abonnement Unibet Coolblue
pi_188656945
Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten :
Iedereen die WLR een warm hart toedraagt.



[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188656962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De Tour de France is gewoon zo prestigueus dat de koers er kapot gecontroleerd van is.
Ik bedoelde vooral dat het ook door je strot geduwd wordt door de commercie
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:30:25 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188656964
@Mexicanobakker Wat is jouw mening over Snollebollekes?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188656988
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Eens.

Ik kan qua populaire dingen wel goed afgeven op muziek. Ik kan altijd een zeer mooie tirade over het gezwel dat "De Snollebollekes" heet afleveren, op commando.
Ik heb vooral een hekel aan muziek die wordt gedraaid om de sake van de artiest. Simpel voorbeeld; Davina Michelle. Letterlijk elke scheet die ze uitbrengt moet maar 10 keer per dag worden gedraaid op de radio. Wáárom? Wáárom?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188657017
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik heb vooral een hekel aan muziek die wordt gedraaid om de sake van de artiest. Simpel voorbeeld; Davina Michelle. Letterlijk elke scheet die ze uitbrengt moet maar 10 keer per dag worden gedraaid op de radio. Wáárom? Wáárom?
Ik vind "Duurt te Lang" niet eens zo heel vervelend. Het komt tenminste uit het hart. Dat vind ik niet van al die huidige productie-EDM die allemaal hetzelfde klinkt en de cultuur erachter die een jongen als Tim Bergling totaal kapot heeft gemaakt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188657029
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat machogebeuren moet ik ook weinig van hebben, ik ben altijd wel fan van de vechtsporters (welke sport dan ook) die ook richting een groot gevecht gewoon respectvol zijn richting de tegenstander :@ Zijn er niet al te veel, maar ze zijn er zeker.
MMA, kickboksen, boksen vind ik allemaal wat te agressief, als het onvriendelijker is dan judo dan hoeft het van mij niet meer.
Citius, Altius, Fortius.
pi_188657048
@:heywoodu nog maar 95 dagen tot de single mixed relay in Ostersund *O*
pi_188657063
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind "Duurt te Lang" niet eens zo heel vervelend. Het komt tenminste uit het hart. Dat vind ik niet van al die huidige productie-EDM die allemaal hetzelfde klinkt en de cultuur erachter die een jongen als Tim Bergling totaal kapot heeft gemaakt.
Duurt Te Lang vind ik inderdaad prima. Die hetze op dit forum was wat overdreven.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188657090
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:30 schreef heywoodu het volgende:
@:Mexicanobakker Wat is jouw mening over Snollebollekes?
Tsja, hier in het zuiden heb je een fenomeen genaamd carnaval. Daarbij is het blijkbaar de bedoeling om je als een mongool te verkleden, bier te drinken en los te gaan op Nederlandstalige kutmuziek. Achja, dat is maar vijf dagen, dat vermijd je gewoon. Maar tegenwoordig wordt het gezien als het summum, ofzo. Daardoor krijg je acts als "De Snollebollekes". Een man die schreeuwt op een deuntje wat een kind van 3 maakt, en waar de hele wereld dan helemaal leip van wordt omdat hij een paar keer "Links" "Rechts" "Links" "Rechts" schreeuwt. Het is ontzettend infantiel en dom. En dan zijn het meestal mensen met bier op, maar je hebt ook mensen die deze onzin overdag opzetten om 'het gevoel' te krijgen. Godsamme, dan heb je er echt niets van begrepen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:36:01 #10
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188657091
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik heb vooral een hekel aan muziek die wordt gedraaid om de sake van de artiest. Simpel voorbeeld; Davina Michelle. Letterlijk elke scheet die ze uitbrengt moet maar 10 keer per dag worden gedraaid op de radio. Wáárom? Wáárom?
En waarom lijkt iedereen het helemaal prima te vinden dat dat mens met een wanstaltig accent zingt? In het buitenland vallen ze steil achterover van het lachen als ze de engelse intonatie van dat mens horen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:36:50 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188657105
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:34 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Duurt Te Lang vind ik inderdaad prima. Die hetze op dit forum was wat overdreven.
Vind ik wel met meer dingen. Ook de Bluf-hetze is wat overdreven, al zijn die teksten inderdaad af en toe wel echt debiel, maar muzikaal is het allemaal wel om aan te horen, behalve als Pascal denkt dat ie met een kopstem kan zingen, zoals in het vreselijke Omarm.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:36:52 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188657107
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:34 schreef Faraday01 het volgende:
@:heywoodu nog maar 95 dagen tot de single mixed relay in Ostersund *O*
Twee dagen eerder zijn de eerste sprints op de IBU-kalender al en op 15, 16 en 17 november zitten we klaar voor de Sesongstart :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:37:22 #13
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188657122
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:34 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Duurt Te Lang vind ik inderdaad prima. Die hetze op dit forum was wat overdreven.
Duurt te lang is echt vreselijk. Van die dertien in een dozijn zangers die met de ogen dicht aan het eind van iedere zin uithalen om te laten lijken alsof er enig gevoel bij betrokken is. Inhoudsloos, nep, smakeloos.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:37:26 #14
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188657125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef Mani89 het volgende:

[..]

En waarom lijkt iedereen het helemaal prima te vinden dat dat mens met een wanstaltig accent zingt? In het buitenland vallen ze steil achterover van het lachen als ze de engelse intonatie van dat mens horen.
Ik vind haar Rotterdams veel storender eigenlijk. Engelsen zijn zelf ook niet om aan te horen, die moeten niet zeiken. Over 2 maanden zijn we sowieso van dat volk af.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:37:34 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188657127
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Tsja, hier in het zuiden heb je een fenomeen genaamd carnaval. Daarbij is het blijkbaar de bedoeling om je als een mongool te verkleden, bier te drinken en los te gaan op Nederlandstalige kutmuziek. Achja, dat is maar vijf dagen, dat vermijd je gewoon. Maar tegenwoordig wordt het gezien als het summum, ofzo. Daardoor krijg je acts als "De Snollebollekes". Een man die schreeuwt op een deuntje wat een kind van 3 maakt, en waar de hele wereld dan helemaal leip van wordt omdat hij een paar keer "Links" "Rechts" "Links" "Rechts" schreeuwt. Het is ontzettend infantiel en dom. En dan zijn het meestal mensen met bier op, maar je hebt ook mensen die deze onzin overdag opzetten om 'het gevoel' te krijgen. Godsamme, dan heb je er echt niets van begrepen.
Ja nou dat vind ik ook wel, maar soms denk ik dan "hey die lui staan het dik naar hun zin te hebben en het naar je zin hebben is wel leuk" :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:38:01 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188657137
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef Mani89 het volgende:

[..]

En waarom lijkt iedereen het helemaal prima te vinden dat dat mens met een wanstaltig accent zingt? In het buitenland vallen ze steil achterover van het lachen als ze de engelse intonatie van dat mens horen.
De zanger van Sonata Arctica zingt ook met een teringlelijk accent en toch hebben die best lekkere nummers (wel gericht op jongens van 14, maar goed, dat wordt dan jeugdsentiment).

Zegt niet altijd alles.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188657146
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vind ik wel met meer dingen. Ook de Bluf-hetze is wat overdreven, al zijn die teksten inderdaad af en toe wel echt debiel, maar muzikaal is het allemaal wel om aan te horen, behalve als Pascal denkt dat ie met een kopstem kan zingen, zoals in het vreselijke Omarm.
Wie staan er hoog op je irritatielijst buiten Snollebollekes en Imagine Dragons?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:38:46 #18
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188657155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:37 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik vind haar Rotterdams veel storender eigenlijk. Engelsen zijn zelf ook niet om aan te horen, die moeten niet zeiken. Over 2 maanden zijn we sowieso van dat volk af.
Dat Rotterdams bedoel ik ook, hoe kom je daar mee weg vraag ik me af. Het is niet om aan te horen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188657163
Ach, af en toe luister ik wat Top 40 nummers. Soms zit er wat leuks tussen, soms niet.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:39:24 #20
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188657168
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja nou dat vind ik ook wel, maar soms denk ik dan "hey die lui staan het dik naar hun zin te hebben en het naar je zin hebben is wel leuk" :@
Dat denk ik soms ook wel, en het is ook wel knap om met dat soort teringherrie hele volksstammen aan het springen te krijgen, de deuntjes zijn letterlijk te dom voor woorden en hij schreeuwt er maar gewoon een beetje overheen, toch knap dat hij daarmee een vol Gelredome kapot laat gaan.

Maar dat is in een groep met bier op. Er zijn ook mensen die dit gewoon thuis opzetten. Ja, echt. Daar kan ik dus echt met mijn pet niet bij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:41:30 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188657213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:38 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Wie staan er hoog op je irritatielijst buiten Snollebollekes en Imagine Dragons?
Hmm, eens denken. Mijn irritatielijst bestaat vooral uit liedjes. Poing, Laura, Thank God I'm A Country Boy. Qua artiesten vooral Hermes House Band, brrr. En dingen als Monique Smit, maar dat geldt voor 90% van de mensen wel. Qua artiesten die echt succes hebben gehad de laatste jaren neig ik dan toch naar die omhooggevallen rappertjes, vooral die irritante Lil Kleine, en natuurlijk Boef met z'n debiele gedoe. De muziek van Axwell en Taio Cruz vind ik ook wel extreem vervelend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:41:32 #22
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188657214
Wil je weten hoe het danst zonder maaaiiijjj?
Misschien heb je meer balans zonder maaaiiijjj
Als het moet zet ik een stapje opsaaiiii


Donder op mens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188657224
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Wil je weten hoe het danst zonder maaaiiijjj?
Misschien heb je meer balans zonder maaaiiijjj
Als het moet zet ik een stapje opsaaiiii


Donder op mens.
Dit is geschreven door John Ewbank.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:42:01 #24
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188657231
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ach, af en toe luister ik wat Top 40 nummers. Soms zit er wat leuks tussen, soms niet.
Ik heb geen hekel aan Top 40 muziek in de basis. Staan altijd wel 6-7 leuke liedjes in per Top 40. Helaas ook gewoon heel veel echte kutnummers.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:42:05 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188657236
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Wil je weten hoe het danst zonder maaaiiijjj?
Misschien heb je meer balans zonder maaaiiijjj
Als het moet zet ik een stapje opsaaiiii


Donder op mens.
'Jouw iedere beweging' :'( :'( :'( :'( :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')