Mwah, als je bij een vrij simpele heuvel in de 1ste echte etappe niet mee kan, en je hoopt in etappe 2 enigzins te herstellen, maar in etappe 3 blijkt dat je gewoon evenveel last ervan blijft houden. Dan heeft aanklampen weinig zin, want zelfs in de bergen kan die niet nuttig zijn op deze manier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan natuurlijk best dat je een paar dagen later alsnog meer last krijgt van je knie, maar gezien de afgelopen dagen is het toch een vrij vreemd verhaal. Je zou inderdaad bijna vermoeden dat Kruijswijk geen zin heeft om voor een ander op kop te rijden. Dat wordt nog wat met Dumoulin erbij. Kaartenhuis Jumbo staat op het punt van instorten.
Precies, lekker makkelijk allemaal die complottheorieën vanaf de luie stoel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:13 schreef Ericr het volgende:
Gaan we weer. Met een knie moet je gewoon geen risico nemen. Zie je ook aan TD. Wildste theorieen gingen er rond terwijl hij gewoon heel seizoen in rook ziet opgaan door die knie.
Kruijswijk doet dit beter, bij klachten gewoon gelijk nokken.
Echt waar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:45 schreef Max23 het volgende:
Poels waarschijnlijk naar Bahrein-Merida dus
Inside info volgens Eurosport nuquote:
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inside info volgens Eurosport nu
Hij wilde het zelf niet bevestigen, maar maakt na de Vuelta bekend waar die komend seizoen rijdt,
Ook Cavendish er waarschijnlijk naar toe
Dit staat al bijna 16 uur in het Contractentopic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:45 schreef Max23 het volgende:
Poels waarschijnlijk naar Bahrein-Merida dus
Ik ben net thuis, laat mequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Wij verwachten van de users van WLR natuurlijk wel dat ze alle topics lezen.quote:
Behalve topics over Team Sunweb.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij verwachten van de users van WLR natuurlijk wel dat ze alle topics lezen.
Laat ze lekker lullen, Maxie.quote:
De hele dag in de mongolenontsnapping, voor Bjorg.twitter:Lotto_Soudal twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 13:44:28@lavuelta @jellewallays The bunch seems content to let @jellewallays and Cubero up the road as the duo already has over four minutes advantage. #LaVuelta19 #ForBjorg reageer retweet
Definitief einde tijdperk Djumbo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan natuurlijk best dat je een paar dagen later alsnog meer last krijgt van je knie, maar gezien de afgelopen dagen is het toch een vrij vreemd verhaal. Je zou inderdaad bijna vermoeden dat Kruijswijk geen zin heeft om voor een ander op kop te rijden. Dat wordt nog wat met Dumoulin erbij. Kaartenhuis Jumbo staat op het punt van instorten.
Hoop later op een flexibel kantoorbaantje, op tijd voor de finale door vroeg te beginnen tijdens de grote ronden, niks mis mee.quote:
En wat moet Sjors dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend jaar gewoon Giro voor Kruijswijk, Tour voor Tom en Vuelta voor Rogla![]()
![]()
#samenwinnen
Oh lekker man, hier zijn de scholen alweer begonnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nog vakantie, maandag weer beginnen, en dan ben ik niet voor 18:00 thuis
PhD, IT, R&D - zoiets waarbij je zelf mag bepalen wanneer je nadenkt en werkt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoop later op een flexibel kantoorbaantje, op tijd voor de finale door vroeg te beginnen tijdens de grote ronden, niks mis mee.
Knechten voor Sep Koes in de Californie Toer.quote:
Sjors is vies ontevreden en wil weg.quote:
Die jongen lijdt aan ernstige zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sjors is vies ontevreden en wil weg.
Ik ga in ieder geval geen trading doen ofzo. Ook veel te stressvol voor mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
PhD, IT, R&D - zoiets waarbij je zelf mag bepalen wanneer je nadenkt en werkt.
Zonder Jumbo was Sjors helemaal geen prof meer geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die jongen lijdt aan ernstige zelfoverschatting.
Verdiend wel goed als je bereid bent van 6 tot 6 te werken. Ik heb Optiver nog wel eens overwogen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval geen trading doen ofzo. Ook veel te stressvol voor mij.
Tsja, je werkt je helemaal de tyfus in bij zo’n Optiver of Flowtraders maar je bent daarna wel binnen. Is niks voor mij, maar er zijn genoeg mensen die het wel willen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Verdiend wel goed als je bereid bent van 6 tot 6 te werken. Ik heb Optiver nog wel eens overwogen.
Sjors heeft toch bijgetekend tot 2021 mintens?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sjors is vies ontevreden en wil weg.
Nja, je verdiend het niet eens echt over de rug van andere mensen toch? Het is niet zoiets als micro-kredieten aan bijstanders verlenen, maar enkel beetje snel doorverkopen op de markt, ze hebben ook nog een soort van functie om de boel liquide te houden. Geen Wolf of Wallstreet zaken, voor zover ik daar kijk op heb.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, je werkt je helemaal de tyfus in bij zo’n Optiver of Flowtraders maar je bent daarna wel binnen. Is niks voor mij, maar er zijn genoeg mensen die het wel willen.
Even buiten het feit dat je je geld verdient over de rug van andere mensen, voor mijn gevoel. Ik heb daar net iets teveel empathie voor, ben niet VVD genoeg voor zo’n job.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |