alles uit de smartshop heb ik voorbij horen komen en het 'hardere' werk.
Net zoals ik Jens en 'onschuldige ' Mylene Jessie een cokesnuiver heb horen noemen.
En Mylene gisteren nog zeggen dat Jens. Dylan en Brandon de enige eerlijke mensen daar zijn. De groeten.
Ja, bizar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie mag voor van alles uitgemaakt worden. Tot kampbeul aan toe.
Ik gaf gisteren al aan dat ik niet echt naar het gesprek aan het luisteren was, het traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage gewauwel wat interessant moest doen overkomen van Mylene was fucking boring.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ah, dat zal ik dan gemist hebben, ik heb wel gehoord dat Mylène het over Jessie en snuiven had.
Nou dat weet ik dan ook weer, maar Andrea wilde dus een uitspraak ontlokken zoals ik het begrijp.
En wat zijn ze nou eigenlijk aan het doen waarvoor Jessie, Gerrit en Merel ook in de yurt zijn?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over Jessie mag alles gezegd worden. Alles wordt ook 1000 keer herhaald en als 1 van de anderen precies hetzelfde doen lees je er niets over omdat iedereen nog druk bezig is om Jessie voor alles en nog wat uit te maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Cokesnuiver werd Jessie hier ook regelmatig genoemd. Niemand die het een gevaarlijke uitspraak vond
Vanmiddag was een perfect voorbeeld. De helft van de inwoners zat zich te bescheuren om de trein,quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over Jessie mag alles gezegd worden. Alles wordt ook 1000 keer herhaald en als 1 van de anderen precies hetzelfde doen lees je er niets over omdat iedereen nog druk bezig is om Jessie voor alles en nog wat uit te maken.
Even voor de duidelijkheid, doodwverwensingen zijn vrijwel nooit toegestaan, staat ook duidelijk in de policy. We zien heus wel eens wat over het hoofd, daarom zijn tr's ook belangrijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over Jessie mag alles gezegd worden. Alles wordt ook 1000 keer herhaald en als 1 van de anderen precies hetzelfde doen lees je er niets over omdat iedereen nog druk bezig is om Jessie voor alles en nog wat uit te maken.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag was een perfect voorbeeld. De helft van de inwoners zat zich te bescheuren om de trein,
Hier las ik alleen pagina’s lang Jessie Jessie Jessie.
Die was gezet en het bleef gewoon staanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, doodwverwensingen zijn vrijwel nooit toegestaan, staat ook duidelijk in de policy. We zien heus wel eens wat over het hoofd, daarom zijn tr's ook belangrijk.
Ja ik kon helaas net als vandaag niet alles volgen, maar heb een en ander gezien en teruggelezen, zodoende mijn vraag, maar ik ben weer op de hoogte, waarvoor dank.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gaf gisteren al aan dat ik niet echt naar het gesprek aan het luisteren was, het traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage gewauwel wat interessant moest doen overkomen van Mylene was fucking boring.
Pas toen Dillul erover begon door te zeiken tegen Andrea werd het interessant en was ik heel benieuwd.
juul gooide het balletje op en er begon een lampje te branden.
Ik heb heerlijk mee gelachen om de zelfspot van de zogenaamde tactische stemmers die er later achter kwamen dat ze helemaal niet tactisch gestemd hadden en zelf konden lachen om hun eigen stommiteit ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag was een perfect voorbeeld. De helft van de inwoners zat zich te bescheuren om de trein,
De ideale turkse man voor Mariskaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat hebben ze net gedaan in de yurt en wat werd op de flap over geschreven?
Ik zag je een vraag stellen en niemand nam de moeite hem te beantwoorden want het paste niet in het anti-Jessie straatje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef Maria44 het volgende:
[..]
De ideale turkse man voor Mariska
Maar waarom?? geen idee
Ja vreselijk, negeren is de beste remediequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie mag voor van alles uitgemaakt worden. Tot kampbeul aan toe.
Dat helpt niet. Dan gaat het van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja vreselijk, negeren is de beste remedie
Doe aan het eind van een COS eens ctrl F en dan Jessie intypen ... je komt geheid altijd boven de 100 uit ...quote:
Moet dit niet naar de SC?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Doe aan het eind van een COS eens ctrl F en dan Jessie intypen ... je komt geheid altijd boven de 100 uit ...
Euhm, ze gebeuren ook in jullie aanwezigheid. En vaak genoeg een tr gezet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, doodwverwensingen zijn vrijwel nooit toegestaan, staat ook duidelijk in de policy. We zien heus wel eens wat over het hoofd, daarom zijn tr's ook belangrijk.
Je wilt de dagstatistieken niet weten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Doe aan het eind van een COS eens ctrl F en dan Jessie intypen ... je komt geheid altijd boven de 100 uit ...
Het gaat hier de godganse dag enkel over Jessie, cossen is er al eeuwen niet meer bij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Ach, het ging over de ideale man voor Mariska.
Fijn dat Jessie ontopic is.
Hij is toch ontopic nu ...klimt nu de boot weer in met Merel ...quote:
Owwww en het gemekker over het gemekker over Jessie is ook op de streams te zien. Ok. Boeiequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij is toch ontopic nu ...klimt nu de boot weer in met Merel ...
Ik wilde nog wel eens wat cossen terug lezen om te zien of er nog wat gebeurt was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat hier de godganse dag enkel over Jessie, cossen is er al eeuwen niet meer bij.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Zie je mij ergens mekkeren nu dan? ... Ga iemand anders vervelen ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Owwww en het gemekker over het gemekker over Jessie is ook op de streams te zien. Ok. Boeie
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:51 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel eens wat cossen terug lezen om te zien of er nog wat gebeurt was.
Ben ik mee gestopt, alleen maar gekleurde beschimpingen.
Zeyina isquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik pak niemand. Ik spreek jou aan, omdat jij vaak over de SC begint. Wat van mij niet hoeft, voor alle duidelijkheid. Er gebeurde nog van alles op de streams, maar het gaat hier alleen nog over Jessie en het commentaar op hem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Zie je mij ergens mekkeren nu dan? ... Ga iemand anders pakken ...
Net zoals de hele dag, wat is er nu dan anders.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik pak niemand. Ik spreek jou aan, omdat jij vaak over de SC begint. Wat van mij niet hoeft, voor alle duidelijkheid. Er gebeurde nog van alles op de streams, maar het gaat hier alleen nog over Jessie en het commentaar op hem.
Dat het offtopic is?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Net zoals de hele dag, wat is er nu dan anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
Van mijn part mag iedereen hier neer plempen wat ze willen ... maar als er na tig klachten ( met name of men geen YouTubes meer wilde plaatsen want het laadt zo langzaam) diegene ook nog eens weggepest wordt daardoor ..ja dan krijg je mij over de pis ...dan ook iedereen opzouten met hun geneuzel ... niet met 2 maten meten ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik pak niemand. Ik spreek jou aan, omdat jij vaak over de SC begint. Wat van mij niet hoeft, voor alle duidelijkheid. Er gebeurde nog van alles op de streams, maar het gaat hier alleen nog over Jessie en het commentaar op hem.
Ok, stof voor de mods dus. lijkt mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Van mijn part mag iedereen hier neer plempen wat ze willen ... maar als er na tig klachten ( met name of men geen YouTubes meer wilde plaatsen want het laadt zo langzaam) diegene ook nog eens weggepest wordt daardoor ..ja dan krijg je mij over de pis ...dan ook iedereen opzouten met hun geneuzel ... niet met 2 maten meten ...
En ja er gebeurd overdag ook van alles op de streams ... is hier alleen niet terug te vinden ..het enige wat je hier nog tegen komt is het afbranden van Jessie ...
En weet je ... het mooiste is nog dat degenen die klaagden nu zelf weer lekker plaatjes en YouT ubes plaatsen ... om te kotsen ...
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:01 schreef Straatverlichting het volgende:
Dat is wel heel lastig als je de streams hier wilt verslaan en constant er op aangepakt wordt ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
oh, dus er gebeurt nog wel wat ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo? Zie jij bomen? ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:08 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dus er gebeurt nog wel wat ?
Ik zou toch haast denken dat er al een urenlang SL aan de gang is.
Ach lieve schat... T interesseert me eigenlijk geen flikker. Online geneuzel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is wel heel lastig als je de streams hier wilt verslaan en constant er op aangepakt wordt ...
Ja er was een geanimeerde bijeenkomst in de yurt. Ik viel daar in toen ik de streams aanzette, maar lees er niets over terug. Ze hadden lol met elkaar: Gerrit, Hiske, Mariska, Jessie en Merel. Wat ze daar deden en hoe ze daar zo terecht kwamen. Geen idee. Het was dat Jessie er iets over zei.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:08 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dus er gebeurt nog wel wat ?
Ik zou toch haast denken dat er al een urenlang SL aan de gang is.
De Cos van de laatste uren ging niet eens over de streams, hoewel er nog wel mensen wakker waren en er van alles gebeurde.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:13 schreef mootie het volgende:
Ja, tis inderdaad stomvervelend als er dingen gaan zijn on stream, maar de focus blijft maar op hetzelfde liggen.
Maar blijkbaar is dat de hedendaagse cos.
Ach, het gaat het gros niet eens meer om de streams.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:13 schreef mootie het volgende:
Ja, tis inderdaad stomvervelend als er dingen gaan zijn on stream, maar de focus blijft maar op hetzelfde liggen.
Maar blijkbaar is dat de hedendaagse cos.
En dat is dan nog maar een fractie van wat er overquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:14 schreef Verida het volgende:
Er bestaat volgens mij ook nog iets als "gekleurd lezen"
Mij valt het namelijk op dat er dagelijks gereageerd wordt over Mylene als zijnde zuipschuit, alcoholist, ze zal zo wel weer haar roes gaan uitslapen, Mylene wordt altijd pas vrolijk als de drank op tafel komt, Mylene is verrot van binnen en zo nog wel meer uitspraken over mylene en het vermeende dagelijkse drankmisbruik.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat is dan nog maar een fractie van wat er over
Jessie neergeplempt wordt. Daar moet je dan wel helemaal hoorndol van worden.
Nee nee als je daar iets over zegt krijg je als antwoord dat je dan maar door moet scrollen!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, laten we het nog even gaan uitrekenen hoeveel er over de een of over de ander geschreven wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Of als je een andere mening hebt dan krijg je een ''ik ken jou soort'' voor je kop. Of je loopt te geilen. Gnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee nee als je daar iets over zegt krijg je als antwoord dat je dan maar door moet scrollen!!!
goedenacht trouwens
Daar hoef ik niet voor te rekenenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, laten we het nog even gaan uitrekenen hoeveel er over de een of over de ander geschreven wordt.
Vandaag was Jessie gewoon zelf ook heel de tijd,, oeverloos e.d. bezig over het plan van het treintje, dat lijkt me toch duidelijk. Hij ging maar door en door.
Dat treintje (idee van Shelley volgens Hiske) is ook gewoon een lachwekkend idee ... ik heb er smakelijk om gelachen ... al helemaal om de zelfspot van de tactische domme stemmers ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, laten we het nog even gaan uitrekenen hoeveel er over de een of over de ander geschreven wordt.
Vandaag was Jessie gewoon zelf ook heel de tijd,, oeverloos e.d. bezig over het plan van het treintje, dat lijkt me toch duidelijk. Hij ging maar door en door.
ik vond het hilarisch toen bleek dat 5 van de 7 stemmen tactisch waren en vooral om de gezichten van de stemmersquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat treintje (idee van Shelley volgens Hiske) is ook gewoon een lachwekkend idee ... ik heb er smakelijk om gelachen ... al helemaal om de zelfspot van de tactische domme stemmers ...
Ah ja, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:25 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm, het ligt niet aan Jessie lijkt me of wat hij daar allemaal doet. Tis vooral eigen frustratie. Wegschrijven van eigen emoties op een online forum. Lekker anoniem ook. Dahwast.
Jessie is de leukste, lekkerste, tyfuslul, eikel, snotkoker, kampbeul, dictator, narcist, egoïst, drugsverslaafde, alcoholist, bitcoingeiler, wijvenverslinder/ misbruiker die ik ken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:22 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die er horendol van wordt om in bijna iedere reactie te moeten lezen hoe 'men' over Jessie denkt.... in alle benamingen en bijnamen die er te bedenken zijn, de één nog ranziger dan de andere.......
Waar is dat voor nodig???
Sorry maar ik zie het heel simpel, iedereen heeft een naam, gebruik die gewoon en je krijgt een heel andere sfeer in de COS......
Waarschijnlijk heb je daar wel degelijk een punt, zeker als je ziet dat wanneer er 1 begint 'de rest' maar al te graag er bovenop springt om ook een duit in het zakje te doenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:25 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm, het ligt niet aan Jessie lijkt me of wat hij daar allemaal doet. Tis vooral eigen frustratie. Wegschrijven van eigen emoties op een online forum. Lekker anoniem ook. Dahwast.
Vreselijk he? Dat gebeurt hier verder nooit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je daar wel degelijk een punt, zeker als je ziet dat wanneer er 1 begint 'de rest' maar al te graag er bovenop springt om ook een duit in het zakje te doen
Dat is inderdaad het enge. Dat mensen door hun intense haat of afkeer een heerlijke topicreeks om zeep kunnen helpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
![]()
het is een fukking real life soap.
ik snap je, ken ook je mening hier over.........quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijk he? Dat gebeurt hier verder nooit.Alleen bij Jessie.
Je kunt toch moeilijk ontkennen dat het zo werktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vreselijk he? Dat gebeurt hier verder nooit.Alleen bij Jessie.
Dat ze die macht hebben is inderdaad gruwelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enge. Dat mensen door hun intense haat of afkeer een heerlijke topicreeks om zeep kunnen helpen.
Voor de normale mensen wel ja ...personen die bij gaan houden hoe lang iemand wipt en of hij zijn soepstengel wel of niet afveegt in zijn broekje wat hij nog steeds draagt ...en tig keer caps gaat plaatsen van de blote reten ...daar heb ik mijn bedenkingen over ... beter gaan chatten dan maar toch? ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:23 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
![]()
het is een fukking real life soap.
Ineens begrijp ik het.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Voor de normale mensen wel ja ...personen die bij gaan houden hoe lang iemand wipt en of hij zijn soepstengel wel of niet afveegt in zijn broekje wat hij nog steeds draagt ...en tig keer caps gaat plaatsen van de blote reten ...daar heb ik mijn bedenkingen over ... beter gaan chatten dan maar toch? ...
Dat het verdrietig is voor diegenen die Jessie graag mogen, dat het merendeel (is dat eigenlijk zo?) hem niet leuk vinden, snap ik best.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt toch moeilijk ontkennen dat het zo werkt
De familiekaart wordt getrokkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ineens begrijp ik het.
Jij bent de moeder van Merel
Van mij mag je.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Voor de normale mensen wel ja ...personen die bij gaan houden hoe lang iemand wipt en of hij zijn soepstengel wel of niet afveegt in zijn broekje wat hij nog steeds draagt ...en tig keer caps gaat plaatsen van de blote reten ...daar heb ik mijn bedenkingen over ... beter gaan chatten dan maar toch? ...
Dit was denk ik een reactie op de achteloosheid waarop Jessie sprak over euthanasie laten plegen in Utopia, of een uitvaart en dat dit eigenlijk alleen maar zielig was (volgens Jessie) als het ging om iemand van 30.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:30 schreef xsaskiax het volgende:
ik schrok van de week alleen gigantisch toen er doodverwensingen (of hoe noem je ze) achter elkaar in beeld kwamen........ werkelijk te bizar.....
Om te zeggen dat de opa van Jessie maar moet overlijden zodat Jessie een uitvaart kan regelen.......
waar is iemand dan mee bezig vraag ik me af.....
een gezegde dat het een RLS is.... prima, maar degene die zulke dingen schrijft is de werkelijkheid behoorlijk uit het oog verloren........ of vergis ik me?
Maar dan nog niet te verdedigen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit was denk ik een reactie op de achteloosheid waarop Jessie sprak over euthanasie laten plegen in Utopia, of een uitvaart en dat dit eigenlijk alleen maar zielig was (volgens Jessie) als het ging om iemand van 30.
geintje....omdat de moeder van Merel had geklaagd dat er een forum was waar de blote billen van Merel besproken werden.quote:
De discussie die volgde was al dan niet terecht, ik ben het er trouwens ook niet mee eens hoor om zoiets binnen Utopia te doen, laat dat duidelijk zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit was denk ik een reactie op de achteloosheid waarop Jessie sprak over euthanasie laten plegen in Utopia, of een uitvaart en dat dit eigenlijk alleen maar zielig was (volgens Jessie) als het ging om iemand van 30.
'Jij bent zeker de zus van Jessie?'quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De discussie die volgde was al dan niet terecht, ik ben het er trouwens ook niet mee eens hoor om zoiets binnen Utopia te doen, laat dat duidelijk zijn
Maar om iemands familie er op een dergelijke manier bij te betrekken........ nee dat is beneden alle peil
Het was in mijn geval een reactie op de achteloosheid van jessie waarmee hij sprak over het plegen van euthanasie en het regelen van een uitvaart in Utopia.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De discussie die volgde was al dan niet terecht, ik ben het er trouwens ook niet mee eens hoor om zoiets binnen Utopia te doen, laat dat duidelijk zijn
Maar om iemands familie er op een dergelijke manier bij te betrekken........ nee dat is beneden alle peil
hahahahahahahahahaha zijn dochterquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Jij bent zeker de zus van Jessie?'
ik vond het in Utopia 1 al niks en nu ook niet... daar zijn speciale programma's voor die deze onderwerpen met respect behandelen en sorry dat ik het misschien bot zeg, maar de mensen die zich er voor aanmelden moeten toch wel heel erg 'verslaafd' of mediageil zijn om zoiets te willen tonen op nationale tvquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was in mijn geval een reactie op de achteloosheid van jessie waarmee hij sprak over het plegen van euthanasie en het regelen van een uitvaart in Utopia.
Het wordt ook niks, daarom verspilde energie om je daar verder druk over te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vond het in Utopia 1 al niks en nu ook niet... daar zijn speciale programma's voor die deze onderwerpen met respect behandelen en sorry dat ik het misschien bot zeg, maar de mensen die zich er voor aanmelden moeten toch wel heel erg 'verslaafd' of mediageil zijn om zoiets te willen tonen op nationale tv
Hoop echt dat je gelijk hebt Sambalbaai, meen ikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het wordt ook niks, daarom verspilde energie om je daar verder druk over te maken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:38 schreef xsaskiax het volgende:
Maar terugkomend op vanavond, vond ik het wel degelijk leuk om naar te kijken in de yurt, hoe ze plezier met elkaar hadden, niet ten koste van anderen, niet met drank op..... gewoon lol en dat mis ik in Utopia 2 vaak
Ik ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoop echt dat je gelijk hebt Sambalbaai, meen ik
ohhhhhhh maar er is wel degelijk ingegrepen (gelukkig) toen er benamingen als makaak voor haar gebruikt werden....... te triest voor woorden om iemand zo neer te zettenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:40 schreef mcspicy het volgende:
En ik hoor weer niemand dat Franny hier zo vaak uitgescholden is,of een andere willekeurige inwoner.Blijkbaar vinden mensen het nodig om het op te nemen voor Jessie,en niet voor Franny etc!
Overdreven reactie btw ... wat is er mis met een uitvaart in Utopia? Alles kan daar schijnbaar waarom dat niet? ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Hallo! Ik krijg ze hier om de haverklap voor mijn neus geslingerd waar ik niet om vraag ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:32 schreef Verida het volgende:
[..]
geintje....omdat de moeder van Merel had geklaagd dat er een forum was waar de blote billen van Merel besproken werden.
Eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:42 schreef xsaskiax het volgende:
Vandaar dat ik blijf roepen: GEEN bijnamen of benamingen voor de bewoners..... gebruik verdorie hun namen!!!!
tegen mij zeggen ze dan dat ik door moet scrollen als ik iets zie/lees dat ik niet prettig vindquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:44 schreef snetje het volgende:
[..]
Hallo! Ik krijg ze hier om de haverklap voor mijn neus geslingerd waar ik niet om vraag ...
maar Sambalbaai, jij draait hier toch ook al een tijdje (intensief) mee..... is daar dan echt niets tegen te doen?????quote:
Mariska kwam zelfs leuk los ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:38 schreef xsaskiax het volgende:
Maar terugkomend op vanavond, vond ik het wel degelijk leuk om naar te kijken in de yurt, hoe ze plezier met elkaar hadden, niet ten koste van anderen, niet met drank op..... gewoon lol en dat mis ik in Utopia 2 vaak
Misschien kan iedereen een lijstje invullen wat hij/zij wel of niet wil zien of lezen en dat daar dan rekening mee gehouden kan worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tegen mij zeggen ze dan dat ik door moet scrollen als ik iets zie/lees dat ik niet prettig vind
hahahahaha je kunt te ver gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Misschien kan iedereen een lijstje invullen wat hij/zij wel of niet wil zien of lezen en dat daar dan rekening mee gehouden kan worden.![]()
Kumbaya de Cos, Kumbaya.
Wen er maar aan ..overdag valt er niets meer te typen of te lezen over de streams ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daar zag ik een staartje van en vond het jammer om daar niets over te lezen.
Gemiste kans om een aantal wel positief neer te zetten daarbij.
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
maar Sambalbaai, jij draait hier toch ook al een tijdje (intensief) mee..... is daar dan echt niets tegen te doen?????
Ach welja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:47 schreef snetje het volgende:
[..]
Wen er maar aan ..overdag valt er niets meer te typen of te lezen over de streams ...
Ahhhh betrapt. Dat heb ik inderdaad gebruikt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Ceaucesceu is natuurlijk geen bijnaam.
Goh en niets over te lezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:48 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ja, ik had ook even van, wauw maris, zo ken ik je niet.
Wie? ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:40 schreef mcspicy het volgende:
En ik hoor weer niemand dat Franny hier zo vaak uitgescholden is,of een andere willekeurige inwoner.Blijkbaar vinden mensen het nodig om het op te nemen voor Jessie,en niet voor Franny etc!
Aan het werk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
waar was je toen ze/we je nodig hadden????????
Valt mij nog mee dat het H woord niet gevallen is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Ceaucesceu is natuurlijk geen bijnaam.
Ja, dat is wel een groot nadeel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sjucht....... tja.......werken is oke, maar het neemt zoveel van je vrije tijd in beslag
Misschien een heel domme vraag en ik bedoel er echt niets mee..... maar hoe kom je voor iemand uit een RLS op die vreselijke naam????? het is nogal niet niks......quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ahhhh betrapt. Dat heb ik inderdaad gebruikt.
Ik wil graag geen Youtubes meer want dat laadt verschrikkelijk langzaam en mijn PC loopt dan vast... Gr, Snetje ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Misschien kan iedereen een lijstje invullen wat hij/zij wel of niet wil zien of lezen en dat daar dan rekening mee gehouden kan worden.![]()
Kumbaya de Cos, Kumbaya.
No fear, er zijn TR's geplaatst, notes gekregen en ik heb mijn leven gebeterd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien een heel domme vraag en ik bedoel er echt niets mee..... maar hoe kom je voor iemand uit een RLS op die vreselijke naam????? het is nogal niet niks......
Ik zou er een topic voor openen. Hier verdwijnt het in het niets.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wil graag geen Youtubes meer want dat laadt verschrikkelijk langzaam en mijn PC loopt dan vast... Gr, Snetje ...
wow krijg je dat zelf te horen als die geplaatst of gegeven zijn???quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
No fear, er zijn TR's geplaatst, notes gegeven en ik heb mijn leven gebeterd.
Je notes kan je bekijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wow krijg je dat zelf te horen als die geplaatst of gegeven zijn???
(pff wat voel ik me een heilig boontje dat ik dit moet vragen)
oh vanavond kon je zo tussen de benen van Mariska in kijken..... ieuwwwwwwwquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zou er een topic voor openen. Hier verdwijnt het in het niets.
Ik mis trouwens Merels billen.
Ik weet niet eens wat een TR is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wow krijg je dat zelf te horen als die geplaatst of gegeven zijn???
(pff wat voel ik me een heilig boontje dat ik dit moet vragen)
Ik zou een TR zetten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh vanavond kon je zo tussen de benen van Mariska in kijken..... ieuwwwwwww
Dat is natuurlijk de Alpen met de Hondsrug vergelijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh vanavond kon je zo tussen de benen van Mariska in kijken..... ieuwwwwwww
Ik vond het leuk om haar even zo te zien ... dan zie je ook even de leuke kant van iemand ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:48 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ja, ik had ook even van, wauw maris, zo ken ik je niet.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahaha zie ik er zo mierenneukerig uit?
Eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om haar even zo te zien ... dan zie je ook even de leuke kant van iemand ...
het kan misschien schadelijk zijn voor mensen die al moeilijk slapenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:56 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de Alpen met de Hondsrug vergelijken
halloquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:57 schreef goldback het volgende:
Wat een gezever gaat iedereen nu zijn of haar voorkeuren doorgeven wat wel en niet mag of kan
Dat mag jij vinden en ja je vergist jequote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:30 schreef xsaskiax het volgende:
ik schrok van de week alleen gigantisch toen er doodverwensingen (of hoe noem je ze) achter elkaar in beeld kwamen........ werkelijk te bizar.....
Om te zeggen dat de opa van Jessie maar moet overlijden zodat Jessie een uitvaart kan regelen.......
waar is iemand dan mee bezig vraag ik me af.....
een gezegde dat het een RLS is.... prima, maar degene die zulke dingen schrijft is de werkelijkheid behoorlijk uit het oog verloren........ of vergis ik me?
goldback..... alsjeblieft niet met die Shelley-gezegdes.... daar gaan m'n nekharen zo van overeind staanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:01 schreef goldback het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden en ja je vergist je
Ik ben bang voor ''De nachtkaars'' Net als bij 1quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:00 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik hier gemist heb (misschien er overheen gelezen) dat is hoe er in de Cos gedacht wordt over het verdere verloop van de 'finale' daar
Ze vergist zich niet... gaat regelmatig veel te ver hiero.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:01 schreef goldback het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden en ja je vergist je
Dat heb ik dus ook, zo'n gigantische anticlimax...... hoewel dat bij deze groep niet echt mogelijk isquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:02 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik ben bang voor ''De nachtkaars'' Net als bij 1
Jessie pakt de titel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:00 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik hier gemist heb (misschien er overheen gelezen) dat is hoe er in de Cos gedacht wordt over het verdere verloop van de 'finale' daar
Gun t m welquote:
Je bedoelt..zo slecht, kan alleen maar meevallen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, zo'n gigantische anticlimax...... hoewel dat bij deze groep niet echt mogelijk is
Als je heel objectief die 15 mannen en vrouwen op een rijtje gaat zetten, fan of hater... dan kom ik toch bij Jessie uit....quote:
Zo lang het binnen de wettelijke marges blijft mag en moet iedereen schrijven wat hij of zij vind, hallo dit is fok en niet het Margriet forumquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
goldback..... alsjeblieft niet met die Shelley-gezegdes.... daar gaan m'n nekharen zo van overeind staan
Voor mij zou de ideale finale zijn dat ze alle cameras morgen weghalen en niks tegen de bewoners zeggen.En over 4 maanden hun vertellen dat ze helemaal niet meer te volgen waren op stream en tv! Niks geen aandacht meer aan geven!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:00 schreef xsaskiax het volgende:
jij snaptumquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Je bedoelt..zo slecht, kan alleen maar meevallen?
Oh nu ineens een geintje ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:32 schreef Verida het volgende:
[..]
geintje....omdat de moeder van Merel had geklaagd dat er een forum was waar de blote billen van Merel besproken werden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:06 schreef goldback het volgende:
[..]
Zo lang het binnen de wettelijke marges blijft mag en moet iedereen schrijven wat hij of zij vind, hallo dit is fok en niet het Margriet forum
ieuwwwwwwwww ga niet vloeken zeg.... Margriet forum bestaat zoiets echt???quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:06 schreef goldback het volgende:
[..]
Zo lang het binnen de wettelijke marges blijft mag en moet iedereen schrijven wat hij of zij vind, hallo dit is fok en niet het Margriet forum
Ik denk nog steeds dat Brandon de gedoodverfde winnaar is. Anders had ie toch al heel lang terug een toneelhaak gekregen?quote:
succes... https://wetten.overheid.nl/BWBR0001854/2019-08-01quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:06 schreef goldback het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ieuwwwwwwwww ga niet vloeken zeg.... Margriet forum bestaat zoiets echt???
Deze is misschien beter geschikt: www.forumhoeomtegaanmetanderemeningen.nlquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nou fijn dan, schrok me de tandjes!
lol... jij ook hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:10 schreef xsaskiax het volgende:
maar goed, het was weer even gezellig en ik wens jullie een (on)rustige nacht
Als het maar een koele nacht is. Notquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:10 schreef xsaskiax het volgende:
maar goed, het was weer even gezellig en ik wens jullie een (on)rustige nacht
Ach welja ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ahhhh betrapt. Dat heb ik inderdaad gebruikt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:11 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Als het maar een koele nacht is. NotSlaap lekker.
Afgezeken? Ik ben Boy Bensdorp niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Leuk voor You Tube of om afgezeken te worden.![]()
![]()
Waar Jessie van beschuldigd wordt ... loopt Brandon inmiddels op zijn voetstuk gezet mee weg ...de knaap die nooit op camera's let ...laat me niet lachen joh! Hij doet niet anders ..hijgt er zelfs bij dat hij de eerste zwarte enveloppe te pakken had ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:07 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Brandon de gedoodverfde winnaar is. Anders had ie toch al heel lang terug een toneelhaak gekregen?
Dat is goed om te lezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:21 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Afgezeken? Ik ben Boy Bensdorp niet.
Same, zo kan het dus welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:38 schreef xsaskiax het volgende:
Yep, behalve er over cossen, dan is kritiek op cossen van andere momenten veel belangrijker. Bizar.quote:
Verschrikkelijk figuur, van dag 1 nooit leuk gevonden, hoe hij altijd in het begin een grote bek over anderen had en het liefst in het donker, samen met Brenda heeft ie heel wat mensen over het hek willen schoppen boomstammen op hun schedel willen krakken. het is dat anderen luider zijn dan hij, daarmee komt hij met zijn stiekeme gedrag wegquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Waar Jessie van beschuldigd wordt ... loopt Brandon inmiddels op zijn voetstuk gezet mee weg ...de knaap die nooit op camera's let ...laat me niet lachen joh! Hij doet niet anders ..hijgt er zelfs bij dat hij de eerste zwarte enveloppe te pakken had ...
[ afbeelding ]
Wat een Nep Gozer is dat ...
moraalriddermehoelaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk figuur, van dag 1 nooit leuk gevonden, hoe hij altijd in het begin een grote bek over anderen had en het liefst in het donker, samen met Brenda heeft ie heel wat mensen over het hek willen schoppen boomstammen op hun schedel willen krakken. het is dat anderen luider zijn dan hij, daarmee komt hij met zijn stiekeme gedrag weg
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Yep, behalve er over cossen, dan is kritiek op cossen van andere momenten veel belangrijker. Bizar.
Ik vond Uto1 na het eerste jaar ook saaier dan 2 in zn geheel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:45 schreef Bonken het volgende:
In mijn beleving was Utopia 1 juist enorm saai. Heel soms een groep eters en een markt uiteraard. En verder hingen de meesten volgens mij vaak de hele dag maar wat rond in die silo, omdat ze toch niks hoefden te bouwen ...
Met name Rienk en die gare Ruud ... In Utopia 2 zie je tenminste wat meer interactie met de buitenwereld en wordt er wat meer gewerkt. Maar misschien heb ik wat een selectief geheugen of heb ik teveel periodes gemist.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:46 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik probeerde even terug te lezen, maar struikel over de commentaren op negatief gecos over bepaalde Utopianen.
Joh! Wees blij dat je nu leest!! Sla overdag maar over dan ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:46 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik probeerde even terug te lezen, maar struikel over de commentaren op negatief gecos over bepaalde Utopianen.
Hij mag met de eer van lieve, betrokken (waar dat vandaan komt?) hardwerkende(snap ik ook niet) deugdelijke, model kandidaat strijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk figuur, van dag 1 nooit leuk gevonden, hoe hij altijd in het begin een grote bek over anderen had en het liefst in het donker, samen met Brenda heeft ie heel wat mensen over het hek willen schoppen boomstammen op hun schedel willen krakken. het is dat anderen luider zijn dan hij, daarmee komt hij met zijn stiekeme gedrag weg
Ik heb iets gelezen over een trein, ik verbaas me nergens meer overquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Joh! Wees blij dat je nu leest!! Sla overdag maar over dan ...
De soja die daar geteeld wordt is voornamelijk bestemd als veevoer.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:48 schreef formule het volgende:
Weet Adriaan dat het Amazone gebied in brand staat ,zodat hij soja producten kan eten en drinken?
En ik ben een leek wat dat betreft
Hij staat wel steeds als een Houten Klaas aan de poort te wachten op zijn afspraak met de sportersquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:53 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hij mag met de eer van lieve, betrokken (waar dat vandaan komt?) hardwerkende(snap ik ook niet) deugdelijke, model kandidaat strijken
Adriaan was alweer tig vliegroutes aan het plannen ..de wereldverbeteraar ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De soja die daar geteeld wordt is voornamelijk bestemd als veevoer.
Hoe komt het dan in soja melk?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is de titel wel waard. Hij is zeer consequent in het totaal niet boeiend zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:57 schreef formule het volgende:
[..]
Hij staat wel steeds als een Houten Klaas aan de poort te wachten op zijn afspraak met de sporters
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef formule het volgende:
Soja en vegan, leg me dat maar eens uit, kan ook op een later tijdstip
Ik weet niet welk merk hij drinkt, maar dit is de reactie van Alpro op een vraag over de herkomst van hun soja:quote:
Heb de laatste vier maanden gekeken, maar dat was echt niks meer nadat Bill eruit ging... Denk dat die negativiteit komt van die mensen die U1 en 2 achter elkaar gekeken hebben. Teveel sleur ofzo ...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik vond Uto1 na het eerste jaar ook saaier dan 2 in zn geheel.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]Heb ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soja wat in vleesvervangers zit en in bv Alpro (melk etc) komt volgens mij uit Europa en/ of Canada.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef formule het volgende:
Mij kun je alles wijsmakenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet welk merk hij drinkt, maar dit is de reactie van Alpro op een vraag over de herkomst van hun soja:
Meer dan 50% van onze sojabonen komt uit Europa (o.a. Frankrijk, Italië, Oostenrijk en Nederland). De rest (per schip) uit Canada. Ter aanvulling: Alpro's soja wordt enkel verbouwd op landbouwgrond. Er heeft dus geen ontbossing voor plaatsgevonden.
Ik denk dat mensen vooral slecht omgaan met verandering. En ik ben het eens, was niet om aan te zien zo saai.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:05 schreef Bonken het volgende:
[..]
Heb de laatste vier maanden gekeken, maar dat was echt niks meer nadat Bill eruit ging... Denk dat die negativiteit komt van die mensen die U1 en 2 achter elkaar gekeken hebben. Teveel sleur ofzo ...
[ afbeelding ]
lief als ze slaapt
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik weet niet welk merk hij drinkt, maar dit is de reactie van Alpro op een vraag over de herkomst van hun soja:
Meer dan 50% van onze sojabonen komt uit Europa (o.a. Frankrijk, Italië, Oostenrijk en Nederland). De rest (per schip) uit Canada. Ter aanvulling: Alpro's soja wordt enkel verbouwd op landbouwgrond. Er heeft dus geen ontbossing voor plaatsgevonden.
Ik ben moe,quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Soja wat in vleesvervangers zit en in bv Alpro (melk etc) komt volgens mij uit Europa en/ of Canada.
Maar je zou ook zelf wat speurwerk kunnen doen.
Ik ook. En toch nam ik nog de moeite je vraag te beantwoorden.quote:
Soja en vlees eten, leg me dat maar eens uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef formule het volgende:
Ik ben zoals Shell, je lost het maar opquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook. En toch nam ik nog de moeite je vraag te beantwoorden.
Jullie kunnen nog een warm soja melkje met een anijsblokje krijgen in de sc.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook. En toch nam ik nog de moeite je vraag te beantwoorden.
TRquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:12 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog een warm soja melkje met een anijsblokje krijgen in de sc.
Ik eet geen vlees, af en toe een bitterballetjequote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Soja en vlees eten, leg me dat maar eens uit.
Waarom vegans of vegetariërs ergens op aanspreken, terwijl je diezelfde vraag ook aan vleeseters kunt stellen?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:12 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Jullie kunnen nog een warm soja melkje met een anijsblokje krijgen in de sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |