Wil jij zo graat noten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Oke bedankt Hans
Er is een schijtloltopic
Je bent er maar druk mee dat ik niet als een gek loop te posten, hé?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voel jij je al thuis in WLR Stijn?
Graat. Zit er een vis in ofzo?quote:
Karl Noten, en meer krijg je niet.quote:
Wij kennen iemand die dit niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga om 5 uur BBQ'en dus ik mis de finish.
Ik stel gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee dat ik niet als een gek loop te posten, hé?
Niet voor @showtimerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:28 schreef VoMy het volgende:
Goed verhaal over Karstens dochter, dat over het reclameblok heen getild wordt. Ze is pas 13, dus vragen om foto's is te vroeg.
Ik moet om 18.45 naar de voetbalclub dus heb wel een geldig excuus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij kennen iemand die dit niet leuk vindt.
Ik lees gewoon mee en post wanneer ik dat wil. Zo'n fanatieke volger ben ik ook weer niet, Slobberdeslob.quote:
Duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:
Nu moet je je inhouden bij BBQquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga om 5 uur BBQ'en dus ik mis de finish.
Je hoopt. Geef me hoop Jomanda, geef me hoop Jomanda.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet zeker dat De Knie van Nando regen niet leuk vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |