Fucking partypooper ben je ook he.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je je vraag anders stellen; 'hoeveel joden pasten er vroeger in vervlogen tijden in een automobiel?'.
haha peop xDquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Fucking partypooper ben je ook he.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Fucking partypooper ben je ook he.
Is er een site die de hardware op mijn pc kan detecteren en daar een overzicht van kan maken of misschien een programma op de pc zelf? Zoals bv de videokaart?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:27 schreef YokiKloon het volgende:
Ik heb geen last van vliegen want ik ben 1 meter 88 en kan mij uitstekend verdedigen.
Staat dat niet gewoon ergens bij je systeemvoorkeuren ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is er een site die de hardware op mijn pc kan detecteren en daar een overzicht van kan maken of misschien een programma op de pc zelf? Zoals bv de videokaart?
Ja zoek bv de videokaartquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat dat niet gewoon ergens bij je systeemvoorkeuren ofzo.
Thnxquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://support.microsoft(...)iew-your-system-info
Speccy werkt wel aardig.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is er een site die de hardware op mijn pc kan detecteren en daar een overzicht van kan maken of misschien een programma op de pc zelf? Zoals bv de videokaart?
Ik heb inmiddels ook een heel leger vliegen vermoord, rambostijlquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:27 schreef YokiKloon het volgende:
Ik heb geen last van vliegen want ik ben 1 meter 88 en kan mij uitstekend verdedigen.
Mr. Miyaggi style zou echt indrukwekkend zijn, je weet wel, met chopsticks.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook een heel leger vliegen vermoord, rambostijl
Heb vrijdag sollicitatie bij een mooie zaak in de stad.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook een heel leger vliegen vermoord, rambostijl
Gewoon melk met kleurstof opschuimen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb vrijdag sollicitatie bij een mooie zaak in de stad.
Dacht laat ik een oproepje plaatsen in een horeca fb groep voor Den Haag.
Heeft gewerkt![]()
En ze hebben deze koffie![]()
[ afbeelding ]
Geen idee hoe het smaakt maar roze
Ja ja wees nou ff onder de indruk van die mooie kleur.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon melk met kleurstof opschuimen?
Dan moet ik zeker een legging aan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Dan komen we met zijn allen bij jou roze koffie drinken
En je haar in een knotje, en je baard ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:45 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker een legging aan?
kisten passen wel bij die outfit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je haar in een knotje, en je baard ook.
Een kralenketting en een kaki-net-iets-te-krap-gilletje ook wel denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
kisten passen wel bij die outfit.
Ik kom wel gewoon zoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je haar in een knotje, en je baard ook.
No shirt, no service.quote:
Ja word ik toch gelijk onstagen joh.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:52 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ja wat? Ik ben 1 meter 88 en heb de ideale gevechtshouding.
Vindt je het heel gek als daar een of andere doorgesnoven Rambo binnenkomt terwijl die zijn shirt kapottrekt en brult om roze koffie van Yasmin.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja word ik toch gelijk onstagen joh.
Krijgen we weer van ja je past toch niet zo in het team... Je bent een aardige meid hoor, maar er is geen dynamiek.
Nee dan begrijp ik het wel ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vindt je het heel gek als daar een of andere doorgesnoven Rambo binnenkomt terwijl die zijn shirt kapottrekt en brult om roze koffie van Yasmin.
Daarom ga ik ook zo met mijn vinger wijzen en dan zeg ik; gewoon zwarte koffie alstublieft.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vikingen die roze koffie drinken.
Krijg je een haags bakkie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:12 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo met mijn vinger wijzen en dan zeg ik; gewoon zwarte koffie alstublieft.
bij ons is een giletje al snel net iets te krapquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kralenketting en een kaki-net-iets-te-krap-gilletje ook wel denk ik.
Zoals een wijs iemand ooit zei:quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
bij ons is een giletje al snel net iets te krap
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Hmm, moet ik nog steeds een keer van aan het tweede seizoen beginnen, maar op de een of andere manier heb ik er geen zin in ondanks dat de serie een in basis erg interessant verhaal heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Om in de sfeer te blijven ga ik maar the man in the high castle kijken
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals een wijs iemand ooit zei:
[..]
Waarom heb jij nog nooit in dit topic gepost? GC / Post hier als je zin hebt in bitterballen :9quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Dooooooooooooooooooooooood aan vliegen godverdomme
Ja al die gelijkgestemdenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog nooit in dit topic gepost? GC / Post hier als je zin hebt in bitterballen :9
Dat moet je hier postenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:46 schreef YokiKloon het volgende:
En nu heb ik ook zin in bitterballen.
Ga je daar vanaf nu heel de dag door posten?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat moet je hier posten
GC / Post hier als je zin hebt in bitterballen :9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |