Is dit wel/niet van dezelfde eigenaar waar we enkele weken zo'n discussie over hadden?quote:Op zondag 1 september 2019 13:38 schreef dyna18 het volgende:
https://investeren.sameni(...)r-faassenstraat-61-1
Staat open
Nee was Bayramquote:Op zondag 1 september 2019 14:31 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Is dit wel/niet van dezelfde eigenaar waar we enkele weken zo'n discussie over hadden?
Volgens de informatie op de website van Samen in Geld: Ja. "Naast deze kosten zijn er voor de investeerders de volgende kosten: ¤ 0,25 voor elke uitbetaling op hun rekening." Maar in de praktijk worden die kosten (vooralsnog?) niet berekend en klopt die informatie dus niet.quote:Op zondag 1 september 2019 17:34 schreef Buurman_ het volgende:
Klopt het dat je bij SiG per overboeking vanuit je wallet ¤0,25 moet betalen?
Loopt niet hard, momenteel nog maar 18% gerealiseerd. De taxaties liggen wel erg extreem naar mijn gevoel, verhuurde waarde ruim 1.8x onverhuurde waarde, dat was bij dat andere appartement in hetzelfde complex overigens ook het geval.quote:Op zondag 1 september 2019 13:38 schreef dyna18 het volgende:
https://investeren.sameni(...)r-faassenstraat-61-1
Staat open
Ahha. Vreemd. Thanks voor de infoquote:Op zondag 1 september 2019 17:38 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Volgens de informatie op de website van Samen in Geld: Ja. "Naast deze kosten zijn er voor de investeerders de volgende kosten: ¤ 0,25 voor elke uitbetaling op hun rekening." Maar in de praktijk worden die kosten (vooralsnog?) niet berekend en klopt die informatie dus niet.
Het is ook zondag. Kan ook de oorzaak zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 18:02 schreef tnhb het volgende:
[..]
Loopt niet hard, momenteel nog maar 18% gerealiseerd. De taxaties liggen wel erg extreem naar mijn gevoel, verhuurde waarde ruim 1.8x onverhuurde waarde, dat was bij dat andere appartement in hetzelfde complex overigens ook het geval.
Ilias Sari, is makelaar (franchisenemer) in Rotterdam sinds 2017, en is in rap tempo een OG portefeuille aan het opbouwen, met veel vreemd vermogen "grotendeels" tegen 100% marktwaarde.quote:
Ook ik heb zo mijn bedenkingen met de wel zeer creatieve taxaties, echter met schijf 1A kan je mi bijna geen bult vallen met een ltv van 55% tov de huidige marktwaarde vrije verkoop of 68% tov de WOZ per 1-1-2018. De hogere schijven laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op zondag 1 september 2019 21:34 schreef zeeland6 het volgende:
Alweer zo'n hele rare taxatie verhuurde staat bijna 2* hoger dan de marktwaarde. Ik heb niet voor niets mijn bij het eerste appartement mijn investering terug getrokken toen SIG niet kon verklaren hoe dit zat. Nu weer hetzelfde verhaal.
Verhuurde staat is bijna altijd lager dan verkoopwaarde. Ik heb het vermoeden dat er iets mis is. Ik blijf er ver weg van.
Inderdaad opnieuw vaag. Echter schijf 1A met eerste hypotheek geeft me voldoende vertrouwen .quote:Op zondag 1 september 2019 21:58 schreef ML45 het volgende:
[..]
Ook ik heb zo mijn bedenkingen met de wel zeer creatieve taxaties, echter met schijf 1A kan je mi bijna geen bult vallen met een ltv van 55% tov de huidige marktwaarde vrije verkoop of 68% tov de WOZ per 1-1-2018. De hogere schijven laat ik aan mij voorbij gaan.
"En mijn vorige pandjes zijn fors meer waard geworden dus SIG vindt dat ik materiële zekerheden heb en dus is 100% onderpandsfinanciering verantwoord".quote:Op zondag 1 september 2019 23:17 schreef zeeland6 het volgende:
Het is niet te hopen dat dit project de geschiedenis ingaat als 'je had toch kunnen weten dat dit niet in de haak was'. Maar iedereen mag zijn eigen afweging maken.
Ik geef mijn fantasie even een duwrtje. Meneer Sari heeft een pandje goedkoop op de kop getikt en denkt als ik er nu een paar gipsen wandjes inzet en ik maak er kamers van, dan kan ik een ton meer ophalen! Daar trap de bank nooit in maar ik zit sinds mijn 6e in vastgoed dus ik weet wel een taxateur die die daar aan meewerkt.
Als ik dat een paar keer doe dan lopen de tonnen binnen.
Ik verzeker het natuurlijk gewoon voor de opstalwaarde want daar trapt de verzekering nooit in. En als het afbrand krijgen die investeerder de lage herbouwwaarde terug. Maar dan zit ik allang op de Bahama's. Het schijnt dat daar een enorme vraag is naar mijn wandjes.
De WOZ waarde en de prijzen op Funda geven mijn voor schijf 1A voldoende zekerheid.quote:Op zondag 1 september 2019 23:20 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
"En mijn vorige pandjes zijn fors meer waard geworden dus SIG vindt dat ik materiële zekerheden heb en dus is 100% onderpandsfinanciering verantwoord".
zal zijn dat kamers an sich een specifieke doelgroep heeft die baat heeft als de kamers verhuurd zijn (wanneer zoiets leeg staat kan dit potentiele verhuurders afschrikken aangezien ze toch niet zo in trek zijn)quote:Op maandag 2 september 2019 00:03 schreef dyna18 het volgende:
Iemand al nagevraagd bij SiG waarom die taxaties waarden zover uit elkaar liggen?
Is inderdaad erg opmerkelijk.
Staat inmiddels ook open.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:37 schreef djh77 het volgende:
Vastgoed met 1e hypotheek op gve
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=20531
[..]
Ik twijfel nogal. Heeft iemand toevallig ergens gelezen wat de WOZ waarde is van dit GVE gebeuren?quote:
Wat erg wonderlijk is, is dat wel de WOZ van de 2 andere panden gegeven wordt. Terwijl daar geen hypotheek op gevestigd wordt.quote:Op maandag 2 september 2019 10:25 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik twijfel nogal. Heeft iemand toevallig ergens gelezen wat de WOZ waarde is van dit GVE gebeuren?
6BC had in 2015 een WOZ van 146.000 en in 2018 van 205.000.quote:Op maandag 2 september 2019 10:25 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik twijfel nogal. Heeft iemand toevallig ergens gelezen wat de WOZ waarde is van dit GVE gebeuren?
Tnxquote:Op maandag 2 september 2019 10:34 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
6BC had in 2015 een WOZ van 146.000 en in 2018 van 205.000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |