Wil jij zo graat noten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Oke bedankt Hans
Er is een schijtloltopic
Je bent er maar druk mee dat ik niet als een gek loop te posten, hé?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voel jij je al thuis in WLR Stijn?
Graat. Zit er een vis in ofzo?quote:
Karl Noten, en meer krijg je niet.quote:
Wij kennen iemand die dit niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga om 5 uur BBQ'en dus ik mis de finish.
Ik stel gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee dat ik niet als een gek loop te posten, hé?
Niet voor @showtimerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:28 schreef VoMy het volgende:
Goed verhaal over Karstens dochter, dat over het reclameblok heen getild wordt. Ze is pas 13, dus vragen om foto's is te vroeg.
Ik moet om 18.45 naar de voetbalclub dus heb wel een geldig excuus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij kennen iemand die dit niet leuk vindt.
Ik lees gewoon mee en post wanneer ik dat wil. Zo'n fanatieke volger ben ik ook weer niet, Slobberdeslob.quote:
Duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:
Nu moet je je inhouden bij BBQquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga om 5 uur BBQ'en dus ik mis de finish.
Je hoopt. Geef me hoop Jomanda, geef me hoop Jomanda.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik weet zeker dat De Knie van Nando regen niet leuk vindt.
Nou, nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet om 18.45 naar de voetbalclub dus heb wel een geldig excuus.
Dat is echt een ontzettend kutexcuus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet om 18.45 naar de voetbalclub dus heb wel een geldig excuus.
Wat is er met John gebeurd dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat ze daar doorgaans afwisselen (maar het zal nu wel niet gebeuren dan).
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is echt een ontzettend kutexcuus.
quote:
twitter:radiotour_es twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 16:37:08Problema mecánico para Degenkolb https://t.co/0nJ3k8dljq #LaVuelta19 reageer retweet
Gisteren gaven ze bij Trek aan ook voor hem te rijden... maar dat bleek in de praktijk iets andersquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Oh Sjon is weer terug, dan gaan ze voor hem rijden. Nu maar hopen dat hij de top 10 haalt voor Wim.
waar is hier in jou gevalquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier zie ik ook in de verte een dreigende lucht aan komen.
Ben jij voor Twan?quote:
Wim ageert tegen de hetzes.quote:
Ah daar hebben we de woordvoerder van andere users weerquote:
Niet doen, dadelijk wordt ie weer boos.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de woordvoerder van andere users weer
(lol)quote:
Ik ben volkomen ontspannen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet doen, dadelijk wordt ie weer boos.
Goedzo.quote:
1 iemand heeft hem, dus zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:25 schreef Mani89 het volgende:
Cavagna heb ik niet, haal die eens gauw terug.
Toch had je vorig jaar betere resultaten. Is al bekend of ie mag blijven?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cavagna is een notoire stoemper.
Nog onduidelijk volgens mij. Maar ik zou 'm wel houden als ik Pat was, daar zit nog veel meer in.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch had je vorig jaar betere resultaten. Is al bekend of ie mag blijven?
Tuurlijk geen Theunsquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:30 schreef Pino112 het volgende:
4e plekFernando Gaviria Rendon
5e plekLuka Mezgec
6e plekMarc Sarreau
7e plekSzymon Sajnok
8e plekEdvald Boasson Hagen
9e plekJon Aberasturi Izaga
10e plekJuan Sebastian Molano Benavides
11e plekClement Venturini
12e plekMaximiliano Ariel Richeze
13e plekCyril Barthe
14e plekPhil Bauhaus
15e plekViacheslav Kuznetsov